Friday, 7 November 2014

Some random things


IMG_1808

Pusuja täältä kylmästä Keski-Suomesta! Tai no kylmä taitaa olla koko Suomessa... Aamulla ovesta ulos astuessa tuli aivan sairas joulufiilis! Siis en voi sanoinkuvailla sitä. Päässä soi joululaulut, lumihiutaleet laski hiljaa maahan, oli super hiljasta, pimeä, tyhmä tennarivalinta mutta lumi rarskui ihanasti jalkojen alla. Jotenkin se tunne oli vaan niin parasta.
Noh koulusta lähtiessä en ajatellu samoin kun kirkas päivänvalo oli saapunut ja lunta sato edelleen. Naama lumessa painelin pysäkille ja kotia ja nyt istun lämpösen viltin alla ja ainoastaan lämmin kaakao puuttuisi vierestä. Mut täytyy kyl sanoa,vaikkei enää oo semmonne lumessa temmeltäjäpikkunen niin kyllä mä talvesta tykkään. Ehkä joulun ja uudenvuoden takia eniten. Niiden jälkeen se kesä voisikin sitten aika nopeasti tulla takaisin...


Mulla alko nyt siis viikonloppu. Taas se sieltä tuli ja onhan tässä rento viikkokin takana, naurettavat kolme koulupäivää. Viikonloppukin mulla kestää maanantaihin asti, joten pääsen siis välttämään kamalat maanantai angstit haha.  Äsken muutamia juttuja kuvailin eikä kello ole vielä edes kahta ja mulla oli hirmusia valotusongelmia.. Liekö kamera alkaa jo tehdä viimesiään vai mikä mättäää mutta silti muutamat randomon jutut tulin postaamaan

IMG_1735IMG_1794IMG_1753IMG_1729IMG_1775IMG_1750IMG_1825IMG_1742

Yllä näkyvät ostokset on parin viikon takaa Helsingistä. Löysin hameen muutamalla eurolla sekä yllä näkyvän söpön kangaskassin monkista. Eikö ookki magee!

IMG_1818

Huomenna tulee tasan kuukaus ripsien laitosta ja mulla nää näyttää vielä näinkin hyvältä! Kuvat otettu ihan äsken. Maanantaina tosin olis tarkotus mennä huoltamaan, sillä hassuja aukkoja alkaa jo muodostua mutta oon ihan ällistyny miten hyvin nää on mulla pysyny!

Niin ja joo, olipa tarkotus kuvata teille mun huonepostaus joka on pitkään lojunu mun tehtävälistalla, mutta kun siivota aloin ja järjestystä vaihtaa niin huomasinkin että mun huoneesta puuttuu jotain. Tallista hain kokoon pistetyn vaaterekin ja arvatkaa vaan osasinko kasata niinkin yksinkertaista kapistusta. No enpä mä, joten iskää oottelen kotia ja nolona pyydän sitä ruuvaamaan pari ruuvia kiinni haha. Kuvailen mun huoneen siis kuitenkin pian ;)

Nyt lämmin kaakao pakko hakea ja seikkailla youtubessa. Ihan parasta kun on kylmä ja voi lämmittää itteään ja mieltä. Siis oikeesti, eikö ookki ihana keli

12 comments:

  1. Apua miten ihana tuo mekko tuossa yhdessä kuvassa! <3

    ReplyDelete
  2. Apua mullekin tuli ihan joulunen fiilis, kun aamulla oli 15cm lunta maassa ja tuli niin paljon valoisampaa ulos :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous9/11/14 16:32

    onko toi valkohopeinen paita? aivan ihanan näköinen. mistä se on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. valkoharmaa :) Se taitaa olla ihan h&m:ltä

      Delete
  4. Anonymous9/11/14 17:57

    Sun blogin laatu ja postaustahti on kyllä parantunu huimasti! :) Nykyään ehdottomasti yks lempiblogeista, jatka samaan malliin!

    ReplyDelete
  5. Missä käyt laittaa ripset?:)

    ReplyDelete
  6. Oi onpas ihana tuo valkoinen mekko hopea somisteilla! Saako kysyä, että mistä olet sellaisen löytänyt?:-)

    ReplyDelete