Sunday, 8 February 2015

HYVÄÄ HUOMENTA

Ihanaa sunnuntaita. Päivä joka vietetään sängyssä netflixiä tuijotellen, eikös se niin mene?
Mä halusin aloittaa aamun jollain raikkaalla aamupalalla ja tein itelleni jonkinmoisen sörsselin, siksi mä tota nyt kutsun. Nappasin koneen myös sänkyyn ja painelin takaisin youtuben maailmaan, katselemaan meikkitutoriaaleja ja hakemaan inspiraatiota. Tällä hetkellä mun tekis ihan hirmusesti mieli kuvata joku meikkivideo tai vastaava, kumpa vaan olis siihen hommaan sopiva kamera...

Tänään mä aijon kirjaimellisesti ottaa rennosti, oon koneella, kattelen vähän risteilylle lähteviä kamppeita kasaan, aukaisen varmaankin terveystiedon kirjan pitkästä aikaa sekä tuijottelen sitä netflixiä. Ulkona on kauhee myrsky, joten ulos en lähde mutta muuten nautin tästä päivästä ja mahollisuudesta olla ja löhötä vaan. Mulla on semmonen tunne että tänään on hyvä päivä, vaikken mitään ihmeellistä tule tekemäänkään.

IMG_0750IMG_0766

Mun sörsselini rakentuu helposti perus jutuista, mitä varmasti melkein jokaisesta kodista löytyy. Pohjalle ja sinne tänne muroja/mysliä, jugurttia, pilkottua banaania sekä kylmiä vadelmia. Oon joskus tehnyt näitä myös mansikoilla ja mustikoilla, sekä kiiweillä yms muilla hedelmillä. Näitähän voi tehä ihan miten vaan oman maun mukaan. Ei sen kummempaa...

IMG_0772

Youtubea selaillessa tein tänään uuden kanavalöydön, jonka aattelin vinkata. Ei sen kummempi kuin muutkaan paljon meikkitutoriaaleja täynnä olevat kanavat, mutta tän tytön hieman erilainen todella kaunis ulkonäkö ja kasvonpiirteet sai mut tuijottaa varmaan 10 videota läpi. Ja ei siinä, aivan huippuhan hän on meikkaamaan. Voisin joskus tehdä postausta myös ihan kaiken kaikkiaan mun youtuben lemppareista, jos sellaselle löytyy kiinnostusta?



10 comments:

  1. Mulla kans vähän semmonen olo, että tää sunnuntai menee vaan sohvalla löhötessä ja kattoen netflixiä!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/2/15 12:18

    Meikkausvideoita on vaan niiiin kiva kattoo vaikkei ite tekiskään niin vahvoja tai "monimutkasia" meikkejä itelleen! :-D ja joo mua ainakin kiinnostais nähdä sun youtube lemppareita, uusia vloggaajia on aina kiva löytää :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep nii on! jes kiva kuulla :)

      Delete
  3. Tee ihmeessä postaus sun youtuben lemppareista! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/2/15 15:58

    mitä tarkotit tolla ulkonäön erilaisuudella?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hän on Omasta mielestäni erityisen kaunis kasvonpiirteiltään ja eroaa muista tunnetuista beauty vloggaajista!

      Delete
  5. Anonymous8/2/15 18:11

    onko toi kirja ostamisen arvoinen? vai onko ton kirjan jutut vähän niinku "päivänselviä" eli käytännössä et opi mitään uutta mutta saat tietää miten hän tekee meikkinsä tms? entä se style kirja, suositteletko? :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/2/15 20:28

    upea toi tyttö tossa videolla gosh :O

    ReplyDelete