Wednesday, 29 October 2014

Indiedays BA2014

IMG_1399

Taas mä olen täällä haha! Tällä kertaa palaillaan taasen tuonne viikonloppuun ja katsotaan mun räpsimät kuvat illalta blog awards tapahtumasta. Ootte varmasti lukenut monista muista blogeista illan ohjelman ja sensemmoset joten jätän suuremmat puheet puhumatta ja annan näiden kuvien puhua. Toivottavasti näistä irtoaa se fiilis ja tunnelma mitä meillä siellä oli. Sanon vaan sen että loppujenlopuks oli huippu ilta ja odotan innolla ens kertaa!!

IMG_1375IMG_1382IMG_1425IMG_1429IMG_1436IMG_1455

Tässä tytöt pääs ottamaan kuvaa Salkkarinäyttelijän kanssa! Joka siis oli illan juontajana

Ribbet collage

Päästiin myöskin räpsäsemään kuvaa illan bloggaaja vieraiden kanssa jotka oli saapunut tuonne Helsinkiin Ruotsista. Kuvassa vasemmalla Fanny ja vieressä Victoria

IMG_1402IMG_1431IMG_1440IMG_1438Ribbet collagek

Ihana Nora! Päällä mulla oli tuo nellyltä tilattu mekko, joka oli ihana päällä ja rento. Varmasti tulee käytettyä muutenkin! Toisena vaihtoehtona mulla olis ollu musta jumpsuitti, mutta se pääsee käyttöön tässä joku toinen kerta.

IMG_1397IMG_1384IMG_1441IMG_1423IMG_1434Ribbet collagezx

Tämä on ehkä onnistunein kuva musta ja Lanesta sitten koskaan! Mulla oli kyllä komea avec!!

IMG_143510636847_10152470044548479_2112809045695189290_o

Iida , Julia ,  Nora ,  Minä , Liisa , Sara  ja Enna


Onnistunut ilta ja ihmeen paljon onnistuneita kuvia! Pelkäsin, etten kerkeä räpsimään kuvia tai unohdan sen kokonaan niinkun yleensä, mutta kamera kädessä kokoajan liikkuen tuli otettua yllättävän hyvin kuvia. Täytyy myös kiittää Lanea, joka kantoi kameraa kyllä enemmän kuin minä ja on monen näidenkin kuvien takana. 
Huomenna vietän vapaapäivää ja ajattelin kuvailla teille noita kuvapostaus - juttuja. Palaillaan :-)

13 comments:

  1. Toi sun mekko on jotain aivan täydellistä! Ja on kyllä tosi hyvä kuva susta ja Lanesta! :)

    ReplyDelete
  2. Voisitko laittaa ton mekon linkin kun en itse löydä :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mäkään löydä :/ ku tilasin sen alepuolelta ni luulen että on poistunu tuote :O etin sitä sieltä jo sillo ku olin vasta Tilannu enkä enää löytäny.. saatto jopa käydä tuuri ja tilasin viimesen kappaleen :o

      Delete
  3. Ärsyttävänn näköstä ku kaikil puhelimet esillä..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jeeps no mut kaikki vaa otti nii paljo kuvia ja päivitteli ig

      Delete
  4. Samaa kuin ano jo kyselikin, linkkaisitko ton mekon? Näyttää niin täydelliseltä ja rennolta, tarvisinkin jonkun itsenäisyyspäivälle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi että vastasinki toho ylös jo^
      ei löydy mullakaan sitä enää, lovisa dress tais olla nimeltään kuitenkin mutta niin , ei varmaan enää löydy nellyltä :(

      Delete
    2. Eikä, toi olis ollu niin ihana :( Voitko laittaa sitten joskus siitä jumpsuitista kuvaa, sulla on niin ihana tyyli että varmasti sekin on just mun tyylinen! :)

      Delete
  5. tuliko juotua vähän liikaa?

    ReplyDelete