Wednesday, 6 May 2015

TÄMÄN HETKEN LEMPPAREITA

Tässä lomaillessa kerkeää tutkia netin syövereitä, löytää uusia reseptejä aamupaloihin, kokeilla youtuben innoittamana uusia meikkejä, tehä kevätsiivousta ja löytää uusia lemppareita kaikinpuolin! Tänään mä enemmänkin tekstin muodossa ajattelin höpötellä teille mun suosikkeja viime ajoilta ja että miks juuri ne.

IMG_2315

Oon ihastunut röyhelöihin. Vaatteissa varsinkin! Just nyt tekis mieli haalia kaupoista kaikki ihanat kesäiset topit kaikissa väreissä ja röyhelöissä tietenkin. Sininen on yks väri, jota mulla ei hirveästi ehkä näe mutta nyt se on löytänyt tiensä minunkin luokse...

Tällä hetkellä myös playsuitit kuuluu mun lemppareihin. Omistan muutamia itse jo, mutta kaupoissa olen bongannut ihania kesäisiä yksilöitä. Kesävaatteet selkeästikkin nyt niitä lempparijuttuja, tulis vain se kunnon kesä!

IMG_2305

Beautyblender on myöskin löytänyt tiensä mun meikkipussiin ja ostokseen olen varsin tyytyväinen. Muutaman kerran olen kyseistä vempelettä käyttänyt ja lemppari siitä tuli samantien.

Lemppareina myös kosmetiikka juttujen puolelta on räikeän sävyiset kynsilakat! Oranssi, turkoosi, pinkki ja monet muut on musta ihanan piristäviä näin kesän tullen ja kesällä mua näkeekin harvasen päivän ilman mitään väriä mun kynsissä...





Youtubesta löytyy seuraava lemppari nimittäin aika uusi ihana kanavalöytö! Glitteralittle on kyseisen kanavan nimi ja sieltä löytyy tuon ihanan tytön tekemiä meikkitutoriaaleja ja monenlaista muuta! Oon löytänyt hänen kanavaltaan ihan super paljon inspiraatiota mun juhlameikkeihin ja tekniikoitakin oon muutellut kun oon nähnyt hänen meikkailuja. Käykää kurkkaamassa!


Samalla tuossa tulikin mun tän hetken lemppari puuha nimittäin youtubesta eri meikkitutoriaalien kytsäily. Saatan katsoa samoja viis kertaa putkeen ja sen jälkeen vielä uudelleen ja uudelleen. Etsin mielelläni uusia kanavia ja niin sanotusti "opiskelen" videoilta uusia juttuja omaan meikkailuun.


IMG_2302

Valkoiset hampaat ovat myös yksi tämän hetken "lemppari"juttu, sillä mun mielestä mikään ei voi olla kauniimpaa kun kirkas ja siisti hymy, Itse pääsinkin tänään aloittamaan urakan omien hampaideni kanssa ja siitä kuulette myöhemmin lisää. Toivotaan että nämä ovat lemppareita vielä viikonkin päästä...


Ulkonäössä tunnutaan tekevän muutoksia kesän tullen, tukkaa napsaistaan lyhyemmäksi ja ripsienpidennyksiä hankitaan helpottamaan kesää. Mä ihailen tällä hetkellä auringon vaalentamia hiuksia, tasaisiksi leikattuja pituudesta huolimatta. Itsellä parin viikon päästä kampaajalle varattu aika ja aijonkin päätä vetää vaaleammaksi kesää kohden. Ennen juhlia myös tulee hankittua ne ripset, vaikka itse olen sitä mieltä että kesällä menen mieluummin ilman niitä kuin niiden kanssa.

IMG_2307

Valkoiset korot ovat myös tämän hetken lemppareina ja yllä näkyvät sainkin eilen hakea postista. Aivan super hyvän tuntuset jalassa, korko ei ole liian korkea ja tykkään tuosta pohjasta ihan älyttömästi! Toivottavasti päätyvät jalkaani juhlapäivänä.


