Sunday, 21 December 2014

W H I T E


IMG_2601IMG_2598IMG_2585IMG_2611IMG_2579
takki - kirpputori (Bikbok) neule - Ginatricot -  farkut - Stadium  pipo - h&m  saappaat - Hunter


Tervehdys taas. Valkonen lumi on saanut mut valkoiseen hullaantumisvaiheeseen. Mulla vaihtelee värit, mitkä on pääpainossa mun asuissa. Aina sillon tällön valkonen tai musta ottaa vallan, mutta tällä kertaa valkoinen, sehän on kuin uusi musta vai?

Parit kuvat kerettiin ottaa, ennenkun Lanen kanssa suunnattiin salille. Kotimatkalla mietin hirmusesti minkälaisia postauksia lähipäivinä tekisin, koska sitä aikaa enempi on ja halusinkin nyt kysyä sitten vähän teiltä oisko teillä jotain toiveita? Rajoitteena toki on se, etten omista videokameraa tai sitä toimintoa kamerassani joten jos videoita toivotte ne valittettavasti on konelaatua... Mutta muita ideoitakin mieluusti otan vastaan!! Huomenna näen todennäköisesti Sofiaa joten kameran varmaan otan mukaan ja koitan jotain materiaalia saada aikaseks. Pian on joulu, jihuuu!

9 comments:

  1. Ihana asu, niin lämpösen ja pehmosen näkönen toi takki! Ja kivoja kuvia muutenkin!! :-)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. voi kiitos, mäkin tykkään siitä :)

      Delete
  3. Ihana takki!! Voisit tehdä postauksen sun lemppari-blogeista, jonkun fakta postauksen itestäs ja talven must haves -postauksen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jooo! voisin kyllä :) kiitos!

      Delete
  4. Oon vähän kateellinen jos oot ton takin jo kirpparilta löytäny ! Itte kattelin sitä ihan kaupasta sekä netistä, mutta koot ehti loppua ennen kuin sellasen itelleni sain :-( Näyttää sulla ihan tosi kivalta ja ihana asu + kuvat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi eii :/ mun mielestä noita on edelleen kaupoissa? ja joo et tiiäkkää miten hyvä tuuri mulla kävi ton kanssa, lähti kirpparilta mulle 10eurolla ! :o kiitos paljon:)

      Delete
  5. videot on aina parhaita mun mielestä, vaikka oiskin koneella kuvattuja! :) jos vaan aihetta löytyy niin tee ihmeessä

    ReplyDelete