Monday, 1 September 2014

Jersey top


Ribbet collageaaaaIMG_0661Ribbet collageqqIMG_0656Ribbet collage
toppi - bershka  neule - lindex  nahkatakki - h&m  farkut - ginatricot  kengät - converse

J -  Mulla oli aamulla aivan järkyttävä vaatekriisi. Aamupala lähti bussiin mukan ja puolet meikeistä jäi töhrimättä naamaan. Mutta tässä mä oon, perus maanantaista selvinneenä.
Vaatekriisiin oli kuitenin syy, meillä oli koulukuvaus,  jonka naaman ja asun ja hiukset oon yleensä miettiny aina etukäteen (ihan kun joku maailman isoin juttu olis) , mutta tällä kertaa en sitä tehnyt ja siitä sain kärsiä. Oon kuitenki iha sujut tän asuvalinnan kanssa, vaikka tää on kaukana siitä "siististä koulutyttö lookista"...  En osaa sanoa miten kuvat onnistu, sen näkeepi sitten myöhemmin mutta eniten odotan nähdä miltä meidän kaverikuva näyttää! Laitan siitä varmaanki sitä matskua kanssa tänneppäin kuhan kuvat käsiini saan.

Nojooh mitähän muuta, tällä hetkellä poden jonkinmoista pääkipua ja väsymystä, viikonloppu meni myöhään illat valvoen ja tottakai se rokottaa sitten tulevaa viikkoa. Jospa tänään pää painuis tyynyyn aikasemmin ja aamukaan ei olis yhtä säätöä. Mulla ei mitään ihmeellistä kerrotavaa ole, mutta palailen pian tänne viime viikon postauksen höpötellen, kuulette sitte enempi mun puuhista!

mutta wasaaaap mitäs mieltä te ootte noista jersey topeista? iskeekö teijä silmään :-)


4 comments:

  1. Ihania kuvia ja super ihana asu!

    ReplyDelete
  2. toi asu sopii sulle tosi hyvin!

    ReplyDelete
  3. iihana asu + ihana asu! (-:

    ReplyDelete
  4. mitähän mä oikee ajattelin tota kirjottaessani :-D meinasin siis ihana asu + oot ihana (-:

    ReplyDelete