Tuesday, 10 February 2015

MUN UNELMIA

Mä haaveilen tosi paljon, unelmoin. Kirjottelen mun haaveita ylös, ajattelen mun unelmia iltasin. Mietin niitä isoja ja pieniä haaveita ja tähtäimiä, miten sinne joskus pääsisin. Jotkut on mahdottomia, mutta ihanasti haaveiltavia ja jotkut lähempänä kuin itse osaisi edes kuvitella. Rakastan unelmointia, rakastan päästä mun tavoitteeseen tai toteuttaa pitkäaikaisen haaveen. Se fiilis on huikee

Mä oon koonnut tähän muutamia haaveita, joista joistakin saan tosiaan vaan haaveilla, jotkut ehkä jopa mahdollisia. Lähes kaikkihan on melkein mahdollista, kun vaan jaksaa unelmoida ja tehdä töitä asioiden eteen.

1

Mä haluan säästää rahaa, haluan tehdä jonkun isomman hankinnan ja olla ylpeä itsestäni, että oon onnistunut siinä. Haluaisin tänä vuona myös panostaa meikkeihin, ostaa niitä laadukkaampia, mutta toki vähän hintavampia... .Unelma talossa olis iso vaatehuone, mielellään mustilla kalusteilla ja kaapeilla. Tänä vuonna on myös asetettu isommat tavoitteet kropan suhteen, siitä ehkä myöhemmin lisää.


2

Mun unelmatyöni on vielä vähän auki, mutta se valkenee varmasti vuosien varrella. Haluan kuitenkin tehdä jotain mistä todella nautin, mennä töihin päivittäin innoissani tulevasta. Haluan myös kohtuu hyväpalkkaisenkin työn, mun haaveet tulevaisuudessa melkein vaatii sen.... voihan piru kun elämä on kallista. Mutta pääasia on että oon onnellinen, ja sitä mä lähden tavoittelemaan unelmatyötäni metsästäessä.

3

Haluan matkustella paljon, nähdä maailmaa monipuolisesti. Jos mulla olis paljon rahaa mä ostaisin talon jostain ulkomailta, rannalta. Mulla olis myös oma auto, se olis viininpunainen tai musta audi. Matkustaisin myös tomorrowlandiin parhaiden kavereideni kanssa sekä sukeltelisin kalojen seassa jossain ihanassa paikassa...

4

Tälle vuodelle tavoitteina ja haaveina on ehdottomasti kesätyön saaminen. Hakuja oon pistänyt menemään jo 3, mutta vielä pitäisi kirjoitella muutamat työhaut. Unelmien kesätyö olis varmasti jotenkin kirjoitteluun, valokuvaamiseen tai bloggaamiseen liittyvää. Olis ihan huippua tehdä töitä itelle tutun ja tärkeän asian parissa. Katsotaan kuitenkin mistä tänä kesänä nappaa, päasiahan on saada kokemusta ja omaa käyttörahaa!

5

Gossip girlin vaikuttamana haaveilen myös naamiaisbileistä tai vastaavista, isosta kattohuoneistoista isoine ikkunoineen... Haluan paljon hyviä muistoja mun elämästä, muistoja joista voin ylpeänä kertoa vanhempana lapsille ja muille pienemmille :-)

6

Mun haave on myös napata yksi tatuiointi iholleni, mietteet siitä vaihtelee sillon tällöin mutta pikkuhiljaa alkaa piirtyä just se mikä mulle olis nappi. Haluan että tatuointi tarkoittaa mulle jotain, ainakin ensimäisessä tatuoinnissa. Olen myös kova Hangover- leffojen fani joten Las Vegas kuulostais paremmalta kuin tosi hyvältä!

7

Lopuksi muutamat "tärkeimmät" haaveet. Mulla on verikammo, neulakammo ja muutenkin jonkin asteinen sairaalakammo. Haluaisin kuitenkin kantaa korteni kekoon ja auttaa ihmisiä, olis iso juttu jos joskus voittaisin pelkoni ja uskaltaisin mennä luovuttamaan verta.
Haluaisin myös osata englantia, tärkeää kieltä todella hyvin, olla tänä kesänä paljon terveempi ja elää terveellisimmin sekä olla just mä, oma itseni omine haaveineni ja virheineni.
Unelmia näiden lisäksi on vaikka kuinka paljon, mutta tässä vain raapaisu pinnasta, syvemmälle ei mennä ainakaan tänään :-) Jokaisesta haaveesta voisi kirjoittaa oman postauksensa, ja jos joskus jotain isompaa saavutan, tuun todellakin siitä kirjoittamaan pitkän tarinan...


Onko sulla joku tietty haave tai unelma, tai kenties monia niinkuin mulla? :-)



8 comments:

  1. Anonymous10/2/15 17:00

    Kuulostipa hassulta toi että oot hakemuksia raapustellut jo 3, koska itse oon nimittäin lähettänyt tänävuonna jo lähemmäs 50 hakemusta! :D

    Tää postaus oli ihana, löyty paljon omiakin unelmia ja taisin löytää uusiakin ounou :D Matkustaminen on mun suurin haave, kuhan vaan sais rahaa että se onnistuis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous10/2/15 21:00

      haha samaa mietin, taisin lähettää viime vuonna päälle 50 hakemusta, no olin kyllä koko kesän duunissa muttamutta kannattaa oikeesti lähetellä niin moneen paikkaan hakemuksia kun vaan keksii, työnhakijoita on niin paljon liikkeellä ja kannattaa myös mennä nettihakemuksen lisäksi käymään paikan päällä tai soitella kyseiseen paikkaan niin erottuu edes jotenkin niistä sadoista muista hakijoista : )

      Delete
  2. Aika paljon oli samoja haaveita! Audi ois ihana ja samoin Blake Livelyn tapaaminen! Mä oon myös meinannu jo kahesti luovuttaa verta, mutta molemmilla kerroilla mulla oli joku juttu joka esti sen :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, verenluovutus olis huippu juttu, mulla esteenä olis varmaan vaan se pelko neuloista ja verestä yms .. :-D

      Delete
  3. Anonymous10/2/15 22:22

    Miltä sivulta noita kuvia löytyy?:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous11/2/15 18:17

    Mihin paikkoihin oot hakenu? :-) ois ihana kuulla vaikken oo ite töitä hakemassakaan kun vietän kesän ulkomail (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. pariin paikkaan,toivottavasti jostain nappaa :)

      Delete