Tuesday, 9 September 2014

Millaiset on mun hiukset?

J - Moni varmasti taistelee omien hiustensa kanssa, tavalla tai toisella. Mun oma taisteluni tuntuu olevan loppumaton, jos tiedätte mitä meinaan. Mä olen kokeillut mun hiusten suhteen jos jonkinmoista juttua, on ollut väriltään varmaan jokainen maailman sävy ja malliltaankin on käyty lady gagan otsiksissa ja vähän lyhemmissä hiuksissa, silti mä en tiedä, millaiset on mun hiukset.

Tahtoisin löytää semmosen oman jutun hiusten suhteen, sellasen mikä ois muillekkin kun mulle että "wow kun tuon tyylinen tukka sopii sulle"... Nykypäivänä on lähes mahdotonta olla niinkin erilainen kuin muut (hiusten suhteen) ellei ala vetämään päätä täyteen pinkkiä ja violettia tai jotain siili kampausta, niin räväkkä ihminen mä en kuitenkaan ole, vaikka muista tahdon erotakkin. Ei siis ole mitään ihmisiä vastaan jotka heittäytyvät tukankin suhteen, mä vaan en ainakaan shokkiväreihin ja muihin ikinä lähtis...

Pointti tässä oli se, että vaikka kuinka oon kokeillut ja huomannut miltä mikäkin mulla näyttää, en tiedä mikä väri ja malli sais mun mieleen ja päähän semmosen pistoksen että tää pysyy ja pitkään. Mä tykkään itelläni tummasta tukasta, se saa mut näyttää "vanhemmalta", mä tykkään itelläni punertavanruskeesta, se on vähän erilainen ja sopii mun silmille, mä tykään tästä mikä nyt on, koska tää on helppo eikä värjäillä tarvi, mut mä tykkään niin monesta muustakin. Oranseeista, mustista, platinablondeista, ombre tyylistä jne. Mut mä en tiedä mikä olis se mun. Saatikaan sitten se hiustenmalli...


Tää kaikki pohdinta lähti liikkelle eilen kun katoin telkkaria ja sieltä tuli L`Orèalin mainos, jossa oli linkki kilpailuun josta voi voittaa matkan Tukholmaan, jossa voittaja(t) stailataan, hiukset mahdollisesti uudistetaan täysin ja pääsee ammattilaisten kuvattavaksi ja tulee olemaan kasvot talven Casting Creme Gloss - kampanjalle. Täältä voitte lukea siitä lisää --> http://www.missglossy.fi/about 

Ja joo tosiaan, en mä monesti moisiin kilpailuihin lähde mutta halusin kerrankin pistää hiukseni ja esittelytekstini jakoon ja kattoo miten käy, saanko äänen ääntä. Tän postauksen idea nyt lähinnä oli avata teille mun hiusasiaongelmaa ja saada teiltä kommenttia ja mielipiteitä mun hiuksista, olis kiva kuulla semmosta, mutta myös haluisin heittää kehiin toiveen/pyynnön koskien tuota kilpailua. Hahah tavallaan tuntuu väärältä pyytää teiltä ääniä, mutta tuo palkinto sopis kuin nakutettu mulle (ainakin yritän sitä tässä kilometripostauksess tuoda julki) ja olisin siis aika happy jos kävisitte painamassa äänenne mulle, tai sitten jollekkin toiselle kenestä teidän mielestä pitäis tulla talven kasvot kyseiseen kampanjaan.

Äänestäminen vaatii rekisteröitymisen, eli eikun itse vaaan kisaan osallistumaan!!! Toivottavasti mä, tai joku teistä lukijoista pääsis tonne, olishan toi nyt cool.


Negatiiviset kommentit otetaan vastaan, mutta miettikään ennenkun kommentoitte, onko asianne niin painava että se pitää jakaa alas. Pusuja :*



5 comments:

  1. Anonymous9/9/14 15:56

    Musta tuntuu et sun pitäs ihan rohkeesti kokeilla tätä "pitkää polkkaa". Ite oon aina ollu sun tavoin pitkien hiusten maisteri ja vaalinut niitä, mutta nyt oon leikkuuttanu lyhkäsemmäks, olkapäiden yläpuolelle ja olo on aika oma :D nää on nyt jo kasvanu mitastaan ja varmana laiskuuttani taas kasvatan kun en jaksa maksaa kampaajasta XD mut oikeesti, kokeile. Et menetä mitää. Joo, hiuksista ainaki viis metriä sillä siltä se tuntu mut a) hiukset voi nyt paremmin b) ne on tuuheemmat c) ne kasvaa nyt jotenki nopeempaa d) suihkussa ei mee nii kauaa. Ko-kei-le! Se ehkä hetken päästä alkaa ahistaa mut voit vaan aatella hiustes parasta ja who knows, ehkä se ois sun juttu! Semmone lyhkäsempi malli niin, että eteen se leikkaus ois pidempi ku taakse. Sullon nii upee kroppa et lyhyempi leikkaus korostais sit sitäki. Aina saa kii jos ei tykkää, aina saa pidennykset jos rupee kyrsii, mut ennenkaikkee sun hiukset tykkää :-) oon aika varma et sulle sopis sellaset ja vielä ehkä tummempana sillä se ois sellanen "tupla-aikuisempi" look :D se ois ainaki uutta! Hyvin monella ex-pitkähiuksisel lyhyempi malli on oikeestaa ollu parempi. Niissä se laittamattomuuski näyttää iha erille ku pitkis.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/9/14 21:18

    ^Ois kyllä siisti nähä sulla lyhkäsemmät hiukset, itekki just leikkasin ja nää on niin paljo paremmat, terveemmät ja helppohoitosemmat! Ainahan voi kasvattaa takas. Ja tykkään sulla tosi paljo tummanruskeesta väristä, passaa täydellisesti!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/9/14 00:18

    tummanruskeet ois tosi ihanat! Tai sit ihan vaaleet,mutta ei ainakaa postauksen kuvassa olevat liukuvärjäykset!

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/9/14 17:59

    Mun mielestä ehdottomasti liukuvärjäys sopis sulle parhaiten! Itteäki kiinnostais semmoset itselle joskus värjätä ... :) Lyhyet hiuksetkin ois kivat, niinkuin monet muutkin täällä on sanonut, mutta itse suosittelen sut pitämään pitkät ! Pitkiin saa niin paljon kivempia kampauksia ja muutenkin ne sopii sulle ! Ja ihana blogi muutenkin, ihana jatta <3 voimia syksyyn :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/9/14 22:03

    Onko sulla jossain parempaa kuvaa tosta sun wanhojen kampauksesta? Tai voisitko laittaa tänne blogin puolelle? Toi on niin hieno ja haluisin itse ehkä samanlaisen ja hyvän kuvan kampaajalle :)

    ReplyDelete