Thursday, 13 August 2015

VUODEN 2015 ASUJA

Mua naurattaa. Mä selasin blogin läpi, etsin kaikki tänä vuonna napatut asukuvat ja tulos on tässä. 16 blogissa julkaistua asua? Se on aivan naurettavan vähän!! 16 asua mahtuu yhteen kuukauteen, kun takanahan on kohta jo 8 kokonaista kuukautta...

Pitänee siis ottaa itseään niskasta kiinni ja tulevan syksyn osalta kuvailla enempi asuja blogiin! Kesällä tuntuu vain kamera kulkevan paljon harvemmin mukana ja no syksyllä yleensä asuihin tulee panostettua normaallia enemmän koska syksyn kivat vaatteet ja se koulu. Lupaan nyt kaikkien teidän nähden kuullen , että tänä syksynä tuutte näkemään kyllästymiseen asti asuja :-D

Collage4
Collage3
2
Collage1

Oon viihtyny aika paljon rennoissa vaatteissa ja niin se vähän kesällä meneekin. Päälle ei tee mieli vetää mitään tiukkaa ja puristavaa kun kuuma aurinko porottaa. Tai no eipä sekään kovin paljoa ole porottanut täällä Suomen puolella :-D

Saa heitellä omia lemppareita nuiden asujen joukosta jos siltä tuntuu! Vuoden lopulla teen uuden katsauksen blogissa julkaistuihin asuihin ja toivon todella että silloin löytyy enemmän kuin 16 kuvattua asua. Saa muistutella mua, jos tuntuu ettei asukuvia näy :-D

Nyt syömään jotain ja uuden postauksen kimppuun..



ps. käykää kurkistamassa instagramista @instakirppu . Sieltä löytyy viimeinen satsi myytäviä juttuja ennen muuttoa! Postitus onnistuu.

7 comments:

  1. Mun lemppari on kyllä toi sun synttäriasu, tuo mekko on niin ihana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!! Mäkin tykkään siitä ihan superisti :)

      Delete
  2. Anonymous13/8/15 15:41

    itselläni on hieman erilainen tyyli mitä sulla, mutta sulle noi vaatteet sopii tosi hyvin! Tykkäsin 4 ehkä eniten!

    ReplyDelete
  3. Mä vaan en pääse yli enkä ympäri tosta ginan kukkajumpsuitista!!!!! Löysin sen just tänään 9€ hintalapulla varustettuna Ginan alerekistä ja masennuin pahiten ikinä kun mun päällä se ei näyttänyt läheskään noin hyvältä kun sun >:(

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha voieiii :D No ei se monien puheiden perusteella munkaan päällä niin hyvältä näytä mut ite ainakin tykkään ! Halvalla sen kyllä löyti..

      Delete
  4. Anonymous14/8/15 23:47

    Lemppareita ehkä tuo 1 & 13! Kaikki tosi kivan näkösiä! Tosi pirtsakka tuo 1!

    ReplyDelete