Laajakuvaobjektiivilla otetut kuvat. Ahh... Väittäisinkö siis että omalla listallani kamerajuttujen suhteen yhtenä hankittavana asiana onkin laajakuvaobjektiivi.


Pisamat. Niitä alkaa taas tulemaan. Aivan ehottomat lempparit! Jotkut vihaa mutta mä RAKASTAN

VMan-P453816

Netflixin suurkuluttajan olen myös löytänyt uuden lempparisarjan nimittäin Kovat kaulassa. Eka kausi on nyt läpi katsottu ja nostan pelkkää peukkua kyseiselle sarjalle. Ovela juoni, hyvännäköinen päänäyttelijä, mitä muuta toivot :_) ?


Viimeisenä lempparina mun lemppari aamupala, eli mansikka-banaani- smoothie. Naminami, nopeaa ja hyvää. Voisinkin jääkaapista hakea nyt toisen satsin sitä, sillä aamulla tein tarkoituksella sitä paljon jotta voin nautiskella pitkin päivää sitä.


Löytyykö teiltä millaisia lemppareita näin kevään/kesän tullen :)?





18 comments:

  1. Ihana pirtsakka postaus! Paljon löytyy samoja omalta listalta ja varmasti vielä voisin keksiä lisääkin. Ihanaa kesän odotusta! :)

    Picture Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) kyllä mäkin voisin keksiä vaikka ja mitä! kesän tullen löytyy aina niin paljon uusia suosikkeja ! kiitos samoin :)

      Delete
  2. Anonymous6/5/15 13:42

    Aaaaaaah White Collar on ihan paras!! Alotin just kutos kauden kattomisen yhyyy viiminen kausi :( mutta joo ehdottomasti katsomisen arvonen sarja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho oot siellä jo! pian mäkin kun katon sitä vaan kokoajan haha :D paras

      Delete
  3. Anonymous6/5/15 17:06

    Peukku ylöspäin White Collarille, se on huikee! Peukku alaspäin taas noille Crestin white stripseille, ihan kauheeta kamaa. Ostin joskus aikoja sitten yhdeltä jenkkien reissulta, ja parin päivän jälkeen piti lopettaa, kun hampaiden vihlonta oli niin hirveetä. Hampaat myös jotenkin tuntu pehmenevän :D Ei taida tehdä kiilteelle kovin hyvää. Toivottavasti sulla toimii paremmin… :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aijaa :D toivottavasti mulla on parempia kokemuskia noista sitten...

      Delete
  4. Anonymous6/5/15 18:31

    Mistä postauksessa olevat valkoiset korkokengät on?! Aivan ihanat

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/5/15 19:23

    White collar on kyl paras! Mistä oot muuten ostanut noi hampaiden valkasuliuskat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep ! Isosmile sivustola, kirjoittelen myöhemmin postausta niihin liittyen :)

      Delete
  6. Superkiva postaus, tällasia on aina kiva lukea!:) Youtube-videot on kyllä ollut munkin suosikkilistalla jo pitkään, niiden katsominen on vaan jotain niin parasta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihana kuulla :) näinpä!

      Delete
  7. Anonymous6/5/15 23:12

    Ei hitsi, kovat kaulassa on ihan superlemppari! Katon nyt vitoskautta ja oon edelleen ihan koukussa (ja lääpällään matt bomeriin, en malta oottaa magic mike xxl:ää...) ja aivan ihanat noi kenkulit kans! Ja muutenkin kiva postaus tää :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha :D Mä katoin alle viikos ekan tuotantokauden...... koukussa täälläkin ollaan!! kiitos :)

      Delete
  8. hehh White Collar on kyllä ihan lemppari, paras sarja ikinä!! ja tosi kivannäköset noi valkoset korot c;

    ReplyDelete
    Replies
    1. täältähän löyty aika paljon samaan sarjaan ihastuneita! :D Jep ne on ihanat! Kiitos :)

      Delete
  9. Anonymous7/5/15 11:56

    mistä noi kengät on?:) ja mistäs löysit mekon:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dinsko! en kerro vielä ;)

      Delete