Sunday, 5 October 2014

Saturday

8.00 -  Kello soi, Lane rutistaa kovempaa kiinni; " Me ei lähetä mihinkään, me jäädään nukkumaan"

8.10 - Vihdoin saan tuon unikeon ylös, käyn pesemässä kasvot ja puen vaatteet päälle

8.17 -  Käppäillään alas aamupalalle, teen pari leipää itselleni ja nappasen banaanin mukaan

8.40 - Lane syö murujaan edelleen... Mä menen ylös laittamaan kamppeet kasaan

9.00 - Alan jo saada pientä paniikkia aikaan, kohta tulee kiire NYT MENNÄÄN

9.05 - Vihdoin auton ratissa, nokka kohti Elixiaa

9.30 - Ajattelen mihin oon oikein ryhtynyt, kahden 30minuutin tuntilaput kädessäni väsymys silmiä painaen lihakset jo valmiiksi huutaen. Vieressä paljon mua virkeämmän näköinen Jenni

10.30- 500kcal tunti ja shape tunti selätetty, never again fiilis

10.35 - Sanon Lanelle heipat, joka on jo oman treeninsä tehnyt

10.45 - Kamppeet matkassa ja nokka kohti Jennin kotia

11.00 - Syön mun matkaan otetun banaanin ja kinkkusalaattiaterian. Ei ole kova nälkä edes

11.30 - Asetun makuulle Jennin sängyn päätyyn, painan silmät kiinni ja mietin mihin mä taas olen ryhtynytkään

13.42 - Avaan silmät parin tunnin käsittelyn jälkeen ja katson peiliin, siinä ne nyt on. Mun ensimäiset ripsienpidennykset. Minä, joka vannoin etten ikinä ota moisia, räpsyttelen nyt itse ne silmissäni. Tyytyväisenä lopputulokseen.

IMG_1095

14.00 - Ripsiä tovin ihastelleena alan kaivamaan meikkejä laukkuni pohjalta

14.05 -  Rutiinina, meinaan alkaa taivuttamaan ripsiä, sydän hyppää kurkkuun.

14.30 -  Oon väsäilly kulmia ikuisuuden, alan hermostua, ei ne näytä hyvältä. Pari selfietä uusista räpsyistä toki. Instagram päivittelyä.

15.00 - Käydään yläällä syömässä vähän jotain, jutellaan niitä näitä. En malta olla koskematta ripsiini

15.10-  Pikasuoristan hiuksia, tykkään mun hiuksista atm

15.15 - Etitään silitysrautaa, ei löydy. Asun paitavalinta muuttui, mutta mustahan toimii aina ;)

IMG_1103

15.45 - Ollaan maattu Jennin sängyllä puhelimia räpläten, todetaan että vois olla hyvä aika nousta ja lähteä liikenteelle. Kamppeet kasaan taas ja menoks

15.55 - Parit asukuvat tylsähköstä asusta, kengät piristeenä, mä hymyilen. " Ota kuvaa mun ripsistä"


IMG_1124


16.05 - Ajetaan keskustaan päin, ajan tietä jolla ajo ainoastaan sallittu tonttien pihaan ajaessa. Mietitään saako tästä mennä. Mutta pihaanhan me ollaan menossa, siinä on parkkialue

16.07 - Thank god ilmanen parkkeeraus tähän aikaan. Hymyilen. Ihanan iso parkkiruutu, tähän on helppo asettua

16.30 - Pyörähdetään forumissa, kävellään Bikbokiin josta ostan kauan havittelemani pipon, tungen sen pikkulaukkuuni, en jaksa kantaa pussia

IMG_1107

16.35 - Tiina soittaa Jennille, missä me ollaan. Lähdetään kävelemään takaisin alkuperäistä määränpäätämme kohti

16.40 - Treffataan Tiina, pöytävaraus on vasta 17.00, ei kehdata mennä vielä. Seisoskellaan sivummalla

16.50 - Nyt mennään, ihan sama, pöytä odottaa jo meitä. Tarjoilija ohjaa meidät pöytään, Amarilossa taas, tasan viikko sitten viimeks. Nyt ei enää vähään aikaan, mä ajattelen

IMG_1131


17.30 - Vihdoin ruoka nokan edessä, karmiva nälkä. En ottanut perinteistä burger - ateriaa, vaan jotain parempaa, josta tosin en onnistunut saamaan kuvaa

IMG_1132

17.35 - Ohoh onpa tulista, limsa kumoutuu normaalia nopeampaa tahtia alas

18.00  - Ruoat syöty, hitaasti. Hyvää oli, jutellaan, meillä ei oo kiire mihinkään.

