Friday, 30 January 2015

SOMETHING NEW


Ribbet collageqqq
takki - Sheinside  toppi - Sheinside   farkut - ginatrigot  kengät - nike 


Ihanaa viikonlopun alkua sinne ruudun toiselle puolelle! Viimepäivinä on tapahtunut kaikenlaista, oon saanut kouluhommien lisäystä kalenteriini ja naamapielet suuntaa alaspäin. Oon myös saanut penkkaripukuni, joka lähti samantien takaisin palautukseen. Olen myös tilannut uuden puvun, jonka toivon jäävän ihan käytettäväksi. Näiden ja monen muun kurjuuden ohella oon kuitenkin saanut piristystä muutamasta paketista, joiden sisällöt esittelen oikeastaan nyt! Näin myös tänään pitkästä aikaa Sofiaa, jonka kanssa kuvat räpsittiin!


Sheinsiden tilauksesta, jota en edes muistanut, paljastui pitkä kangastakki sekä hapsutoppi, jotka molemmat päätyi tänään päälle! Takki ehkä hieman ohut talvelle, mutta kovilta pakkasilta tänään onneksi vältyttiin. Toppi ei ehkä kuvissa pääse oikeuksiinsa, mutta tulee varmasti olemaan kesän yks lemppari!

IMG_0627

Alkuviikosta postimies toi kaikista odotetuimman paketin. Pitkään olen haaveillut Daniel Wellingtonin kelloista ja vihdoin rannettani koristaa kaunis yksilö! Valitsin ruskean hihnan ja kultaiset yksityiskohdat ja mun mielestä tuo on aivan super kaunis. Niin yksinkertainen, sopii kaikkeen! Mitä te tykkäätte kyseisistä kelloista?

IMG_0626
IMG_0607IMG_0529IMG_0631

Jotten vaan iloitse omista uusista kivoista jutuistani, voisin vinkata teille jotain jospa vaikka hommaisitte itsellenne jotain uutta ja kivaa! Nimittäin yhteistyön tuumin sain teille 15% alennuskoodin, jolla saatte kaikista Daniel Wellingtonin kelloista alennusksen tilauksen yhteydessä 28.helmikuuta saakka! ->  www.danielwellington
Mä ainakin aijon hyödyntää kyseisen alen tähän tietoon, toivottavasti tekin löydätte jotain kivaa! Koodi on "1501jatta" ja se alentaa ostosten loppuhinnasta -15%


Use code "1501jatta" and get 15% of on all products until the 28th of February 


10 comments:

  1. Iha super kiva toi takki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mäki tykkään! kiitos :)

      Delete
  2. Ihana takki, pitkät takit on niin kivoja! Ja toi kello on semmonen mitä oon itsekin haikaillut jo kauan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on :) nyt vaan alennuskoodia hyödyntämään!

      Delete
  3. Anonymous31/1/15 13:47

    Hyi mikä asu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tämänkin mielipiteen oisit voinu pitää itselläsi mutta okei :) se on sun mielipide, mä kuitenkin tykkään

      Delete
  4. Ihana toppi! DW:n kello olis kyllä kiva, ne on niin ajattoman näkösiä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! nii on, siks mäki tykkään! niist saa niin arkeen ku juhlaanki sopivia :)

      Delete
  5. Anonymous1/2/15 18:17

    Mistä tilasit penkkaripuvun?! Oma vielä puuttuu ja tässä meinaa tulla kiire kun usein niitten toimituksessa kestää niin kauan varsinki ku oon ebaysta kattonu ni monet tulee jostain Kiinasta ni ei ne ainakaan kerkee enää tulla! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. punanaamio ja naamiaismaailma toimittaa muutamassa pvssä !

      Delete