Sunday, 19 October 2014

New hair


IMG_1233IMG_1230

Ja ombrehan se sieltä takaisin tuli! AAh voi että, sillon kun ysiluokan lopussa värjäsin liukuvärjätyt hiukset rakastuin niihin ihan täysin. Jostain syystä värjäsin ne ennen lukion alkua pois kokonaan tummiksi ja oikeastaan siitä asti mä olen kaivannut niitä takaisin. Mä mietin pitkään (tai no pitkään ja pitkään ehkä yhden illan haha) , että mitä mä todella kampaajalla tukalleni teen, kun sinne pian menen. En halunnut luopua täysin vaaleasta, mutta halusin muuttua silti takaisin bruneteksi, sillä vaaleatukkaisuus ei ole se mun juttu. Rodos oli vaalentanut myös pääliosaa niin paljon, että kampaajalle toissapäivänä mennessä tukka oli liukuvärjätyn näköinen päinvastoin, latva paljon tummempi kuin tyvi.

Tälläkertaa liukuvärjäys viime kerrasta poiketen tehtiin vähän erilailla. Viime kerralla mulla laitettiin päähän kolmea eri sävyä, tällä kertaa kaksi. Viimeksi myös tumma osio jatkui paljon alemmas, nyt annettiin vaalean nousta korkeammalle. Mulla oli myös pohjalla hieman raitaa, joten hiuksissa on liukuväriefektin lisäksi pientä eloa ja vivahdetta muutenkin latvoissa. Mun mielestä näistä tuli todella kivat, juuri sellaiset mitkä halusinkin.


Monet on sitä mieltä ettei ombre sovi minulle tai ole muutenkaan kivan näköinen, mutta oma mielipidehän on tärkein? Mun mielestä nää näyttää tosi kivoille ja kampaajan ja monen muunkin sanoin mun silmät "korostuu" paremmin tummemmassa tukassa.

Mitä mieltä te olette? :-)

IMG_1241sdfgIMG_1232IMG_1236

Lomakin tekee jo loppuaan ja huomenna pitäisi palata takaisin koulunpenkille. Jotenkin tuntuu ettei millään jaksaisi, laiskottaa kamalasti ja tää oli ensimäinen viikon mittainen tauko koulusta sitten kesäloman ja kyllä lomailu sitten tuntuu ihanalta... Pakko kuitenkin jaksaa huomenna herätä jo aamu kahdeksaksi kouluun mmm

Käytiin eilen Lanen, Jennin ja poikien kanssa keilaamassa, "lopettelemassa" lomaa. Oli tosi hauskaa ja mukava käydä pitkästä aikaa. Lomalla tuli tehtyä kaikenlaista ja mun mielestä onnistunut loma, siinä mielessä missä ajattelinkin. Nythän sitten joillakin se loma vasta alkaa. Epistä. Mutta hyvää lomaa kaikille keillä se vasta alkaa!!

IMG_1259IMG_1262IMG_1246IMG_1254IMG_1264

Muistuttaisin vielä, että Caseapp tarrojen ja kuoren arvontaan on enää huominen aikaa osallistua. Suoritan arvonnan huomenna iltapäivästä joten käykääpä ennen sitä jättämässä vielä viimeisetkin kommenttinne tuonne -> ARVONTA

16 comments:

  1. Iiiihanat hiukset ai että! :)

    ReplyDelete
  2. ihanat hiukset! kivan luonnollisen näköset :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) mukava kuulla! sitä mä hainkin !

      Delete
  3. oijoi ihanat hiukset!♥

    ReplyDelete
  4. oh taisin rakastua! täydelliset hiukset :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaah mäki oon ihan rakastunu :3

      Delete
  5. Vaaaau törkeen hienot!!!!!

    ReplyDelete
  6. Ihanat hiukset, toi värjäus oli kyllä hyvä päätös! :-)

    ReplyDelete
  7. Hyvin sopii hiukset, itsellekkin tuli nyt pieni himo värjätä takaisin !

    ReplyDelete
  8. Paljo makso värjäys?

    ReplyDelete