18.10 - Tarjoilija saa meidät houkuteltua ottamaan jälkiruokaa. Me otetaan Tiinan kanssa jäätelöannos puoliksi

18.15 - Tää on valtava, kolmea palloa ei saada kumottua mitenkään kokonaan.

18.30 - Olo on ähky, massu täynnä hyvää ruokaa.

19.00 - Laskut saatu jo aikaa sitten, maksettukkin, mutta me ei jakseta liikkua, ollaan oltu täällä jo kaksi tuntia. Hassua

19.15 - Vihdoin saadaan ittemme ylös, käppäillään parkkikselle ja Tiina ja Jenni jatkaa matkaansa kotia. Istun autoon txtaamaan Lanelle

IMG_1120

19.20 - Akku alkaa loppua, nyt on liikuttava.

19.30 - Ajan mcdonaldsin pihaan, pakko päästä käymään vessassa hahaha.

19.35 - Katon puhelinta, se sammuu samantien. Toivottavasti kukaan ei nyt kaipaa mua ja huolestu missä olen

20.05 - Parkeeraan omaan pihaan. Möngin autosta ulos, maha ihan pömpöllään nami ruokaa. Lyllerrän sisälle

20.09 - Esittelen äitille ja mummille mun ripsiä, kuulemma ihan kivat. Mä tykkään ainakin, meen omaan huoneeseen lataamaan puhelinta

20.15 - Kuulen kun Lane ajaa pihaan, ootan omassa huoneessa kunnes se käppäilee sisälle

20.35 - Päätetään kattoa joku leffa, keretään kirjautua netflixiin...

20.37 - Äiti huutelee iltapalalle porukalla, oon ihan täynnä. Lane ja muut syö, mä juon vaan vähän pepsiä. Ajatus pöydällä möllöttävästä kakusta saa massun tuntumaan vielä entistä isommalta. "Huomenna sitten"

20.50 - Vihdoin päästään leffan pariin. Katsotaan joku dokumenttielokuvan tapainen planeetastamme maasta kertova judu

21.30 - Maailman söpöimpiä pingviinejä !!

22.30 - Leffa tekee loppuaan, ihan hyvä tää oli. Miks pingviinien lava-aika kesti vaan pari minuuttia?

IMG_1145

23.05 - Ollaan läprätty puhelimia puol tuntia, joko mennään iltapesulle?

23.15 - Vihdoin valmiina untenmaille, ei väsytä edes paljoa. Tuntuu ettei aikanen herätys ollutkaan kovin pahasta

23.17 - Mitä mä just ajattelin, Lane alkaa jo vetää sikeitä, mä vielä pelailen puhelimella. Miksei muakin väsytä?

00.10 - Nyt mä yritän nukkua, ei tääkään puuha pistäny väsyttää. Pakko yrittää

00.11 - Varovasti, varovasti, pää tyynylle, ei naama tyynyyn kiinni. Jatta sulla on nyt ripset, käyttäydy.

00.15 - Vaihdan asentoa, taas varovasti. Totunkohan tähän ollenkaan haha, mukava asento löytyy, silmät painuu kiinni. Taidan nukahtaa pian.

16 comments:

  1. tää oli ihan sika kiva postaus! :-)

    ReplyDelete
  2. Tälläset postaukset on niin kivoja! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/10/14 13:13

    vitsit, ihan huippu postaus!! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5/10/14 13:36

    koskaan en oo tällästä postausta jaksanu lukea loppuun asti, mut tää oli jotenki erityinen ja oli pakko aina tietää mitä seuraavaks tapahtu :-D huikee, lisää näitä! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D hahh cool jooo kiitos :)

      Delete
  5. haha ihana postaus, ihana sinä ja ihanat ripset ! ♥
    http://blondeanndglam.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Hei saanko antaa vinkin nuilla ripsillä nukkumiseen! Ite ainakin oon mahalleen ja kyljelleen nukkuja joten ripset oli mulle loppukesästä vähän ongelma. Opettelin nukkumaan sillain että laitan pään ihan siihen tyynyn reunalle tai mittään sen tyynyn semmoiseksi että mun silmät jää sen tyynyn ulkopuolelle, nii sillai ripset ei ota osumaa tyynyyn joten voi nukkua onnellisesti yöt ilman että tarvii pelätä ripsien lähtöä :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. just tolleeen oon koittanut nukkua XD

      Delete
  7. Anonymous5/10/14 18:36

    ihana ja erilainen postaus, i like!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous5/10/14 22:00

    Ihanat ripset!! Minkä pituset? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) en nyt kunnolla muista, pisin taitaa olla 12, lyhin 6 tai 8?

      Delete