Tuesday, 19 May 2015

TUOTE POIKAYSTÄVÄLLE JOSTA MINÄKIN HYÖDYN

*Yhteistyössä Nivea men creme, kanssa


Hahah, naurattaa jo vähän kaikki se mitä tähän tekstikenttään tulen kirjoittamaan :-D
Luvassa kuitenkin hieman erilaista postausta, varmaan yks poikkeavimmista mun blogihistorian aikana, sillä tämä käsittelee nyt lähinnä miesten ihonhoitotuotetta, kun yleensä esitellään tuotteita joita itse käyttää, niitä näitä naisten juttuja... Luulen kuitenkin että ruudun toiselta puolelta löytyy tyttöjä ja naisia jotka saattaisivat samaistua näihin ajatuksiin mitä mä tänään kirjoittelen!

IMG_2539

Tuote jota mä tässä nyt "esittelen" on siis tämä yllä näkyvä putelli. Miesten uutuus kosteusrasva, joka toimii niin kasvoilla, kropalla ja käsillä. Tuote josta molemmat osapuolet hyötyvät...

IMG_2542

Monesti jos mennään Lanen kanssa yhtäaikaa iltapesuille niin on Lane hoitanut arjen rutiininsa alta aikayksikön.. Yleensäkkinhän miehet on paljon nopeampia, sillä onhan nopeus ja helppous heille se avain juttu arjen rutiineissa, kun taas me naiset läträtään kymmenien purkkien ja aineiden kanssa ja josko senkään jälkeen ollaan valmiita.

No mites sitten toimittiin ennen tätä testiin tullutta uutuusvoidetta?

IMG_2553

Monesti keskustelu on mennyt näin..

- Etkö sä koskaan rasvaa sun naamaa?

- Rasvaan mä

- No missäs se sun rasva on ?

- Tuolla jossain, en jaksa ettiä nyt

- Eli et käytä sitä melkeen koskaan..?

- Joskus harvoin silloin tällöin........

- No otappa nyt sit tätä mun kosteusvoidetta kyllä sä tätä voit käyttää ei tuoksu naiselle, hankitaan sulle oma rasva jota käyttäisit?

- Emt tarviiko


Ja niin edelleen :-D Perus miehet, mutta toisaalta mitä vähemmän mömmöjä sen helpompi. Ehkä naisten siis jossain määrin kannattais ottaa mallia miesten asenteesta ja hoitaa asiat helpommin ja nopeammin, rahaa säästyy ja niin pois päin, ja joskushan puhutaan että mitä vähemmän niin sitä enemmän iho tykkää. Mutta kosteusvoide, siitä mä en voisi ikinä luopua ja sen takia mä sitä Lanellekkin olen tyrkyttänyt kun koen sen itselleni ainakin niin tarpeelliseksi :-D

IMG_2544

No mutta viekö se sitten niin paljon liikaa aikaa? Minuutin verran ehkä ja iho on pehmeämpi ja kosteutetumpi! Ja mun mielestä, vaikken mies ole mutta olettaisin, että kun ihoa ärsytetään ajamalla partaa ym, niin sen kosteutus vois olla aika oleennainen juttu ihon hyvinvoinnin kannalta. Lanella tosin on menossa parrankasvatusvaihe kuten huomaatte, joten iho ei niin kärsi sen osalta. Aluksi hieman järkytyin asiasta kun kuulin että sitä ei meinaa ajaa pois, mutta nyt silmä tottuu ja Lane näyttää kyllä parran ja viiksienkin kanssa tosi hyvältä !!

IMG_2554

Sitten ensimäinen + mistä mä hyödyn... Toi voide tuoksuu aivan taivaalliselle! Ei liian voimakas mutta just sellainen miehekäs. En siis valita todellakaan käydä nukkumaan illalla Lanen viereen ja ilmassa tuoksuu ihana miehinen raikas tuoksu.

IMG_2557IMG_2563IMG_2570

Onko muuten ensimäinen postaus koko blogin historiassa kun kuvituksessa on jonkun toisen naamaa vain, eikä omaa ollenkaan ;-D Pitäisköhän vaihtaa tää blogi jokskin luontokuvaus blogiksi kun kameran takana tulee ja tykkäänkin enemmän heilua haha.

IMG_2580

Ja sitten ne loput hyödyt mun osalta!

Kuten jo mainitsin, Lane aina sillon tällöin on lainaillut mun kosteusvoiteita kun asia on tullut puheeksi. Ehkä siksi sitä mun, koska se oma on teillä tietämättömillä ja mun purkki käden ulottuvilla. Oma kosteusvoidepurkkini on pieni kuin mikä ja jatkuvalla toistolla noitahan saisi olla kokoajan ostelemassa jos purkilla on yhtä enempi käyttäjä, joten hyötyjä hyötyjä!

