Saturday, 25 July 2015

FESTIVAL OUTFIT IDEAS

Sheinside kysyä mua kokoamaan kollaasin heidän tuotteistaan ja tartuin mielläni tilaisuuteen, festari fiilingit mielessä! Kaikki alla olevat ovat asukokonaisuuksia joita mä ainakin voisin pitää festareilla. Mun mielestä tärkeintä on toki se että vaatteissa/asussa on hyvä olla pitkät festaripäivät, mutta myös tärkeää on mennä ehkä hieman sen oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja räväyttää lopputuloksella. Ehkä hieman jotain hullua, erilaista, värejä, erilaisia materiaaleja, paljon koruja... Festariasu on mun mielestä huolittelematon ja hieman sotkuinen, asu jota et laittaisi kaupungille, sellainen on mun mielestä festariasu.

Mä en tänä vuonna mene kuin Weekend festareille ja ne ovat mun elämäni ensimäiset festivaalit :-D Minä, silloin 19-vuotias menen ekoille festareilleni... Tuntuu että paljon paljon nuoremmat kiertävät kaikenmaailman menoissa ja mä jännitän iha ensimäisiä. Vaatekriisi on suuri, mutta tämän tekemisestäkin oli jo apua! Musta tuntuu että tänä vuonna tullaan näkemään ja mä tulen näkemään erittäin paljon kukkaseppeleitä, niitä varsinkin. Metallitatuointeja myös varmasti ja kimonoja. Musta tuntuu että ne on tiettyjä luottoasusteita festareille tänä kesänä.


12




1.  Paitashortsitkengätkaulakorulaukku













Oma lemppari yllä olevista on ykkönen ja vitonen. Varsinkin vitos asun rannekoru on jotenkin aivan sairaan ihana, pakko ehkä hankkia itselle tummoinen... Mun päällä tullaan ehkä tai toivottavasti näkemään Weekendien asuissa paljon värejä ja yritän mennä mukavuusalueeni ulkopuolelle luodakseni super kivat festarilookit ;) 
Mitä sä puet päälle festareille tai olet jo tänä kesänä pukenut? Entäpä mikä näistä oli sun lemppari asukokonaisuus vai pukisitko näistä päällesi mitään?

7 comments:

  1. 2. on mun lemppari! Ja multa jää kyllä tänä vuonna festarikokemus väliin, mutta ehkä sitten ensi kesänä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no festareita tulee ja menee kyllähän niille kerkee ;P Kakkonen on kyllä kiva!!! Tilasin tuon "takin" itselleni heh

      Delete
  2. Anonymous26/7/15 13:32

    Vinkkinä sanon jo nyt, että laita mahollisimman mukavat ja hyvät kengät jalkaan ! Jalat tulee nimittäi ihan törkeen kipeiksi siellä:-D t. lonkat meni niin pahaa kramppiin että mut kannettiin pois weekendistä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous27/7/15 10:22

      Jep ja varaudu siihen että sun varpaat tullaan tallomaan miljoona kertaa :D eli en suosittele kenkiä missä varpaat näkyy x)

      Delete
    2. hhaha jooo, vanhat converset taitaa päätyä jalkaa! :D

      Delete
  3. Weekendit on myös mun ainoot festivaalit tänä kesänä! Oon ollut aiemmin festareilla pari kertaa, mutta ne on olleet niin pienet, etten oikein laskisi niitä festareiksi, joten nämäkin on sitten mun ensimmäiset kunnon festarit!

    Oon miettinyt koko kesän ajan, että mitä laittaisin festareille päälle... Tämä kollaasi helpotti päätöksentekoa hieman. Varsinkin tuo numero 2 on mun suosikki! :)

    Mukavaa kesänjatkoa sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hyvä että autto! Muaki autto hieman, mutta en kyllä tiedä siltikään mitä laittaa :D Onko edes shortsikeliä tai mitään.. arghhh.. Mukavaa kesänjatkoa sullekkin! :) Bailataan sitten ahkerasti Weekendeillä ;)

      Delete