Saturday, 15 November 2014

UUSIA MEIKKISIVELTIMIÄ

Kuten jo mainitisin, palailen tänne jo nyt heti melkein edellisen postingin perään. Ihana päiväsuihku herätti ja piristi entistä enemmän ja on ihana antaa hiusten kuivua itestään, siihenhän mä aina pyrinkin. Pienen siivoilun ja kynsien lakkailun jälkeen päätin napata teille kuvat mun uusista jutuista, mitkä tällä kertaa on saapunut Sheinsideltä.

Mun täytyy nyt pieni alkuselitys vetästä tähän liittyen mun meikkaamiseen. Nimittäin mähän en mikään super hyvä ole meikkaamaan, enkä koskaan sitä suuresti ole harrastellut, joten jo pitkän ajan mulle oli kaiken maailman siveltimet ja vempaimet tuntemattomia. Yläasteella levitin meikkivoiteen ällöttävällä meikkisienellä ja kulmat tein pelkällä kulmakynällä. Sillon tällön jos puuterin(ja siinä tulevan sudin lisäksi) laitoin jotain muuta naamaan, se tapahtui äidin siveltimillä.
Jokunen vuos sitten kuitenkin aloin enempi kattomaan youtuben eri meikkitutoriaaleja ja sain niistä jo sillon hirveesti inspistä ja vinkkiä meikkaamiseen. Nykyään niiden videoiden kattominen on päivittäistä puuhaa.
En vieläkään tykkää meikata sillai paljon, vaan pidän meikin aina suht simppelinä, mutta oon vaihtanut paljon tuotteita ja hommannut näitä vempaimpia, siveltimiä.

Kaikki mun siveltimet on Sheinsideltä, jep aika jännä. Jotenkin vois ehkä ajatella että se laatu ei oo kovin päätä huimaavaa mutta uskokaa pois, nää kaikki siveltimet on ihan huippuja. Aikasemmin tilaamani mustat osottautui tosi hyviksi, sieltä löytyi kestosuosikki mm. kulmien tekoon sekä varjostuksiin. Pari päivää sitten sainkin sitten lisää siveltimiä mun "kokoelmaan"...

IMG_1883IMG_1890

Näitä ei tullut niin paljoa, kun mustia aikasemmin mutta nää vaikuttaa ihan super hyviltä. Tosin koska en taituri ole, on jotkin näistä vähän epäselviä mihin käyttää + näyttäis olevan pari samanlaistakin sivellintä, mutta eihän se mitään haittaa! Nää on ihan super pehmeitä ja mitä nyt pienesti oon jo testannut niin ajaa hommansa ihan äly hyvin. En tosin voi tietenkään verrata mihinkään muihin jotka olisi jostain muualta ostettu, tai ylipäätänsä verrata mihinkään kun en oikein muita ole omistanut kun näitä sheinsiden, mutta se minkä verran mä siveltimiä käytän niin nää ajaa sen asian ihan täydellisesti.

Siinäpä pientä vinkkiä joillekkin kanssakulkioille, jotka ette ehkä niin hyvin oo perillä näistä jutuista, mutta kuitenkin jossain määrin niinkun mäkin yritän olla. Tässä on suht edullinen vaihtoehto, toi koko paketti ei hinnallaan kyllä oo pilattu. Tästä pääsette suoraan tsekkaamaan nuo siveltimet tämän kunnon puheen jälkeen hahah  product link

IMG_1917

Nää tuntuu niin kivalta iholla. Ylimääräisiä voiskin käyttää vaan naaman hiputteluun  !!! Ignooratkaa nuo räpsyt, joita tosiaan tänä aamuna ei vielä ole tullut harjattua. Siinä siis kuvaa jollekkin, joka halusi nähdä räpsyt harjaamattomana. (oli tullut kuvapostausehdotuksiin)

IMG_1913IMG_1910IMG_1887Ribbet collageIMG_1906

Sheinsideltä sain valita muutakin, mutta esittelen niitä näitä sitten vähän paremmin myöhemmin. Tässä kuitenkin yksi aika nappi valinta, tosin kelin puolesta ehkä ei. Päälle vetäsen tuon tänään, joten jospa asukuvia ilmaantuisi sitten lähipäivinä. Nyt voisin alkaa laittautumaan kunnolla ja pistämään siveltimet kunnolla testiin!


Löytyykö sieltä muitakin, joille meikkivempeleet on jokseenkin tuntemattomia? Minä ainakin oon kömpelö näidenkin asioiden puolesta mutta eikun tsemppi päälle ja lisää tutoriaaleja tuijottamaan!

6 comments:

  1. Aivan ihanan näköisiä! Olen aina käyttänyt mac siveltimiä, mutta ne ovat niin kalliita. Näitä on joskus pakko kokeilla! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin jotkut on kyl kalliita! hha hyvä :)

      Delete
  2. Hei, mistä oot ostanu ton naked-luomiväripaletin? :--) ps. oot hirmu kaunis

    ReplyDelete
    Replies
    1. taitaa olla sekin sheinsideltä! :-DD Kiitos paljon !

      Delete
  3. moikka! selailin sun vanhempia postauksia ja huomasin että oot käyttäny cliniquen meikkivoidetta? käytätkö sitä edelleen, olis kiva saada jonkinnäköstä tarkempaa arvostelua! :-) tai muuten vaan päivitettyä meikkipostausta :-) ja ihana blogi sulla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo käytän! Voin sepostaa tähän pienesti ennenkun teen muuta postinkia aiheesta, mutta siis oon käyttäny sitä jo monta vuotta enkä pois vaihda! Sävy on täydellinne, sopii talveen ja kesään se levittyy tosi nätisti iholle eikä oo väriltään yhtään luonnottoman näkönen. Pienikin määrä riittää koska se peittää niin hyvin joten purkki kestää tosi pitkään, mulla kaks vuotta eli just sen mitä ennen se vanhenee :D Ei mulla oo siitä mitään huonoa sanottavaa!!

      Delete