Joskus keskusteltiin Lanen kanssa just miesten ihonhoidon tuotteista ja oltiin molemmat vähän sitä mieltä, että miehillä kaikki maksaa paljon enemmän ja valikoimaa on sitäkin vähemmän. Sekin tais olla yks syy miksei siitä oman rasvan hankkimisesta niin innostuttu :-D  Nyt kuitenkin täytyy peukuttaa tälle tuotteelle, sillä hintaa tuolla on noin. alta  5euroa ja purkista löytyy tavaraa vaikka kuinka pitkäksi aikaa! Lompakko tykkää, Jatta hyötyy ja Jatan kosteusvoidepurkki ei hupene niin nopeasti ja toki Lane saa loistavan ihonhoitotuotteen, jota ehkä jopa oppii käyttämään päivittäin!

Mut joo, miehet on miehiä ja voin vaan kuvitella miltä tulee näyttämään meidän ekan yhteisen kämpän vessan hyllyt. Neljä hyllyä mun tuotteille ja yks kolo Lanelle hahhaah. Ei nyt sentään... Mutta naiset menee kalliimman ja vaikeamman kautta, miehet pitää hommat simppeleinä? Eihän siinä mitään vikaa ole! Eikä tämäkään tuote monimutkaisemmaksi rutiineja tee, toimiva nopea ja helppo, juuri sitä mitä miehet ihonhoidoltaan toivovat. Eikä Lanenkaan suusta ole vielä mitään negatiivista kuulunut, eli taisi olla aika nappi tuote hänelle :-)

IMG_2577

Nyt mua kiinnostaisikin kuulla onko ruudun toisella puolella toisia samoja fiiliksiä omaavia tyttöystäviä ! Käyttääkö teidän poikaystävät/miehet jotain teidän ihonhoitotuotteita tai muita vastaavia ja miten ootte ratkaissu ne tilanteet? Löytyykö joltain poikaystävä jolla arjen rutiinit kestävät pidempään kuin omat? Me tuskin koskaan siihen vaiheeseen päädytään ellen mä löydä jotain ihme ainetta joka hoitaa alta pois naaman, kropan, hiukset jne...


Ja täytyy mun vielä tähän loppuun hehkuttaa uutista jonka ootte ehkä lukenut mun instagramista, facebookista, snapchatista jne... Nimittäin kävikuin kävikin niin että tämä tyttö saa painaa ensiviikolla päähän valkolakin! Musta tuli ylioppilas!!!! Oon niin ylpeä itestäni ja onnellinen. Jes





16 comments:

  1. Anonymous19/5/15 13:57

    Haha kamla toi Lane parta XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no eihä, eii oo ehkä parhaimmat kuvat mut hyvältä se näyttää ;)

      Delete
  2. Anonymous19/5/15 16:28

    Heh, meillä se taas menee vähän toisinpäin. Itse oon aina lainaamassa poikaystävän rasvaa, kun oma ei oo käden ulottuvilla tai edes mukana poikaystävällä vieraillessani. :D Pitäis varmaan ostaa oma ja jättää se sinne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa hahah :D kannattaa varmaan ;D

      Delete
  3. Anonymous19/5/15 17:31

    Mä taas olin just tulossa kehumaan Lanen partaa :-D Huippua jos saa tosta itelleen vakkarituotteen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha onhan se kiva:) jep !

      Delete
  4. Anonymous19/5/15 21:40

    Ihana symppis parta siellä :3

    ReplyDelete
  5. Anonymous19/5/15 22:08

    Sopii kyl lanelle toi parta! Vanhentaa mut ehkä hyväl taval

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin tekee, paremmalta näyttää sit viel ku vähä kasvaa lisää ja sit siistii sitä :)

      Delete
  6. Voin samaistua ihan kaikkeen mitä kirjotit!! :D ja itseasiassa hassu sattuma sillä passitin oman poikaystäväni noin kuukausi sitten ostamaan juuri tuon rasvan ja oli kuulemma tosi hyvää ja mun kallis apteekkirasvakin riittää paremmin XD tosin nyt purkki onkin jo hukkunut...miehet haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha eikää :D voi miehiä....

      Delete
  7. Anonymous20/5/15 08:50

    Musta ei kyl miehet rasvaa välttis tartte. Monilla on paljon parempi iho kun naisilla ja ne ei käytä mtn.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin no se riippuu ihotyypistä :) mun mielestä kuitenkin kosteutus on tärkeetä!

      Delete
  8. Anonymous20/5/15 17:04

    Kaikki ihot tarvii kosteutusta :) myöhemmällä iällä sen kans huomaa jos on rasvaillut ihoa sillä ryppyjä tulee silloin vähemmän. Paljon sait enkusta pisteitä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii sitä mieltä mäki oon :) en jaa yo pisteitä tarkemmi netissä mut
      voin kertoo jos tuut jossai jutskailee :)

      Delete