Friday, 31 October 2014

Täydellinen salaatti


IMG_1674

Tiiättekö te mikä se on? Siis tuo täydellinen salaatti. Halleluuujah sanon mä Hesburgerille. Joo tiedetään, ei ehkä terveellisimmästä päästä mutta toi on aivan taivaallista!!! Oon tosi salaatinystävä, rakastan kanasalaattia yli kaiken. Siihen sekaan vielä pähkinöitä tai jotain ja naminami kastiketta niin avottt.

Mä en tajua miten en oo melkeen koskaan ennen kun on hesessä tullut käytyä ottanut salattia. Nimittäin mä en voi oikeesti lopettaa ton ylistämistä. Oon syöny tota vasta pari kertaa, mutta tulevat kerrat ei tuu mahtumaan sormille. En tiedä miks hehkutan yhtä salaattia näin paljon mutta voi piru vieköö.

IMG_1671

Joo se siitä salaatista. Onks teillä jotain ihan ehotonta lemppari salaattia?

Eilen tulin Lanelle yöksi ja illasta päätettiin lähteä pyörähtämään kaupungilla. Kierreltiin kauppoja ja kuhan vaan kulutettiin aikaa. Löysin GinaTricotista maailman täydellisimmät (kulutan tuota sanaa) nahkaleginsit ja en malta oottaa että pääsen pukee ne ja kuvailee asukuvia. Ne oli super coolit.
Parkkihallissa otettiin myös pikaiset asukuvat, joista en tykkää juuri ollenkaan. Mutta menkööt nyt, nää salaattikuvat korvatkoon nuo rumat kuvat.

IMG_1663IMG_1655IMG_1660IMG_1656
Uusi neulepaita Sheinsideltäclick
t-paita - cubus
farkut - muistaakseni sheinsideltä myös
kengät - palladium
laukku - nelly.com
takki - only

Huomenna taas  juhlaa tiedossa kun kaverin täysi.-ikäisyyttä lähdetään juhlimaan. Toivottavasti lähtee kamera mukaan, mutta jos ei niin mun instagramista voi löytää taas kovaa biletystä :-D Juhlat tuntuu vaan lisääntyvän loppuvuotta kohden ja kohta oon pukenu kaikki juhlavaatteeni ja hepeneeni ja eihän niitä nyt uudelleen voi pukea?? Ei mut mikä siinä oikeesti tytöt on, että joka juhlaan pitää olla uus/eri mekko? Mä oon miettiny tätä. Se pätee myös mun kohdalla, valitettavasti. 

12 comments:

  1. Haha oon ite hesellä töissä ja noi salaatit tulee jo korvista ulos :D ennen söin lähes joka lounastauolla töissä jonkun salaatin mut nykyään tulee vaan ällötys ku ajatteleeki.. Vaikka muiden salaattien ystävä oon edelleen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D:D haha no kyllä ne toki varmaa jossa vaihees voi alkaa kyllästyttää xd

      Delete
  2. hesen lämmin kanasalaatti ahhhhhhhhhhh<3

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/11/14 13:49

    Hei! Pakko kysyä kun just tossa ihalin sun instagramia,että mitä sovellusta käytät kuvien muokkaamiseen ja siihen että saat kuvista tommosia kivan "neliönmallisia"? :-) Ihania kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitä tarkotat neliönmallisilla ? muokkaan kuvat afterlifght sovelluksella:)

      Delete
    2. Anonymous2/11/14 15:56

      veikkaan et ano tarkotti sitä et kun sun kuvat on eri kokosia kun ne ns "normaalit" instagram kuvat, niin et millä sovelluksella rajaat ne:)

      Delete
  4. Toi on ihan parasta salaattia!! Kaverit haukkuu et se on iha hanurist mut ite puolustan tota aina. :D Ja kun ottaa paprika majoneesin siihen niin nam. Mut järkytyin, kun katoin hesen sivuilta et paprikamajoneesis on paaljon enemmän kaloreita kun koko kanasalaatissa yhteensä!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo ei niit kaloreit pidä kattoo hahahah XDDDD

      Delete
  5. Anonymous2/11/14 20:34

    Jattaa ihanainen kerro mistä tilasit viime vuonna vanhojentanssimekkosi? :-( Oon pulassa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kissydresses tai joku semmone se oli:)

      Delete