Sunday, 9 November 2014

MUN LEMPPARI MUSIIKKIA TÄLLÄ HETKELLÄ

Tänään mä ajattelin jakaa teille muutamia biisejä, mitä mä kuuntelen näinä päivinä. En muista itseasiassa että oonko mä koskaan tehnyt postausta mun musiikkifavoriteista tai vastaavaa, joten eiköhän alkais olla jo aika?

Mä kuuntelen aika laidasta laitaan musiikkia. Ennen biisit painottu aikalailla vaan niihin mitä radiosta kuulu. En ees käyttäny aikaa löytääkseni uusia biisejä vaan kuuntelin aina NRJ:tä ja sen tarjoamaa musiikkia. No ei siinä, NRJ kyllä soittaa mun mielestä hyvää musaa, muttei ne kaikki oo tietenkää mieluista. Jossain vaiheessa aloin tekemään youtubeen omia soittolistoja, sillon enemmän alkoi tulla ajateltua sitä mistä ite tykkää ja harvoin joutukaan skippaamaan yhtään biisiä kun kaikki oli mieleen.
Lanen kanssa seurusteltua alettua on hän myös pistäny mun musiikkimaun ihan sekaisin. Mukaan tuli enempi sellaista biletysmusiikkia, sellasta hänen tyylistä. Aluks olin nounou mutta nykyään löytyy munkin soittolistoilta varsin tämän tyylisiä biisejä.

Edelleen oon NRJ fani siinä, kun autossa pitää joku radiokanava valita, mutta eniten suosin kuitenkin Spotifya. Onneksi se on keksitty, enkä mä tiedä miten oon ennen pärjänny ilman sitä. Youtube sivuun ja Spotify tilalle ! Spotify on niin kattava, ja sieltä löytyy niin paljon biisejä. On ihana luoda monia erilaisia soittolistoja mieluisista kappaleista tai kuunnella sen valmiita tarjoamia eri listoja. Alla olevat biisit oon kurkkinu mun spotifyn listalta, tosin youtubestahan nämä nyt on.

En väitä ettenkö kuuntelis aika "massaa" musiikkia, jos niin voi sanoa mutta oikeesti kelpuutan melkeen minkä vaan! Ennen olin ihan yhtä ja saama poppityttöä, mutta nykyään mulle kyllä maistuu aivan hyvin monen muunkin tyylinen musiikki. Tosin en tiedä näyttääkö se nyt siltä näiden biisien perusteella mitä teille jaan, mutta nämä nyt ovatkin viimeaikojen soitetuimmat. Ehkä just sitä perus poppia


No enivei ajattelin että olis kiva pistää sunnuntain kunniaks biisejä jakoon jos joku näistä löytäis uusia lemppareita tai muuten vaan lähtis fiilistelemään mukaan. Hyvää isänpäivää myös kaikille isukeille, kohta lähdenkin salille isänpäiväkakkua ahmittuani
:-D


1 3 2


Piti vielä se sanoa, että jotkut näistä saattaa olla eri versioita mitä oon tarkottanu, tosiaan spotifyssa yleensä näitä kuuntelen. Noista muutama on tällä hetkel ihan ehottomia lemppareita ja yhden bussimatkan aikana saatan kuunnella vaan kolmea biisiä kokoajan ahhah. Mut mulla on vielä metsästyksessä muutama biisi, joiden nimeä en tiedä mutta oon radiosta kuullu. Se se ärsyttävintä on kun missaa sen nimen mut on niin perkulee hyvä biisi..



3 comments:

  1. Anonymous9/11/14 17:17

    Kantsii ladata shazam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mullaon se mut unohdan aina sen olemassa olon haha :-D

      Delete