Thursday, 25 December 2014

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS?

Äöh mä olen taas aivan täynnä... Eilen tuli valvottua vielä peiton alla sängyssä netflixiä katsellen, mutta onneksi sai nukkua pitkään. Meillä syötiin jo eilisen joulupöydän ruokia äsken ja tuntuu että pelkästä ruoasta on tullut lisäkiloja ties kuinka. Suklaata ja muita herkkuja ei oo tullu hirveästi syötyä, mutta kerkeäähän tässä vielä. Alle viikko tosin aikaa ja alkaa taas omanlaisensa lakot yms.

No nyt kuitenkin itse asiaan eli niihin joululahjoihin! Kuten jo aikasemmin mainitsin, sain todella ihania ja käytännöllisiä lahjoja. Mulla oli ainoastaan kaksi toivetta ja muut lahjat olikin sitten ihan yllätyksiä. Unohdin kuvata tästä varmasti jotakin, ainakin ulkoisen kovalevyn jonka asentaminen tähän koneelle onkin ilmeisesti vähän monimutkaisempi juttu, mutta eiköhän se selviä! Olisin tahtonut kuvata tämän esittelyhömpän videolle, mutta enhän mä edelleenkään omista videotoimintoista kameraa... Semmonen kyllä pitäis hankkia.

IMG_9994

Sain sukulaistontuilta rahaa ja lahjakortteja. Kaksi lahjakorttia h&m:lle toinen oli Lanelta ja lahjakortti Stadiumiin niin viimein pääsen täydentämään mun treenivaatevarastoa! Lahjakortit on musta aina tosi hyvä lahja, vaikka jotkut ajattelevat ettei niissä oo yhtään ideaa mutta sitähän niissä just on ! Saa hankkia itselleen juuri sitä mihin on tarve :-)

IMG_9956IMG_9960

Toinen mun lahjatoiveista oli uusi suoristusrauta. Oon jo monta vuotta pyytänyt kyseistä Ghd:n normi suoristusrautaa ja tänä vuonna pukki sen mulle soi. Mä joudun välistä aina liikaakin suoristelemaan mun pörröisiä hiuksia jottei latvat näytä yhdeltä möykyltä, joten mulle ennenkaikkea tärkeää on hyvät tuotteet ja laitteet. Oonkin nyt todella onnellinen että omistan vihdoin ihan huippu suoristimen, ei tartte niin pelätä tukan vaurioitumista.

Mä en ole tuota vielä hirveästi testaillut, mutta kampaajan tuolissa aina oon saanut hiukseni Ghd:n käsittelyyn. Tiedän siis ainakin sen, että normaaleihin suoristimiin verrattuna tuo on paljon hellempi hiuksille ymsymsyms. Tuun varmasti sepostamaan laitteesta ja sen eroavaisuuksista mun edelliseen asukkiin vielä tässä.

IMG_9973

Yllätykseksi sain myös Lanen porukoilta lahjan ja sieltä paljastui ihana valkoinen aalto maljakko!

IMG_9921

Lanelta lahjaksi lahjakortin lisäksi sain uuden veloursetin, jota olin ehkä vähän salaa toivonut heh. Väriltään halusin setin olevan samaa kokonaan, jotta voin olla yks tonttu kun vedän tuon päälle. Mä rakastan velouria ahh

IMG_9937

Paketeista paljastui myöskin lisää hellää hiuksille, nimittäin nämä pari putellia Goldwelliltä. Sarja on Dualsenses: kaksoisvaikutteinen hiustenhoitosarja.

Tuotteet lupaavat välittömästi nähtävät ja tunnettavat tulokset ja odotankin mielenkiinnolla onko asia näin! Oon pitkään käyttänyt kaupan shampoita, joten tää oli kyllä todella hyvä lahja. Molemmat on tarkoitettu "kovia kokeneille hiuksille". Shampoo kuiville ja rasittuneille hiuksille ja hoitoaine hiusten katkeilun estoon.

IMG_0023

Tuoksulahjankin sain ja aikas hyvän tuoksuisenkin! Victorias Secretin Pure Daydream on tuoksun nimi

IMG_9998IMG_0013IMG_0017

Viimoisena esittelen teille mun toisen lahjatoiveen, Nike air Force 1 kenkulit. Mallia on matalavartisena ja korkeavartisena ja itse toivoin erityisesti näitä korkeavartisia. Oon monena jouluna ostanut/saanut valkoiset kengät ja näköjään jatkuu edelleen haha. Mutta mä vaan tykkään puhtaan valkoisista kengistä jostain syystä tosi paljon. Nämä kun sais pysymään valkoisina. Instagramiin sainkin jo vinkkejä näiden hoidosta, mutta jos joku siellä ruudun toisella puolella tietää vielä lisää niin kertokoon, nimittäin minut tuntien ei ne kauaa vitivalkoiset ole.
Mutta jalassa nuo on aivan ihanat. Nike on todella hyvä kenkä mun jalalle ja converset alkaakin jo tuntua ihan järkyttäviltä jalassa. Katsotaan vaihtuuko mun kaikki tohvelit joskus vielä nikeen haha


Siinä oli mun tämänvuotiset lahjat. Pelkäsin etten jaksa/kerkeä kuvailla näitä teille vasta kun viikkojen päästä mutta tuntuu kyllä että oon melkeen liian aikasessa näiden kanssa :-D Oli kuitenkin taas ihana jouluaatto ja jouluinen meininki jatkuu edelleen. Nyt voisin tutkailla netistä jonkun hyvän leffan ja mussuttaa lahjasuklaita. Oliko teillä mukava joulu ja mitä joulupukki teille toi :-)?



6 comments:

  1. Haha toi on niin totta et Nikejen jälkeen Conssit tuntuu ihan kamalilta ja huonoilta jaloissa XD Keväällä pakko hankkia nuo air forcet!!!!

    ReplyDelete
  2. Tavallisen fairyn vaahdolla ja puhtaalla pesusienellä oon ite puhdistanu just noita air forceja ja toimii!!:)

    ReplyDelete
  3. mikä on sun lemppari noista vs tuoksuista? viittisiks kuvailla niitä kaikkia vähän? :)

    ReplyDelete
  4. sun muokkaukset oli ennen kivempia, toi outo tummennus/harmaa efekti ei näytä kauheen hyvältä noin pienissä kuvissa. tosin tää vaan mun mielipiteeni:D toi velour-asu on ihana, ite kattelin sitä kanssa cubuksella ja pakko mennä ehkä vielä ostamaan <3

    ReplyDelete
  5. Mistä tuo veloursetti on ? :-)

    ReplyDelete
  6. Ihania lahjoja olet saanut <3 noi kengät ovat kyllä niin kivat :-)
    Minkä lakon alotat ja miksi? Tohon ekaan tekstikappaleeseen viitaten :-D

    ReplyDelete