Monday, 29 June 2015

ASU PARIN PÄIVÄN TAKAA

Nää kuvat on muistaakseni otettu torstaina, kun pyörähdettiin kaupungilla. Jälleen jatkui mun mukavuudenhaluinen pukeutuminen ja päälle päätyi polvipituinen mekko, jonka löysin keväällä 3eurolla seppälästä! Todella kiva löytö ja mukava päällä.

Tiirailen tässä just ikkunasta että mennäkkö vai eikö mennä ottamaan aurinkoa kun näkyvissä on valtavan kokoinen pilvi... Kaippa mä silti menen mutta mun tuurilla aurinko menee pilveen just kun oon asettunu nauttimaan KERRANKIN HYVÄSTÄ SÄÄSTÄ. Ei mulla muuta tänään, kivaa alkavaa viikkoa ja eikun jännittämään, sillä viimeistään perjantaina on tiedossa pääsenkö opiskelemaan vai en, ja sitten kuulettekin että mihinkä...

IMG_3836IMG_3857IMG_3865IMG_3858IMG_3849IMG_3832

4 comments:

  1. Tosi ihana asu, oot kyllä niin kaunis! :-)

    ReplyDelete
  2. Hei ihana mekko ja ei ollut kyllä hinnalla pilattu :-P Niin kiva asu, viihtyisin varmaan itsekkin noissa. Mistä oot mahtanut ostaa nuo kengät?

    www.meri-mmm.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jep ei tosiaan! :D kiitos! kengät on skopunktenilta :)

      Delete