Tuesday, 4 November 2014

Asuja talvitakkien ympärille

Tänään päätin pitkästä aikaa koota teille muutaman kollaasin talvikuteista näin talven tuloa tehdessään. Asut on aikalailla mun makuun, sellaisia mitä tahtoisin ehkä jopa vaatekaappiini saada. Toivottavasti näistä herää teillekkin jotain inspistä!!

Tuotteet ei oo yhdestä samasta kaupasta, vaan pyrin nappaamaan monesta eri paikasta ja linkit löytyy kuvien alta. Viimeksi tämmösen postauksen oon tainnutkin tehdä kesällä, jolloin olin rakastunut mekkoihin. Tästä pääsette näkemään sen > CLICK

Tällä kertaa, edelleen mekkoihin rakastuneena oon rakastunut myös erilaisiin takkeihin. Oon kasvanut tosi paljon viimevuosista, tarkoitan ihan henkisesti ja oppinut ja löytänyt sen mikä on mua ja millainen on mun tyyli. Edelleen voin sanoa että mun tyyli on tosi vaihteleva ja ehkä nääkin vaatteet kuvaa sitä jollain tavalla.

Kaksi alla olevaa takkia (kuten linkistä näette) on Espritin valikoimasta. Varsinkin harmaa villatakki on aivan täydellinen ja juuri tuon voisin itselleni haalia maailman mieluiten. Omistan sen mustan kangastakin, mutta tuo pidemmän mallinen vei mun sydämen kokonaan. Omistan kuitenkin monta hyvää talvitakkia, joten ehkä jätän seuraavan hankinnan ensivuodelle.


Nyt niihin vaatteisiin !!



1


Ensimäinen asu, tai no kuten kaikki rakentui tuon talvitakin ympärille. Tämä asu on ehkä näistä kolmesta se lämpöisin ja tuo takki onkin ihan untuvaa ja karvahuppu kruunaa kaiken. Tällänen asu menis musta esim kouluun, simppeliä mustaa farkkua ja harmaa neule + lämpöstä päähän ja sormiin. Lopuks toki jalkaan saappaat ja oon ihan in lööv tuon tyylisiin kenkuleihin. Mun mielestä tää asu olis ihan nappi ja niin simppelikin. Eli tässä ehkä vähän mun tyylin simppelimpi puoli

Yllä olevat vaatteet löydät täältä:

Takki Espritiltä - Takki
Pooloneule - Esprit
Mustat farkut - ginatricot
Pipo - Esprit
Saappaat -  Bianco
sekä käsineet -  Esprit

käsineitä selatessa huomasin että Espritiltä löytyy laaja valikoima hanskoja, jotka toimii älypuhelimen näytöllä! Mikäs sen parempi talvella kun ei tartte ottaa hanskoja pois sitä puhelinta läpertäessä. Klikatkaa tästä jos haluutte nähä muitakin kosketusnäyttökäsineitä.





2


Tämä toinen on näistä varmaankin mun lempparein. Tuo takki vei mun sydämen, ehkäpä juuri sen vuoksi. Vähän massiisemammat tennarit ja puhdasta valkoista ja asuun pientä väriä ja avot. Me like!


Yllä olevat vaatteet löydät täältä:


Takki Espritiltä - takki
Neule - Esprit
Valkoiset farkut - Ginatricot
Kengät -  Bianco
Laukku/Reppu -  Lindex



3

Viimeisenä hieman pörröä! Joka näyttää olevan tosi muodissa tällä hetkellä. Yllä oleva takki on mun mielestä ihan perf ja voisin kuvitella käyttäväni. Tosin karvajuttuja käyttäneenä mua pelottas että tuo on aivan liian kuuma! Siis voiko joku vaate olla liian kuuma?
Tässä asussa lähin vähän rennommalta pohjalta liikkeelle, pari "hienompaa" juttuja ja perusvaatteet niskaan niin musta tästä luonnistui oikeen kiva setti. Mun mielestä on hauska sekottaa värejä, joita ei ehkä muuten pistäs yhteen. Tässä tapauksessa siis laukku ja farkut.


Yllä olevät vaatteet löydät täältä: 

Pörrötakki - Ginatricot
Farkut - Esprit
Paitapusero - Ginatricot
Kengät -  Esprit
Laukku -  Esprit



Mikä kollaaseista oli teidän lemppari? Tai muuttaisitteko jossain asussa jotain? Mä voisin kotiuttaa kaikki vaatteet, ja tavallaan tämmöisten tekeminen inspiksen lisäks vaan masentaa, kun löytää uusia ihania kivoja juttuja joita haluais haalia itselleen.

3 comments:

  1. Eniten tykkään keskimmäisestä kokonaisuudesta, varsinkin takista ja repusta! *_* harmi kun vaatekaapista löytyy jo liian monta takkia... :D

    http://lyyjaava.blogspot.fi/?m=1

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/11/14 15:55

    ostatko joka vuosi uuden talvitakin vai käytätkö samaa niin kauan kunnes se menee huonoks tms?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostan uuden jos tarvis tai ylimäärästä rahaa!

      Delete