Thursday, 16 October 2014

Lumenelta postia

Lomaa jäljellä enää muutamia päiviä ja melkeen viikko vierähtäny edellisestä postauksesta... Oon aikalailla siis ottanut lomasta juuri sen lomailun ja höntsäilyn irti, enkä blogimaailmassa paljoa pyörinyt. Kameran akkukin tainnut jo viikon olla latauksessa, siihen se unohtui. Noh, tänään kuitenkin tulin teille uusia juttuja esittelemään ja vähän niitä näitä höpöttelemään.

Alotetaan nyt kuitenkin asiasta jonka pian unohdan kuitenkin mainita.. Siivosin eilen vaatekaappini ja laitoin vaatteita myyntiin. Tuotteita kertyi reippaat 30, joten päätin tällä kertaa tehdä myyntihommelin vähän helpommalla tavalla, ainakin mulle helpommalla tavalla. Blogikirppikselle tuotteiden laittamisessa olisi mennyt ikuisuus, mutta siirrän sinne kyllä sitten tuotteet jotka ei tule myydyksi nykyisessä paikassa.
Elikkä siis tuotteita on nyt vähän alle viikon verran mahdollisuus huutaa mun instagram kirpparilla jonka löydätt @instakirppu nimellä. Käykää huutamassa, idea siellä on täysin sama kuin blogikirpparilla.

Joo että sellaista, mulla on kauhea stressi. Ja se stressi syntyi eilen. Mun tilaama mekko blog awards juhlaan saapui eilen ja odotin sen tulemista hirmusesti koska se oli niin kaunis mekko. Mutta nää on näitä Jatan päiviä ja just mun tuuria kun asiat meneekin sitten just niinkun niiden ei haluaisi menevän. Mekko näytti kivalta, mutta kun sen laitto päälle se ei todellakaan näyttänyt kivalta. Ensinäkin se oli koon liian pieni ja aivan eri näkönen mun päällä, kuin netistä katottuna. Oon tässä nyt sit viime yön ja tän aamun selannu uudelleen kaikkia sivustoja läpi turhautuen kun mikään ei tunnu olevan semmonen mun mieleinen. Äsken pistin nellyltä kuitenkin kolme mekkoa tilaukseen ja toivon vaan parasta että joku niistä on hyvä, koska aika alkaa jo loppua. Ootan tuota blogitapahtumaa , päivä- sekä iltaosiota tosi paljon ja haluan viihtyä asussani, siksi peukut pystyyn siis.
Onko teistä joku tulossa paikalle kanssa? :-)

No enköhän mä ole nyt höpöttänyt taas ihan tarpeeksi. Lumene lähetti siis jokunen tovi sitten pakettia uusia tuotteita heidän valikoimastaan ja alla näette ne. Kävin myös kaupoilla äidin kanssa ja ostin vihdoin "asiallisemman" paidan itselleni, tuon mustan kauluspaidan. Olis paljon muutakin osteltavaa , mutta eiköhän nyt ensin myydä vanhat alta pois. Nyt otan rennosti koko loppupäivän ja huomen aamulla menen kampaajan penkkiin rentoutumaan jee

IMG_1192IMG_1195

Puuteri, ripsiväri sekä luomivärejä. Yhden luomiväripaletin annoin äidilleni. Mun mielestä noi on kätsyjä kun numerot kertoo näppärästi mihin mitäkin laitetaan ja sävyt on just mun mieleen muutenkin. Ripsaria en oo päässyt vielä kokeilemaan, ripsienpidennysten takia

IMG_1196
Oon rakastunut tähän kynsilakkaan! Mun instagramista löytyy kuvaa miltä tuo näyttää kynsissä

IMG_1214

Tämän vuoden kaverikuva, sekä viimeinen kaverikuva varmaan ikinä. Mä en tajua miten lukio on mennyt näin nopeasti ohi?? Tai melkeen ohi

IMG_1209
Cubuksessa oli tarjouksessa kynsilakat ja ostin pari vähän erisävyistä mitä yleensä käytän mutta noi olikin aivan ihanat kynsissä! Mä en osaa käyttää kynsilakkoihin isoja summia ja miks pitäis? Noi ajaa asiansa ihan hyvin vaikka maksavat sen pari euroa

IMG_1223

Korvisetti 4,95 ja kauluspaita 14,95 h&m

IMG_1210

Äiti oli ostanut jo kauan sitten itselleen tuon Escadan hajuveden, mutta antoi sen lopulta mulle, kuulemma tuoksu ei ollutkaan hänen mieleinen. Mun mielestä toi tuoksuu tosi hyvälle ja olinkin jo uuden hajuveden tarpeessa!!


Mä unohdin kokonaan, että mun piti puhua kirjotuksistakin. Mulla oli parisen päivää sitten valmis blogipostaus tulossa jo blogiin jossa selitän vaikka ja mitä, mutta lopulta en julkaisust sitä kun se ei mielyttänyt silmää. Tässä sitten pienehkö rangaistus. En muista mistä kaikesta piti puhua.
Näin loppuun lyhyesti mainittakoon, että sain kuulla psykologian yo-kirjoitusten oman alustavan arvosanani. Ja sanotaanko että olen yllättynyt, mutta samalla vähän harmissani. Panostukseeni nähden se meni ihan hyvin, mutta odotin enemmän. Yllättynyt kuitenkin siinä mielessä, että moni kaverini, jotka ovat paljon mua parempia eivät yltäneet samoihin pisteisiin kun minä? Mutta ainahan alustavat on voitu laskea päin mäntyjä, ytl kertonee sitten miten meni. Toivon ettei laske ainakaan.
Kerron alustavani ja lopullisen sitten kun lopullinen on tullut tietooni ja sillon ajattelin tehdä vähän isomman postauksen liittyen kirjotuksiin!


Ääh näppäimet jo savuaa sormet huutaa hoosiannaa ja maha kurnii nyt mä l-o-p-e-t-a-n. Viimeinen lause; Onko kiinnostuneita kuvapostaukselle? Se perinteinen, te sanotte mitä kuvaan, mä kuvaan


8 comments:

  1. Älä stressaa ;D ja ostin äskön muuten ihan saman korvispaketin hahah

    ReplyDelete
  2. On ehdottomasti kiinnostuneita kuvapostaukselle! :)

    ReplyDelete
  3. mitä aineita aiot vielä kirjottaa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. äikkä enkku matikka terveystieto

      Delete