Saturday, 15 November 2014

MUUTAMA KUVA EILISELTÄ

IMG_1838

Meillä oli eilen koulussa jonkulainen ammattikorkeakouluun ja yliopistoon tutustumis hömpää ja normaalia koulupäivää ei siis ollut. Jokainen sai valita missä kiertää, mutta mua tuo vaan ahisti koska jonkinäköiset tulevaisuuden suunnitelmat jo on niin tuntui turhalta kuunnella höpöttelyjä aloista jotka ei ehkä tuu olee se mun. Tosin ei me kyllä kun parissa käyty, ja saihan niistä jotain irti mutta ehkä enempi ne ketkä ei vielä oo ihan varmoja tulevaisuudestaan :-) Mä aijon avata teille vähän mun tulevaisuuden suunnitelmia sitten keväämmällä kun haut on tehty ja kaikki on kutakuinkin varmaa.


Eilisen rennon päivän päätteeksi pyörähdin Sofian synttärijuhlissa, jotka hän piti nyt vaikka täytti tosin jo jokunen viikko sitten ! Tytöt lähti sieltä moni vielä iltaa muualle jatkamaan mutta mä ajelin kotia tällä kertaa. Oli kuitenkin mukava ilta ja vaihteeksi vähän rennompi ainakin mun osalta, näitä synttäreitä kun on nyt ollut kaikilla aika tiuhaan tahtiin, ja muitakin juhlia!
Seuraavaks juhlitaankin sitten varmaan pikkujouluja? Voihan juhlat sanon minä

Ribbet collage

Sankarin kanssa vähän kamukuvaa (sofian instagramin mainostuspaikka myös @sofiamanninen) haha , mulla pieni vaatekriisi iski taas tunnetusti ja päälle vetäsin saman mekon mikä mulla oli pari viikkoa sitten Jenninkin synttäreillä! Se on kyllä oikeesti tullut huomattua, että noita juhlamekkoja ei mitenkään hirveesti oo vaatekaappiin kerääntynyt...

IMG_1832IMG_1873IMG_1839IMG_1882IMG_1878

Kuvia en hirveästi ottanut, joten saldo nyt on mitä on. Tänään ois luvassa vähän siivoilua ja itteni pientä hellimistä, päiväsuihkua ja muuta rentoilua. Illemmalla lähdetään tyttöjen kanssa ilmeisesti ulos syömään ja illalla pääsen taas kullan kainaloon tuutimaan.
Palailen ehkä jo tuossa päivällä uuden postauksen kanssa, nimittäin mulla olis parit uudet jutut esiteltävänä!



2 comments:

  1. Mihinkäs se sun ano postaus on menny?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. se vaatii pient muokailuu julkaisen kun ready!

      Delete