Tuesday, 2 December 2014

SNEAK PEAK

Oon tosi väsynyt, mukava mutta rankka päivä takana! Pyörähdettiin koulun järjestämän kyydin toimin Helsingissä Studia-messuilla ja päivä oli antoisa ja mielenkiintoinen. Enempi kerron kuitenkin paremmalla ajalla, sillä musta tuntuu että mun silmät painuu kiinni jo nyt, vaikka kello on hieman yli yhdeksän..
Helsinkiin tulee rakastuttua aina uudelleen ja uudelleen kun siellä käy, siellä on aina vaan jotenkin niin tunnelmallista, varsinkin näin joulunaikaan. Harmaalta tää oma pikku kylä nyt kyllä tuntuu, eihän sitä lunta nyt muutenkaan mutta sanotaanko että mitäänsanomaton paikka. Hahha no mutta ihan pari kuvaa vain, pientä sneak peakkia kameraan tallentuneista kuvista!

IMG_2228IMG_2247IMG_2230IMG_2283

Enää onneksi muutama päivä ja taas mennään viikonlopussa, jolloin vihdoin luvassa pikkujouluilua kavereiden kanssa! En malta odottaa. Mukavaa joulukuuta muuten! Mä oon unohtanut avata mun suklaakalenterin ekat luukut hahah, mulle käy joka vuosi näin. Suuntaanpa siis iltapalalle number ykkösen ja kakkosen luokse.


1 comment:

  1. Mäkin olin messuilla tänään! Harmi kun en nähnyt sua, olisin ehkä voinut uskaltaa tulla moikkaamaan :D

    ReplyDelete