Monday, 22 December 2014

JOULULAHJA MINULLE

Paketointi urakka on nyt takana, sanon urakka siksi etten tosiaan ole mikään mestarein tuossa paketoinnissa. En vois ikinä varmaan työskennellä missään paketointipisteellä mitä tuolla kaupoissa näinä aikoin näkee, sillä eihän siitä nyt mitään tulis... Enivei, tänä jouluna mä en lahjoja kavereille hommannut, ainoastaan perheelle ja poikaystävälle. Vaikka rakastankin antaa lahjoja ja joskus se saattaa lähteä käsistä, niin hyvä tällä kertaa näin.

Paketoinnin ohella kuvailin teille muutakin jouluisia juttuja sekä mun oman hankkimani joululahjani itselleni. Ostin nimittäin alla näkyvän Tommy Hilfigerin pikkulaukun facebook-kirppikseltä parisen päivää sitten ja oon todella tyytyväinen tohon hankintaan! Vaikka kirpparilta onkin, on merkinsä vuoksi toki hintava ja mietin hetken ostanko tuota, mutta himoitsemani 140e pikkulaukku jäi kyllä kakkoseks tuon bongattuani... Oon siis ilonen että nappasin tuon itelleni suht edullisesti, muutenkin oon tykännyt facebook-kirppareista ja löytänyt sieltä paljon muutakin itselleni! Kirpparit on cool

Kohta suuntaan Sofian luokse ja illemmalla takaisin kotia. Huomenna ei oo suunnitelmissa mitään, joten voi olla että moikkailen teitä jo huomenissa tai sitten aattona. En malta oottaa ylihuomista :*

IMG_2665IMG_2670IMG_2658IMG_2663IMG_2681IMG_2668IMG_2662IMG_2652

Joko teillä on kaikki lahjat hankittuna ja paketoituna? 
Kuulin ja luin, että jotkut ovat menossa huomenna viimeisille joululahjaostoksille :-D Mulle kyllä iskis paniikki, jos vasta huomenna lahjoja hankkisin...

4 comments:

  1. Hah minä just oon paketointiapulaisena :-) ekana päivänä mut laitettii heti paketoimaa ja säälittää ne ensimmäisien päivien asiakkaat ku saivat mun paketit :-D mut siinä oppii! Ja nyt voin sanoo et hienoja paketteja teen XD ja sekin on hassua ajatella et minun tekemiä paketteja on sadoissa kaupunkini perheissä

    Mä oon tänä vuonna taas panostanu muiden lahjoihin ja oon ostanu/tehny miltei parikymmentä pakettia! Oon oikeestaa hämmästyny miten sit olenkin saanut sellaisen määrän tehtyä :D Se on vaa nii ihanaa nähdä kuinka lähipiiri ilahtuu! ja kun ilman heitä olisin kokemattomampi monessa asiassa enkä olisi 'minä' :)

    ReplyDelete
  2. iihana laukku! :-)

    ReplyDelete
  3. paljon tuo laukku maksoi? .D

    ReplyDelete
  4. Hei, miltä kirpparisivulta toi on? :) ku oon yrittäny itekki löytää jyväskylästä kirpparisivuja, mutta en oo löytäny, niin ajattelin jos voisit vaikka linkata niitä mitä ite seuraat? Ois huippu juttu :)!

    ReplyDelete