Sunday, 16 August 2015

DELICIOUS FOOD

IMG_5732
IMG_5739IMG_5735IMG_5717CollageIMG_5731IMG_5734IMG_5693
t-paita h&m  liivi bershka  legginsit ginatricot  kengät nike  laukku sheinside  kello danielwellington


Eilen oli kuuma päivä ja mä pukeuduin mustiin nahkalegginseihin? Ei tullut kuuma ei... Virkistystä kuumaan päivään toi kuitenkin ensin jädetreffit Sofian kanssa ja pian perään ruokatreffit Ailin kanssa. Astuttiin sisään Jyväskylän Revolutioniin, minä ensimäistä kertaa. Oli siis aika menettää revoneitsyys hahaha :-D Halusin jotain kevyttä ja valitsin heidän kana-pekonisalaatin joka oli kyllä erittäin hyvä valinta. Haluan kyllä ehdottomasti käydä kyseisessä raflassa uudestaan ja kokeilla heidän burgerinsa, sillä mä oon aivan tajuton burgerifani...

Pari viikkoa jäljellä kesälomaa. Kaksi viikkoa muuttoon... Sitä ennen kuitenkin nään paljon kavereita, käväisen tsekkaamassa Jyväskylän Sunset park - festarit, juhlitaan veljen rippijuhlia ja nautin ehdottomasti tuosta kesäisestä säästä. Nyt en todellakaan valita Suomen kesästä, se tuli myöhään mutta tulipahan kuitenkin! Aijon myös kuvailla blogiin postausta liittyen koululaukun sisältöön ja myös aloittaa mun asukuvien ahkeran postailun heti huomenissa ;-) 

Tästä on tulossa hyvä syksy, mulla on semmonen fiilis.

7 comments:

  1. Anonymous16/8/15 20:12

    Jo oli aikakin käyä jossain muualla ku Amarillossa :D

    ReplyDelete
  2. Mielettömän kivat noi sun uudet hiukset! :)
    http://jennicarita.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Anonymous18/8/15 16:05

    vau 4 ja 5 kuvat! kaunis olet.

    ReplyDelete
  4. Your blog provided us with valuable information to work with. Thanks a lot for sharing. Keep blogging.
    chowringhee satya niketan

    ReplyDelete

  5. informative post... thanks for sharing with us .
    restaurant in karolbagh

    ReplyDelete