Saturday, 4 July 2015

NEW WATCH

Yhteistyössä Daniel Wellingtonin kanssa



Voi mikä ihanuus saapuikaan postissa! Valitsin itselleni alla näkyvän, sinipunaraidallisen Classic oxford lady - nimisen kellon joka on aikas ihana. Kerkesin vasta tänään kokeilla ranteeseen vaikka posti tuon toi jo pari päivää sitten. Tykästyin heti tuohon enempi kuin aikaisempaan Daniel Wellingtonin kelloon jonka olen esitellyt, sillä kankaisen ranneosion ansiosta tuo on paljon mukavamman tuntuinen kädessä, omasta mielestäni. Omistan tällä hetkellä kolme kelloa, joista kaksi ovat näitä laadukkaampia DW:n kelloja ja täytyy sanoa että enempää en kyllä aijo edes haalia :-D Mä oon aika huonomuistinen korujen ja kellojen suhteen sillä mulle käy enemmän kuin joka kerta asua miettiessä niin, että korut ja kellot jää huomiotta ja pukematta sillä mä vaan en yksinkertaisesti muista niitä/ tajua lisätä niitä asukokonaisuuteen. Toki erikoistilaisuudet on asia erikseen, mutta korviksien lisäksi mulla näkee aika harvoin mitään muuta vastaavaa... Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Täytynee nyt alkaa kyllä tsemppaaman näiden kanssa, sillä oon haalinut vaikka mitä ihania rannekoruja varsinkin! Nyt saapui tämä ihana kello ja se ei todellakaan ansaitse jäädä pölyyntymään laatikonpohjalle. Pitänee varmaan laittaa puhelimeen herätys ennenkuin lähtee minnekkään talosta jotta muistaa lisätä jotain muutakin asuun kuin pelkät tylsät nappikorvikset :-D

IMG_4102IMG_4124IMG_4135IMG_4114IMG_4117

Lisää ihania kelloja löydätte DW:n sivuilta > danielwellington.com


Jos mielii tilailla itselle kelloa heidän sivuiltaan, kannattaa tilaus tehdä ennen tämän kuun loppua, sillä koodilla "jattapauliina" saatte -15% alennuksen valitsemastanne kellosta!! 




2 comments:

  1. oi kuinka ihana kello, love it<3

    ReplyDelete
  2. Nuo DW:n kellot on kyllä superkivoja! Niin simppeleitä, mutta niin kauniita :)

    ReplyDelete