Sunday, 8 March 2015

JOS SITÄ SILLOIN TÄLLÖIN...

Noni ensinnäkin tuo otsikko alkaa kuulostamaan jo oudolta (oon sitä tuijotellut tässä jo aika kauan). "Silloin tällöin", väittänen että suomenkieli on hieman outo, vai kuulostaako se siltä kun viimeiset tunnit on kertailtu meidän kielen huoltoamme... Huomenna jännitetään osaako Jatta kirjoittaa. Vuosien varrella onneksi teistä monet anonyymisti on mua avittanut kun ei aina tunnu isot ja pienet kirjaimet olevan hanskassa saatikaan yhteenkirjoitus. Nyttenkin meni varmaan jotain pieleen?


Noh tuo nyt ei ollut postauksen idea vaan palataan siihen hämmentävään otsikkoon. Mulle huoneen siistinä pitäminen on jokseenkin hankaala, sille löytyy kuitenkin monta syytä joista yks on se että mä jotenkin viihdyn enempi ei niin huollitellussa huoneessa ja sama pätee vähän ulkonäköönkin. Toki joskus on kiva olla viimesenpäälle nättinä ja näin mutta yleisesti ottaen semmonen luonnollinen pieni sotkuisuus kaikinpuolin on jotenkin viehättävää. Eilen kuitenkin koin pitkästä aikaa hämmennystä pääkopassani kun huoneen siivottua ja järjestystä vaihdettua koinkin aikamoisen ahaa elämyksen että huone onkin tosi kivan näkönen ja tälleen. Voi olla ettei huonetta oo huvittanut pitää niin siistinä kun siihen ei ole ollut tyytyväinen, mutta nyt voin sanoa että olen.

Ei mun huone paljoa ole vuosien varrella muuttunut, mutta pienet viimeistelyt on tehnyt tästä vihdoin viihtyisän ja ehkä jopa siistinä pitämisen arvoisen? Ainoa asia mitä huoneeni kaipaa mielestäni on sängynpääty, mutta se nyt ei pilaa tätä kokonaisuutta joka pysyy siistinä ehkä pari päivää tästä eteenpäin.

Mut en mä jaksa stressata tai silleen, en mä elä mitenkään tosi sotkuisesti tai ainakaan omasta mielestäni, toki huoneeni näkeviä ja sitä kauhistelivia silmäpareja on usein enemmän kuin vaan nämä omat näkemäänsä kaunistelevat silmät.

IMG_1205IMG_1210IMG_1216IMG_1218IMG_1222IMG_1211IMG_1207

Valkoinen on väri joka mun mielestä on kaikkein kaunein sisustuksessa. Se tuo valoa ja on muutenkin niin helppo. Valkoisen ohella oon varma että mun tulevaisuuden kodissa tullaan näkemään paljon mustaa ja tummanruskeaakin pintaa... Hieman jo tulevia muutoksia on saanut ruveta pohtimaan ja sisäistä hullua sisustelija Jattaa herättelemään, sillä jos suunnitelmat menee niinkun niiden on tällä hetkellä toivottava menevän, niin mä vaihdan maisemaa tulevana syksynä jäiks.

No niistä tulevaisuuden suunnitelmista sitten myöhemmin varmastikkin, jos nyt ensin selviäisi näistä kirjoituksista jotka ihan rehellisesti alkaa jo ahistaa. Enää ei tunnu riittävän keskittymistä kovin pitkäksi aikaa lukemiseen ja päässä pyörii vaan ajatus eiköhän mennä vaan näillä. Johtuuko sitten siitä että olisin jo valmis vai onko osa musta muka luovuttamassa? Ehei en mä luovuta, tiedän vain että joihinkin olen enemmän valmis kuin toisiin.
Huomenna koittaa se äidinkieli, jakakaa toki viimeiset vinkit jos tää mun kirjoittelu ihan kamalalta näyttää... Tulevalla viikolla myöskin mietitään elämää kovin psykologisesti sekä kirjoitellaan jotain hienolla englannilla. Ei mua tää viikko jännitä, mutta sitä seuraava on asia erikseen. Mua nyt siis tuskin näkyy hirveemmin täällä blogin puolella, mutta parempi niin.

Tuun siis jutskailee taas kun kerkeen! Tsemppiä tulevaan viikkoon!

15 comments:

  1. Voi että sulla on ihana blogi, liityin lukijaksi heti samantien! :-) Jotenkin tosi inspiroivia asuja sulla jotka miellyttää kovasti omaa silmää. :)

    http://mylifestyleblogmiia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kuinka kiva kuulla! kiitos kovasti:)

      Delete
  2. Ihana huone ja varsinkin tuo peili! Tosi paljon tsemppiä huomiseen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!!:) toivotaan että menee hyvin :p

      Delete
  3. ihana huone! Haha vaihdetaanko.... on alkanut toi muutama vuosi sitten maalattu punainen seinä vähän kyllästyttämään. Mäkin oon nykyään enemmän ton valkoisen ja muiden vaaleiden sävyjen kannattaja :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah kiitos :) vaaleet sävyt on ihania ku ne on nii ajattomia ja sopii kaiken kanssa!

      Delete
  4. Sulla on aivan ihana huone!:) Ja hei hurjasti tsemppiä kirjoituksiin, kyllä me niistä selvitään!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) ja kiitos kiitos eiköhän niistä selviä!

      Delete
  5. Oi miten nätti huone :')

    ReplyDelete
  6. Ääh vähäks ihana huone sulla :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9/3/15 19:43

    Tää postaus oli jotenkin ihan äly ihana!! Itsekin olin tänään esseetä raapustelemassa, mistä aiheésta kirjoitit ja mitkä fiilikset jäi?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kirjotin siitä hyväksi häviäjäksi voi oppia. ja ihan jees fiilis jäi :)

      Delete
  8. Ihana huone ja sun blogi on muutenki ihan sika kiva :-) Uusi lukija ilmottautuu!

    ReplyDelete