Sunday, 16 November 2014

NAHKAPÖKSYT

Vihdoin pääsen esittelemään teille mun uudet lemppari housut! Tai oikeastaan legginsit. Mä en ennen oo ollu mikään leggareiden ylin ystävä, mutta viime vuosina oon lämmenny näille ihan kivasti. Mikäs sen mukavampaa kun jalassa ei purista farkut ! Nää yksilöt löyty gina tricosta päälle kympillä ja on kyl ollu ihan nappi haalinta. Ainut huono homma, onnistuin jo saamaan noihin tehtyä kivan reiän, joka tosin siis huomaamattani oli ilmestynyt joten eikun ompelemaan. Mitäs mieltä te ootte, onko teihin iskenyt tää nahkavillitys ;-D?


Tällä asulla olin siis eilen liikenteessä, kun käytiin tyttöjen kanssa ulkona syömässä. Paikkaa on varmaan turha edes arvuutella, jotenkin tuo tuttu ja turvallinen Amarillo vetää aina puoleensa. Mut mikäs siinä, siellähän on niin hyvää ruokaa että tää ajattelukin saa veden kielelle. (Tähän kohtaan sopis se emoji jolla on sydänsimmut).

Mulla ei oikein mitään erikoista kerrottavaa tähän sunnuntai iltaan enää ole, joten eiköhän anneta asukuvien puhua puolestaan ja sen semmoista. Huomenna starttaa taas uus viikko ja jänskätän ehkä hieman, nimittäin syksyn Yo-kirjoitusten lopulliset tulokset saapuu huomenna, hui

Ribbet collagesdfg
Nahkatakki - Sheinside   Neule - Lindex   T-paita  h&m  Legginsit - Gina Tricot  Kengät - Nike

IMG_1978

Joku tarkkasilmäinen ehkä huomaa, että mun hiusten latva on hitusen tasasempi ja se johtuu siitä että nappasin alkuviikosta pari senttiä itse pois. Mun tukka on luonnostaan tosi pörrönen ja ilman suoristusta se näyttää todella kamalalta, en sanois että näissäkään kuvissa kovin hemaisevalta. Ei kuitenkaan ihan kauheessa kunnossa mun latva ole, mutta toki parin sentin leikkuu aina tekee hyvää.

Täytyy vielä kitistä tuosta hiusten väristä joka näyttää ihan keltaiselta muokkauksen takia, toivottavasti ei oikeasti...

IMG_1959IMG_1972IMG_1957

13 comments:

  1. Mist tiiät et tulokset tulee huame???eiks ne ylens tuu 20 pv tai jtn

    ReplyDelete
    Replies
    1. meille on infottu että huomenna tulevat, ainakin meidän koululle !

      Delete
  2. Millanen toi t-paita on itessään? Tulee tosi kivasti neuleen alta, niin aattelin et tietäs minkä mallinen se on, jos itekkin löytäis vastaavanmallisen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihat on ihan pikkasen pidemmät ku t-paidois yleensä ja tiukemmat ja toi on L koko että se olis iso eli semmonen rento itessään päällä. Löysä huljuva jos sen niin voi sanoa :D Ei oo tasa pitkä kuten huomata voi vaan takaa iha vähäse pidempi mun mielestä kun esim sivulta!

      Delete
  3. Ylä-asteen legginssien käytön jälkeen olin aivan 100% varma etten enään legginsejä jalkaani laita..mutta nii vaan uudelleen lämpenin niille ja nytkin jo kahdet käytössä! Oon myös itse ostanu ginasta noi nahkalegginsit, hyvät jalassa ja näyttää hyviltä eikä hintakaan tosiaan ollut mikään päätähuimaava joten tykkään isosti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep mulla iha sama juttu :_D Hinta kyl ei tosiaan päätä huimannu, huippu löytö !

      Delete
  4. Ihan sairaan kiva asu ja noi housut sopii sulle hirmu hyvin! :)

    ReplyDelete
  5. Mä oon kans viime aikoina ihastunu nahkaleggareihin :) Ja apua, mua kyllä niin kuumottaa ne yo-tulokset!

    ReplyDelete
  6. Yyh pelottaa kans tulokset!! Ja kiva asu :-)

    ReplyDelete
  7. vitsit noi pöksyt näyttää hyvältä !! pitäisköhän itekkin käydä kotiuttamassa :-)

    ReplyDelete
  8. Minkä ikäsenä otit napakorun? :) kasvoks se sulla yhtää ulos vai jäikö ihan sille paikalle mihin alunperin laitetiiki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. en muista kyllä ikää mutta Siellä jossain yläasteen alussa se oli. Ja kyllä se vähän kasvoi alkuvaiheilla ulos mutta ei huomattavan paljon ja ei tosiaan enää tietenköän! On tosi ihmiskohtasta kasvaako ja kuinka paljon siirtyykö yms :) riippuu Miten se laitetaan! Lävistäjä osaa kertoa tarkemmin !

      Delete