Sunday, 28 September 2014

Kirjoitukset finally ohi

J - Hei ihmiset pitkästä aikaa... Tulin kirjottelee teille nyt vähän mietteitä kun suurin stressi on vihdoin lähteny pois ja on paljon "vapaampi olo". Puhun siis kirjoituksista... Perjantaina mulla koitti siis psykologian yo-kirjoitukset joihin olin valmistautunut parhaani mukaan. Pari viikkoa ennen kirjotuksia tapahtui kuitenkin ikäviä asioita ja en voi kieltää etteikö sillä olis ollut jotain vaikutusta mun lukumotivaatioon. Sain kuitenkin omasta mielestäni opiskeltua asiat hyvin, ja perjantai aamuna kirjoitussaliin mentäessä mulla oli hyvä fiilis, mielessä oli paljon tärkeitä juttuja ja tiesin että siellä kysytään varmasti jotain, minkä oon opiskellut hyvin.
Noh, ainahan sitä voi luulla mitä haluaa, paperin saatua teki mieli repiä hiukset päästä, tuntui ettei mikään tehtävistä ollut sellainen, johon osaisin lähes täydelisesti vastata. Mun mielestä kysymukset oli vaikeita, mutta kirjottamaan alettua sain kuitenkin jokaiseen 6 valitsemaani tehtävään kirjoitettua aika hyvin tekstiä. Se on sitten eriasia onko se "oikeaa" tekstiä..
Kävin kuitenkin illemmalla kattomassa oikean vastauksen kriteerit ja pieni hymy nousi kasvoilleni kun huomasin onnistuneeni edes parissa. Mun tavoite psykologian suhteen ei ollut missään korkealla. Kyse oli mulle ylimääräisestä kirjoitusaineesta ja muutenkin ensimäinen kerta kun kirjotan, joten suhtauduin siihen van niin , että parhaani teen ja tyytyväinen olen kuhan reippaasti läpi pääsen. Toivotaan että sieltä tulee vähintään C, mutta ei mun maailma kaadu jos huonommin menee, ainahan voi uusia.

Oli aika erikoinen kokemus kuitenkin se tilanne, mua jännitti tosi paljon ja popsin evääni aika nopeasti ekoilla tunneilla. Hyvä mieli kuitenkin jäi, ja sitten kun tulokset saa tietää niin ainakin voi miettiä tätä syksyä ja omaa panostusta ja oppia siitä sitten ensikevään loppuihin kirjotettaviin.

Perjantaina oli kiireinen päivä, kirjoituksista lähdin puoli kahden maissa ja siitä eteenpäin iltaan asti oli tekemistä ja touhua. Eilen lauantaina näin Jenniä ja Tiinaa päivällä ja sen jälkeen valmistauduttiin Lanen kanssa iltaan, kun mentiin hieman myöhään juhlistamaan meidän kahdenvuoden seurustelua ja mun synttäreitä. Parempi myöhään kun ei milloinkaan! Käytiin Amarillossa ( aina sinne haha ) ja herkuteltiin ihanilla ruoilla. Pitäisi käydä useammin ulkona syömässä. Nyt kuitenkin parin puhelimen kuvan jaettuani valmistaudun rämpimään laajavuoreen, me lähetään frisbeegolfaa jippii :_D


nahkatakki - h&m  paita - sheinside (click)  farkut - cubus  laukku - nelly.com

















2 comments:

  1. Oi ihan sairaan ihana tuo paita! Minkä kokosena tilasit ton? Ajattelin itekin tilata ja mietin et kannattaisko ottaa kokoa isompi? :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi mun on S kokonen, käytän muutenkin vaatteissa XS/S kokoa ja toi oli mulle aikas tosi hyvän kokonen. En osaa sanoa sit että miten sun kannattaa, mutta sieltähän näkee vähän niitä mittoja ja niitä :)

      Delete