Friday, 28 November 2014

TODAY IN PICTURES


IMG_2059

Aika iloinen ilmestys! Toki hymyilttää, viikonlopussa mennään taas. En oo koko viikolla kunnolla kerennyt tulla teille kuvia tai höpöttelyjä jakamaan, on ollut vaikka ja mitä menoa ja ensviikollakin meno jatkuu.

Tänään mulla oli aikas lyhyt matikan tunti jonka päälle menin tyttöjen haastateltavaksi. Heillä oli aiheena sosiaalinen media Psykologian kurssilla (facebook, instagram, bloggaaminen yms) ja tahtoivat haastatella minua, blogimaailmaan liittyen. Vaikka tutuista ystävistä oli kyse, oli toi tilanne aivan uus mulle ja haha ihan mielenkiintoinen kokemus. Koulukäyttöön haastatteluvideo menee, joten onneksi ei tartte sen puolesta stressata. Oli oikeesti vaikeaa tai no jännää, vastailla kysymyksiin ja olla kuvattavana ja monien silmäparien tuijotettavana. En ymmärrä miten jotkut pystyy siihen niin luontevasti mutta onneksi toi ei ollut niin vakava juttu :_D Hauskaa oli! "Voiko tän pistää pausselle mua alkaa punastuttaa"- sanon minä, minä jänistäjä hahah

huomatkaa myös loistava mikrofooni!
IMG_2036IMG_1985IMG_1987IMG_2119IMG_2125IMG_2028IMG_1984Ribbet collage
Takki - kirppis (bikbok)  Paita/Mekko - Sheinside  Leginsit - h&m  Kengät - Palladium


Tilannekuvista kiitos Lauralle ja asukuvista Elinalle!

IMG_2132IMG_2142

Suoraan koulusta suuntasin salille olkapäätreeniä toteuttamaan. Mulla oli aikasemmin viikolla pitkästä aikaa tosi onnistunu jalkatreeni ja sen huomaan kyllä... Tekee kipeää oli kyse sitten mistä tahansa liikkumisesta! No ainakin tietää treenanneensa! Salilla mulla meni puoltoista tuntia ja salin jälkeen kruisailin kotia tuolla ihan tyhmässä kelissä..

IMG_2145IMG_2149IMG_2163

Kotona valmistin lemppariruokaa isomman satsin että illallakin voi syödä! Kanasalaattia ruokaisampana versiona. Pähkinät on tuolla niin parasta!!

IMG_2170

Äiti oli reissussa ja toi kotia mulle lisäystä mun ihonhoitosarjaan. Oon pitkään käyttänyt garnierin tuotteita, varsinkin tuota kasvorasvaa ja nyt käyttöön pääsee puhdistusemulsio ja kasvovesi.

IMG_2177

IMG_2180

Lisää pientä ja uutta nimittäin näistä mä oon tosi innoissani! Seppälästä löysin halpaan hintaan "tatuointeja" jotka toimii siis samalla periaatteella kun ne pienenä kämmenpöytään läntätyt kuviot! Noi kultaset vei kyl täysin mun huomion ja sydämen ja en malta odottaa että pääsen ensviikonloppuna noita länttäämään iholle! Parempaa kuvaa siis luvassa silloin ;)

IMG_2189

Viimeisenä hömppänä esittelen teille uuden Natural Code sarjan mascaran. Kyseessä on Dual Drama niminen mascara ja se tulee kauppoihin marras-joulukuussa. En oo päässyt tuota vielä kokeilemaan, koska ripsienpidennykset roikkuu silmissä vielä pari päivää ,mutta ensiviikolla pääsee testiin tämä. Suuri harja lupaa tarkan erottelun ripsiin ja tuuheammat ripset. Odotankin innolla mitä tämä mascara saa aikaan, sillä oon liian kauan jumittanut yhdessä ja samassa ripsarissa.

"Pikkujoulun dramaattisimmat ripset". Katsotaan onko näin, nimittäin ensiviikonloppuna päästään kavereiden kanssa juhlistamaan pikkujouluja ja meikin aijon loihtia tämän ja parin muun tuotteen kanssa. Sumusilmää , punahuulta, mustaa vaatetta ja toki kultaisia tatskoja! Jeejee, kiinnostaisiko teitä jonkinlainen meikkipostaus tulevasta meikistä tai jotain muuta vastaavaa? Ideoita saa aina heitellä!

Ennenkun poistun ja jätän tämän sekavan sekalaisen postauksen teille luettavaksi ajattelin kysäistä onko lukijoista moni menossa tulevana tiistaina Studia messuille Helsinkiin? Mä ja kamut ollaan sinne tulossa ja Jatta taas Helsingin keskustaan eksymään joten halataan jos tavataan!

9 comments:

  1. Mitä kaikkea tohon salaattiin tulee?:) näyttää niiin herkulliselta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salaattia, tomaattia, kurkkua, ananasta, kanaa, pastamakaroonia yms, pähkinöitä ja fetaa! Päälle toki vielä jotain salaatinkastiketta :P

      Delete
  2. Tee ehdottomasti meikkipostaus! :) Ja aivan ihana tuo eka kuva susta!

    ReplyDelete
  3. Voi miksen mää löydä kirppareilta tuollaisia takkeja! Missä kirpparilla käyt? :)
    http://lyyjaava.blogspot.fi/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. En mäkää yleensä löydä mitään!! Käyn centrumilla yleensä, mutta tuo on facebookin aluekirpparilta ostettu :)

      Delete
  4. Mitä tuossa salaatissa on? :) näyttää hyvältä

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikaisemmassa kommentissa vastausta siihen :)

      Delete
  5. Anonymous2/12/14 21:25

    Kirjotathan sit postausta että toimiko toi ripsari lupaamallaan tavalla :) ? Mulla oli kanssa ripsienpidennykset mutta sain niistä allergiaa joten jouduin vaihtamaan takas ripsarin käyttöön.. Se ero pidennysten ja ripsarin välillä on aika iso varsinkin kun pidennykset vähän lyhensi omia ripsiä joten ois hyvä ripsari hakusessa!

    ReplyDelete