Tuesday, 31 March 2015

VIIMEAIKAISIA SUOSIKKEJA & HANKINTOJA


IMG_1329

En oo pitkään aikaan postaillut mitään mun suosikkijuttuja blogin puolelle, vaikka munhan piti alkaa toteuttamaan joka kuukausi kuukauden suosikit- postauksia... Ne kuitenkin jäi, sillä eipä ne suosikit välttämättä niin usein vaihdu mulla ainakaan. Nyt kuitenkin uusia juttuja ja lemppareita on kertynyt ja oli korkea aika tulla ne tänne teille jakamaan!

Osa on tosiaan ihan viimepäivien uusia hankintoja ja osa sitten jo vähän pidempiaikaisia lemppareita.
IMG_1342IMG_1340

Ihan ekana uus meikkiuutuus sekä samalla meikkisuosikki, nimittäin nämä Yves Rocherilta saadut vähän erilaiset kajaalikynät! Mustaa oon testannut jo ja näiden kyseisten kajaalien laittaminen niiden muodon ansiosta on ihan super helppoa ja kätevää. Musta pysyi omasta mielestä aika hyvin, nämä tosin ovat aika paksuja, ettei mitään pienenpientä rajausta saa aikaseksi, mutta menee juhlassa ja yössä aivan napisti!

Voitte käydä katsomassa tuotteista tarkemmi mm. täältä

IMG_1338

Yves Rocherilta myöskin tämä tuote, jota olen jo pariin otteeseen kerennyt testailemaan. Aivan nappi valinta mulle ja siksi uutukaisena tämä yltää myös suosikkeihin! Kyseessä vartaloemulsio erityisesti kuivalle iholle ja varsinkin talvisaikaan ja edelleenkin mun iho on todella kuiva ja rasvaus on ihan must... Joten tämä sopii mun iholle todella hyvin. Koostumus on aika paksua, mutta itseäni se ei millään tavalla häiritse. Tuoksu on taivaallinne.

Yves Rockerin paketista saapui myös pari muutakin juttua, kuten huulivoide, pikakaunistaja ja kiinteyttävä geeli. Kaksi viimeisintä antanen äidille, mutta niistä kuulette halutessanne myöhemmin silti lisää?

IMG_1380

Nämä Sheinsidelta monen monta kuukautta sitten tilatut farkut on ihan ykkösluotto farkut nyt ja aina. Kuten jo silloin sanoin, nää on kuin tehty mulle. Todella mukavat päällä ja koko enemmän kuin täydellinen. Kumpa nämä saisin muissakin väreissä itselleni... Viimeaikoina ovatkin täydellisyytensä vuoksi näkyneet jalassa vähän liiankin usein.

IMG_1357

Viimeaikoina on jostain syystä kerääntynyt viikoille juhlaa jos toista ja oon suosinut tosi paljon huulipunia. Viimeaikojen suosikki onkin ollut yllä näkyvä Goshin pinkki huulipuna, jonka voimakkuuteen pystyy itse vaikuttamaan levittäessä.

IMG_1373

Tämä seuraava onkin sitten hieman erilainen suosikki, nimittäin selfietikku! Kyseinen on jostain ulkomailta haalittu ja sain sen ihan yllärinä Lanelta ( koska otan kuulemm niin paljon selfieitä) . Oon leikkinyt ja pelleillyt tuon kanssa monena päivänä ihan muuten vain sen kätevyyden ansiosta. Kesällä tulee olemaan varmasti paljon käytössä ulkosalla.

IMG_1360IMG_1368

Onnistuin hukkaamaan lemppari kulmaväripalettini joten uuden hankkimisen aika koitti reilu viikko sitten. Tämä yllätti kuitenkin positiivisesti ja oon todella tyytyväinen ostosta. Tästä paletista löytyy niin geelimäinen väri kuin puuterivärit sekä myös korostusvärit kulmien viimeistelyyn. Täydellinen!

IMG_1350IMG_1353

Ja edelleen kesää odotellessa... Stadiumista lähti mukaan kesäiset kenkulit jotka tosin pääsee käyttöön varmasti vasta myöhemmin. Erityisesti nuo kenkien pohjat/reunat on musta tosi ihanat, vähän erilaiset ja tuo juurikin kesäisen maalaismaisen fiiliksen mulle ainakin!

IMG_1347

Toisiksi viimeinen suosikki/uutuus on tässä tapauksessa korulemppari. Nämä korvikset on näkyny mun korvissa lähes joka viikko näiden oston jälkeen. Nämä löytyi glitteristä todella naurettavan halvalla ja löytöön olen ollut tyytyväinen.

IMG_1387

Viimoisena siskokset jo aikaisemmille suosikkilegginseilleni. Nimittäin kirpparilta löytyi parilla eurolla nahkalegginsit! Nämä on tismalleen samanalaiset kuin omistamani mustat, mutta tietysti eri väriset. Tämäkin löytö oli todella mieluinen, sillä musta on tullut aikamoinen legginsifani!


Sellaisia uutuuksia ja lemppareita tällä kertaa. Katsotaan jos seuraava suosikitpostaus tulisi videon muodossa. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

8 comments:

  1. Anonymous31/3/15 16:54

    Saako linkkiä noihin Sheinsiden farkkuihin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://jattajenna.blogspot.fi/2015/02/taydelliset-farkut.html?m=0

      tuolta löytyy linkki :)

      Delete
  2. Niin paljon kivoja juttuja, etten edes ala erittelemään tähän, mistä pidin eniten. :-D Mulle noi tuplahelmikorvikset oli ihan uus juttu, kun eilen sellaset sain. Näköjään niitä muutkin käyttää! :)

    Picture Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah :) ne on kyl iha super kivat! ton malliset korvikset muutenki, tykkään :)

      Delete
  3. Anonymous31/3/15 17:07

    Mistä toi kulmajuttu on ja paljon makso? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kicksistä tais olla 17e :)?

      Delete
  4. Anonymous2/4/15 18:42

    Mistä oot ostanu ton kukkapannan sun uusimmassa ig kuvassa? :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4/4/15 15:45

    mä tykkäisin näist kuvista pienempinä, mut tää on sit vaa mun mielipidee':D tykkään täst blogisgt kuitenkii:) ja ihanat noi alimmat housut!

    ReplyDelete