Monday, 24 August 2015

IHANIA PÄIVIÄ TAKANA..


IMG_6241

Ekan kuvan ^ Jatta kertoo kaiken, oon ollut niin iloinen. Aivan ihania päiviä ihanien ihmisten seurassa takana päin... Perjantaina tyttöjen kanssa ulkona, lauantaina Niklaksen täysi-ikäisyyttä juhlimassa, eilen ja tänään ulkona syömässä. Mä oon niin onnellinen näistä ympärillä olevista ihmisistä, en tiedä oonko viikon päästä valmis lähtemään mutta ainakin tiedän että nämä kaverisuhteet pysyy vahvoina monen muun kaverisuhteen ohella, vielä pitkään ja välimatkankin päästä.

Niklaksen kekkereistä pakko mainita tuo älyttömän hyvä ruoka, siis kattokaa nyt!! Vesi kielellä pelkkiä kuvia katellessa. Herkullista ruokaa sai myös tänään nauttia kun käytiin Amarillossa joukkueen kanssa syömässä ja sanottiin heipat mulle, valmennus loppui siihen :-( Haikee fiilis on ja tulee älytön ikävä koutsitiimiä ja junnuja mutta nyt on mun aika lähteä ja suunnata uusiin koitoksiin. Lajihan ei onneksi katoa mihinkään vaan viikon päästä alkaa treenit Crocodiles Emeraldseissa!! En oo tainnu kertoakkaan siitä? Noh, cheeraiheista postausta varmasti tulossa jossain vaiheessa.

IMG_6253IMG_6255IMG_6260IMG_6156Collage1IMG_6234aIMG_6233IMG_6091

Nea <3

CollageIMG_6244IMG_6111aa
t-paita - lindex  hame - new yorker  rannekoru - glitter


Täysin postauksen pääasiasta poiketen pakko mainita että huvituin eilen sunnuntaina niin paljon vanhojen blogipostausten kommentteja lukiessa! Siis nauroin ehkä vedet silmissä vatsa kippuralla kaks tuntia vuosien varrella tulleille kommenteille, pääosin niille "oudoille, ilkeille, negatiivisille" jotka silloin otin niin tosissani ja nyt nauran vain itelleni kuinka typerä oon ollut :-D Mutta jostain syystä niitä huvittavia kommentteja oli aikoinaan jokaisessa postauksessa, nykyään onneksi ihmiset ovat selkeästi viisastuneet kommentointitapojensa kanssa! Peukku teille ;-D Mutta hei joskus jos teillä on tylsää hypätkääpä meiksin 2013 kesää ja  2012 2011 vuosina  kirjoittamiin postauksiin ja saakaa päivän naurut!! Voi kun oomme kaikki olleet niin pieniä... 

Mä suuntaan nyt unille että jaksan huomenna aloittaa pakkaamaan muuttoa varten, itken varmaan samalla vuoden itkut itestäni ulos. Tää kaikki on käymässä toteen..

7 comments:

  1. Voi vitsi mite ihana tunnelma näistä kuvista välittyy! Aiiivan ihania ja niin on sun asuskin. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! kiitos kiitos :)

      Delete
  2. Vitsi miten kiva hame! Muakin vähän houkuttelisi ostaa syksyä varten joku hapsu-unelma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! mä oon ihan rakastunu hapsuihin :D!!! Tekis mieli haalia kaikki hapsuiset vaatteet heheh

      Delete
  3. Oot niin älyttömän onnellisen näkönen näissä kuvissa! Ja ihana tuo huulipuna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, ihana kuulla! :)

      Delete
  4. Vautsi mitkä hiukset! Sopii sulle tosi hyvin :)

    ReplyDelete