Wednesday, 24 December 2014

MERRY XMAS

Ihanaa joulua kaikille teille ketkä eksytte tänne tähän aikaan, no miksei myöhemminkin!

Meillä alkaa jouluaaton puuhat olla kasassa ja nyt jokainen leikkii lahjoillaan ja ottaa rennosti. Aamulla katseltiin perinteisiä jouluohjelmia joista oma suosikki Lumiukko, en kyllä tiedä johtuisko vaan siitä että sen tunnari on musta niin kiva! Ohjelmien jälkeen joulupuuroa ja mantelin metsästystä joka tällä kertaa löytyi minun puurolautaselta, hyvää onnea tulevalle vuodelle siis.
Puuroilujen jälkeen nautittiin joulusaunasta ja laittauduttiin myöhempää varten. Joulukirkko ja jäätävässä kylmyydessä haudoilla kiertelyn jälkeen alettiinkin viimeistellä itse jouluruokaa ja edes ajatus saa mut melkein voimaan pahoin, ihan vaan siksi että oon aivan täynnä! Mutta oli kyllä hyvää.
Ruokailujen jälkeen Jattatonttu jakoi lahjat...

IMG_9898IMG_9861IMG_9880
Sweater product link

Päälle ei puettu mitään ihmeellistä tänäkään jouluna, monilla muilla on tapana laittaa mekkoa ja muuta hienoa mutta mä vetäsin päälle uuden lämpösen neuleen, farkut ja pitkät sukat.

IMG_9875

Kova oli yritys taas saada aikaan jouluisia kynsiä, mutta ei mun taidot riitä kuin juuri ja juuri oikean käden taiteiluun koska oikealla kädellä mä hyvä että osaan edes  perus lakata kynsiä...

IMG_9900IMG_9879IMG_9862IMG_9901IMG_9872IMG_9863IMG_9897IMG_9883IMG_9904

Lahjoja tuli taas huisisti, olen ilmeisesti ollut kovin kiltti tyttö! Ooivoi, no mutta lahjoista ehkä huomenissa enempi jos jaksan niitä kuvailla. Tosi kiitollinen olen kaikista lahjoista, olivat ihania!

IMG_9891

Palaillaan siis pian taas, nyt vielä oikein ihanaa loppu iltaa ja hyvää joulua!


7 comments:

  1. Mistä nuo Niket on ostettu? Ei meinaa mistään löytyä naisten koissa! Vastaako sun mielestä oikeeta kokoa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taitaa olla tilattu Zalandolta. Vastaa mun mielestä oikeaa kokoa!

      Delete
  2. Hei voisitko kertoa lisää tosta ghd raudasta? :) suositteletko yms.

    ReplyDelete
    Replies
    1. just kirjotin joululahjapostauksen, siinä on jotain mutta tuun kylä myöhemmin kertomaan raudasta lisää kun oon saanut testailtua sitä kunnolla :)

      Delete
  3. Ois kiva kuulla noista joululahjoista :)!

    ReplyDelete
  4. Ihanan tunnelmallisia kuvia! :) ja toi villapaita on aivan täydellinen! täytyy pistää itsekin tilaukseen joku tuon tyyppinen :(

    ReplyDelete