Tuesday, 21 July 2015

OUTFIT


IMG_4836IMG_4883IMG_4884IMG_4926IMG_4879Collageasu
kimono - zara  top - gina tricot  shorts - bershka  shoes - skopunkten


Asua sunnuntailta! Kuinka monessa asukuvassa näkyy samaiset kengät? Varmaan jokaisessa. Noi on valehtelematta parhaimmat kengät jalassa mitä oon pitänyt. Rodoksellakin tuli käveltyä monia kilometrejä eikä jaloissa tuntunut miltään, käytän noita varmaan talvellakin.

Mulla ei sinäänsä oo nyt mitään höpötettävää, voisin silti päästää höyryäviä ajatuksiani ulos. Mun hiuspehko ärsyttää mua tällä hetkellä suunnattomasti, mä olen liian blondi enkä tykkää siitä. Ei mua varmaan enään voi edes bruneteksi sanoa? Brunette mä haluan kuitenkin olla. Ei siinä että blondeissa jotain vikaa on, mutta tosi vaalea ei vaan oo se mun juttu. Mutta jos blondiksi rupeaisin, mä haluaisin ehdottomasti kylmän vaaleat, ehkä jopa harmaat hiukset. 
Altaalla lilluminen oli myös kohtalo mun hiuksille tuolla Rodoksen reissulla. Eilen otin itsestäni kuvia luonnonvalossa ja huomasin niitä katsoessa että mun latvat vihertää? Siis nam. Kuvia tulee muokattua sen verran ettei se näissä näy, mutta vihertävät mun hiukset taitaa olla. Mä todella haluaisin tehdä hiuksilleni nyt jotain, mä en todellakaan vaan tiedä mitä. Vedänkö kirkkaita raitoja jotta tyhmä latvojen väri lähtee pois, raidotanko tummempia raitoja, vedänkö hiukset tummaksi, leikkaanko latvat ja vaikka samalla puolet hiuksista pois vai annanko vaan olla. Siinäpä vaikeita kysymyksiä.

Kesällä haluaa antaa auringon vaalentaa tukkaa, mutta oma tukka on kyllä jo vaalentunut liian paljon. Talvella yleensä haluaa olla tummatukkainen ja monesti olen ollutkin. Suklaanruskeat hiukset houkuttelisi, mutta katuisin niitä varmaan heti värjäämisen jälkeen, se juurikasvu ja värin haalistuminen... Vannoin keväällä kun raitoja laitoin, etten enään ikinä vedä tummaksi. Rikonko lupaukseni? Nykyinen väri on siitä ihana, että mä en edes erota juurikasvua, en huomaa mitään. Haluanko joutua värjäyskierteeseen? Vai haluanko kenties omat maantienharmaat hiukset takaisin? Vaikea olla vaaleatukkainen. Olispa luonnostaan tumma tukka niin juurikasvu ei haittaisi missään värissä. 

Sanokaa aata tai öötä, jotain mielipidettä. Auttakaa hädässä olevaa

13 comments:

  1. Anonymous21/7/15 17:18

    Älä värjää hiuksiasi ainkaan kovin tummiksi! Sellainen vaaleanruskea voisi olla tosi kiva sulle :) Lyhkäisemmätkin hiukset sopisi aivan varmasti ;) Itsellänikin on ongelma hiuksieni kanssa, että mikä väri olisi mulle just hyvä... on tää kyllä vaikeaa!

