Tuesday, 28 July 2015

KESÄ 2015

Tein toukokuun lopulla tämän postauksen, jossa kerroin mitä aijon tänä kesänä tehdä! On hauska katsoa listaa ja huomata että suurin osa on jo tehtynä. Mä olen syönyt paljon jäätelöä, mä olen kokeillut jotain uutta (mm. parasailing), löysin täydelliset Leviksen shortsit, mä olen grillannut ja herkutellut ihan huolella, mä olen käynyt pyörimässä Powerparkin huvipuistossa, olen ollut iloinen, viettänyt paljon aikaa kavereiden kanssa, nauttinyt lämmöstä ulkomailla ja niin edelleen ! Silti tuntuu että kesä on mennyt aivan liian nopeasti ja en ole kerennyt tehdä kaikkea muuta kivaa mitä on mielessä ollut. Mutta kun kelaa postauksia huomaan että olenhan mä valmistunut, juhlinut ystävien täysi-ikäistymistä, käynyt valmentajana elämäni ensimäisissä cheerkisoissa, käynyt ulkomailla, Tampereella ja sainhan mä sen opiskelupaikankin! Voin siis kaikesta huolimatta sanoa että tänä kesänä on tapahtunut kaikenlaista mukavaa.

IMG_4486

Jotenkin kuitenkin aina kesää kohden odotukset on tosi korkealla, keväällä tehdään hullusti suunnitelmia ja harvanen toteutuu. Kesän lopulla voivotellaan liian nopeasti vierähtänyttä aikaa ja aletaan laskemaan päiviä seuraavaan kesälomaan. Tämä postaus alkaa kuulostaa siltä aivan kuin kesä jo olisi ohi, mutta eihän se ole. Ennusteet lupaa lämmintä elokuuta ja sehän olis ihan loisto juttu. (tähänhän mennessä niistä lämpimistä keleistä ei suuremmin ole saanut nauttia Suomen puolella...) Mutta kuten jo aikaisemmin täällä mainitsin, on mun synttäreiden lähestyminen ollut mulle aina merkki kesän loppumisesta.

IMG_4432

No mutta, loppui kesä tai ei, tapahtuu lähiviikkoina vielä huisin kivoja asioita! Tasan viikon päästä täytän 19-vuotta, onpas turhan kuuloinen ikä? Ja on ihana päästä juhlimaan kaveriporukalla taas vuoden verran vanhenpaa Jattaa. Ollaan vuokrattu mökki ja kyseistä päivää on tullut ainakin omassa pääkopassa pohdiskeltua/suunniteltua valehtelematta päivittäin. Pari päivää synttäreistä eteenpäin ja ollaan nokka kohti Weekend festivaaleja ja kieltämättä ehkä jo vähän jänskättää!! Weekendien jälkeen muutama viikko pakkailua, kavereiden kanssa oloa ja edessä on muutto. Muuton yhteydessä mulla alkaa myös koulu ja siinäpä se loma sitten oli. Mä kuitenkin odotan todella ensiviikon meininkejä ja sen jälkeen alkavaa pakkaamista, musta on todella mukavaa muuttaa, vaikka haikeaa se onkin. Reilu kuukaus jäljellä kesälomaa, lomaa joka mulla on alkanut jo reippaasti ennen toukokuuta vaikkei se siltä yhtään tunnu! En varmaan oo ainut kenen mielestä kesä menee vuosi vuodelta nopeammin? :-D Pikkuisena kesä tuntui aina super pitkältä...

IMG_4501

Kesä 2015 on ollut mukava, en kuitenkaan vielä nimeä tätä parhaaksi näkemäkseni kesäksi. Toki asia voi muuttua ensiviikon jälkeen kun mm. ne ekat festarit on koettu. Kesän kohokohta tähän mennessä on varmasti ollut Rodoksen reissu, jolla sentään sai nauttia lämmöstä... Toivotaan kuitenkin että ensiviikko lisää kohokohtia mun kesän 2015 parhaimpien listalle!

IMG_4454

Tämä postaus lähti kirjoituksen alle äsken ihan hetken mielijohteesta. Kuuntelin musiikkia ja aloin ajattelemaan kulunnutta kesää kun samalla ikkunasta avautuu harmaan näköinen maisema... Ei ehkä suunnitelluin postaus, mutta joskus on kiva kirjoittaa vain mitä mielestä ja ajatuksista syntyy. Joku joskus kommentoi, että tykkää juuri minun blogista sen vuoksi että kirjoitan aidosti ja luonnollisesti, en sitten tiedä onko sillä tarkoitettu sitä että mä en tosiaankaan suunnittele näitä postauksia juuri koskaan, kirjoitan mitä päässä sillä hetkellä on ja en pahemmin lue postauksiani läpi vaan julkaisen ne sen hetken Jatan mielentilassa kirjoitetun näköisesti :-D Mutta on kuitenkin mukava kuulla että aitous välittyy, toki se oli vain yksi kommentti varmaan vuosi sitten, mutta se jäi mieleen. Enpä mä täällä koskaan ole yrittänytkään mitään muuta kuin oma itseni olla... 


No mutta olipahan iloinen, avautuvainen, ankea, outo postaus.
Nyt haluaisinkin kuulla teidän kesän kohokohtia? Ne on varmasti positiivisia niin saadaan niistä kaikki iloa loppu kesälle!! Mutta vieläkö on kesää jäljellä vai milloin se on ohi? Paras kesä vai ei ? Nähdäänkö Weekendeillä ;-)?

Nyt sanon heipat ja vaivun Weheartin luokse hakemaan lisää inspistä siihen kirotun vaikeaan festariasuun... Huomenna palaillaan toivottavasti! Ja torstaina uusien hiuksien kera JES. Eroon vihreistä *.*

10 comments:

  1. Hyvä kesä! Kuukausi Kalifornian lämmössä ja aivan uusi kokemus ja perhe odottaa jo paluuta sinne ♥ Edessä vielä festarit!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kalifornia !!! minäkin minäkin tahdon. varmasti ihana kokemus ! Hyvää loppukesää sulle :)

      Delete
  2. Vitsi miten kiva postaus, tulin tästä jotenkin tosi hyvälle tuulelle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi voi että, ihana kuulla :)

      Delete
  3. Anonymous28/7/15 23:32

    Weekendeillä nähdään ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu kiva kuka oot ni nähään vaa :))

      Delete
  4. Kesän kohokohta ehdottomasti Espanjan matka! Ei ollu kyllä mikään paras kesä mutta hyvät ainekset siihen oli :D Poikaystävän armeijaan lähtö laski vähän fiiliksiä mutta hyvin on menny kaikesta huolimatta. Weekendeillä nähdään! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi eii muistan sen kun Lanekin lähti armeijaan, kurjaa oli mutta aika menee nopeasti :) Ulkomaanmatkat selkeästi ollu kohokohtia monellla, en ihmettele kun Suomen säätä miettii :-D Siellä nähdään sitten ;P

      Delete
  5. Anonymous5/8/15 22:31

    Mistä päin suomea vuokrasitte mökin?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keski-suomi, Muuramesta Riihivuoresta!

      Delete