Friday, 27 February 2015

EILISEN ASU

Eilen pääs kaupungille rento haalari päälle. Oli oikeesti yllättävän mukavaa kun ei tarvinnut kokoajan olla farkkuja kiskomassa ylöspäin :-D Mulla tuo on löysää mallia, pari kokoa isompi kun oikeasti ottaisin mutta oikeastaan kivaa vaihtelua kun ei oo niin tiukkaa.

Kohta puoliin alan siivoamaan ja pakkailen kamat kasaan ja suuntaan Jyväskylään viikonlopuksi, palaveria, treenailua, kaupungilla kiertelyä, ulos syömään sekä juhlitaan Lanea tämän synttäripäivänä! Mukava viikonloppu siis tulossa!

IMG_1197IMG_1183IMG_1192IMG_1189IMG_1180
Takki - Only / Pitkähihainen - Zara / Haalari - h&m / Laukku - Tommy Hilfiger / Kengät - Nike

7 comments:

  1. Onpa kiva haalari! :)

    ReplyDelete
  2. Oot tosi kaunis ja sun asut antaa paljon ideoita ja rohkeutta kokeilla kaikkea kivaa! Mun piti vielä sanoa että mä olin toosi tosi pitkään harkinnut uuden kellon ostamista, ja nyt kun annoit mulle vielä mahdollisuuden saada sen halvemmalla, en mä voinut vastustaa! En malta oottaa että se kotiutuu postista! Kiitos! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihana kommentti<3 kiitos! Ja voi että vähänkö kiva :)

      Delete
  3. Anonymous4/3/15 12:11

    hei mua alko vähän ihmetyttämään, että missä sä asut jos kerta suuntaat viikonlopuksi jyväskylään, mutta kuitenkin sivupalkissa lukee että asuisit jyväskylässä? tässä on pieni ristiriita havaittavissa ::DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha hyvä havainto! :D asun laukaassa, joka on noin 25km päässä Jyväskylästä. sivupalkissa lukee Jyväskylä siksi ettei kukaan tiedä missä Laukaa on mutta suurin osa osaa hahmottaa Jyväskylän :D Laukaa on melkein ku jyväskylää mutta noh, kylä täällä syrjässä.

      Delete
  4. Oi ihania kuvia sulla! Muutenkin mahtavan oloinen blogi! Harmi, kun en ole aikaisemmin tänne löytänyt :( Jään seurailemaan! :))

    http://outtamyheart-sara.blogspot.fi

    ReplyDelete