    ReplyDelete
  2. Anonymous21/7/15 18:11

    Tää ei nyt kyllä varmaa mitenkää helpota, mutta oon sun blogia pitkään seuranneena sitä mieltä et sulle sopii varmaan jokanen maailman hiusväri. Ainakin kaikki niistä, mitä oot jo kokeillut (tumma, vaalea, ombre...) on näyttäny vään ärsyttävänki täydellisiltä!! Jos kuitenkin brunette haluat olla kuten kirjotit voisin hyvinkin kuvitella sulla sellaiset keskiruskeat hiukset. Mikäköhän olis oikea sävyn nimi, ehkä jokin kastanjanruskea? Siitä olis helppo vaalentaa/tummentaa vähitellen jos kyseinen väri alkaa kyllästyttää.
    Pakko vielä sanoa loppuun että oot yks kauneimmista ihmisistä ketä tiedän, oli hiusten väri mikä vaan! Kiitos ihanasta blogista :)

    ReplyDelete
  3. Tykkään tosta värisävystä, joka sulla näkyy ihan tyvessä muutaman sentin :-) Vois olla kiva sitä sävyä koko päähän tai sit sellanen ihanan vaaleanruskea erivärisillä raidoilla!

    ReplyDelete
  4. näissä kuvissa sinun hiukset näyttää tosi ihanalta ! sulle sopii kyllä niin vaalea kuin tummakin tukka!! ja hei aivan ihana toi kimono!!<3

    ReplyDelete
  5. Anonymous21/7/15 20:46

    Mulla on itellä kanssa se perus maantienharmaa oma hiusten väri ja pari vuotta taisin värjäillä sitä tummaksi kun halusin ruskeat hiukset. Jossain vaiheessa sit kyllästyin siihen jatkuvaan juurikasvun värjäämiseen ja sit lähdin raidoittamaan sitä vaaleammaksi. Nykyään aina kampaajalla laitan sekä vaaleita että tummia raitoja ja siitä tulee mun mielestä tosi kivan väriset sellaset vaaleanruskeat hiukset ja juurikasvukaan ei erotu. Semmonen vois sopia sullekin kivasti!

    ReplyDelete
  6. Anonymous22/7/15 00:00

    Mun mielestä noi on tosi kivat ja vielä toi oma juurikasvu näyttää hyvältä semmoselta luonnolliselta, sulle vois sopia tosi hyvin semmonen pitkä polkkatukka malli mut eri asia raaskiiko leikata :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous22/7/15 09:34

    Hmmm no ehdotomasti sulle sopii joko vaalean tai tummanruskea tukka! Itekkään en tykkää olla täysin blondi :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous22/7/15 12:28

    Syväpuhdistava saattaa auttaa vihertäviin latvoihin :) Tai sitten puristat sitruunasta mehua, levitä sitruunamehu latvoihin ja mene aurinkoon 10-30 minuutiksi.

    Itse rakastan tummia hiuksia mutta itsellä on kans maantienharmaat hiukset, joten tyvikasvua saisi olla värjäämässä parin viikon välein... Joten "pakko" tyytyä tähän vaalempaan päähän :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous22/7/15 13:36

    Vihertäminen lähtee syväpuhdistavalla shampoolla :)

    ReplyDelete
  10. Ihanan hymyileviä kuvia!:) Miten olis vaaleanruskeat? Kannattaa käydä kampaajalla siistimässä/leikkaamassa lyhyemmäksi kuolleet pois, hoitaa hiuksia kunnolla öljyillä ja kosteuttavilla shampoilla yms. Jos tummentaa haluat niin suosittelen jotain tosi vaalean ruskeaa, että sitten kun tyvi tulee esiin niin voi laittaa raitoja :) Tai suoraan paljon raitoja päähän!

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. Anonymous22/7/15 19:10

    Leikkaa vähä pituudesta ja laita raitoja tonne sekaan:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous22/7/15 21:00

    Jos nuo on aidot brickarit niin pysyy kyllä monen monta vuotta hyvinä kenkinä :) mä ostin kyseiset kengät kun sairaanhoitajaksi pääsin opiskeleen ja ihan parhaat on. Kevyesti menee 10h päivätkin juostessa jne! Sairaalassa noi on varmaan suosituimmat kengät hoitsuilla ja lääkäreillä, joten ulkonäöllisesti ne tuo mulle vaan käsidesin mieleen, mutta ihan huikeet ne on kyllä jalassa :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepäse kun eivät edes ole aidot :---D ! Mutta näköjään melkein yhtä hyvät !!

      Delete