Friday, 5 September 2014

11 kivaa

J- Ihana syksy, syyskuu, ihania vaatteita, lämpösiä neuleita isoja huiveja.. Onhan tää syksy ihan jees!
Oon tosi kesän rakastaja ja ennen paria viime vuotta oikeastaan oon vaan vihannut syksyä, mutta nyt kun voisin sano että "vaatteet kiinnostaa entistä enemmän" niin voi ainakin niiden puolesta ottaa ilon irti syksysäästä. Tosin viimepäivinä on menty +20 asteen tuntumassa että enpä nyt tiedä mikä sää on..

Kokosin nyt kuitenkin syksyaiheisesti perinteisen kollaasin syksyn kivoista jutuista vaatteiden puolelta. Mä olisin halunnu tähän collaasiin monta muutakin juttua mitä on "ostoslistalla", mutten löytänyt hyviä kuvia niistä, niin pistin tähän vain osan niistä kivoista jutuista. Samaan syssyyn pistin Sheinsiden tuotteita, sillä heiltä tuli pyytöä jos kokoaisin kollaasia heidän tuotteistaan. Tässä on siis vaatteita ja muuta monista eri kaupoista mutta linkit löydätte tuotteisiin kuvan alta!

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille :*



 1/ Tummat farkut hakusessa, ei ehkä rikotulla pinnalla mutta mielellään kristen malliset  click  

2/ Oon rakastunu jersey toppini kuvioon ja tyyliin, joten voisin haluta toisen vastaavanlaisen vaatekaappiini  click  

3/ Jo viimevuonna metsästin täydellistä neuletta, tällä kertaa haluan sen harmaan värissä löytää  click  

4/ En omista juuri yhtään isoa värikästä korua, mutta ajatus yhdistää sellainen ison neuleen ja simppeleiden housujen kanssa kuulostaa oikein kivalta!!  click   

5/  Omistan kyseisen "pöytäliina" huivin harmaana ja se onkin jäänyt sellaiseksi vakkarihuiviksi ja tarttisinkin sen rinnalle toisen värisen  click   

6/  Hameen uutena ystävänä ja nahkamatskuun innostuneena tuo hamonen olisi jotain niin täydellistä aah  click   

7/  Mitä noista edes sanomaan, oon ihan rakastunut näin nuo ruotsissa ollesani ja aaarghhh kun olis ollut rahaa olis mun matkaan lähtenyt!!  click   

8/  Uuden flanellin metsästys alkaa myöskin olla käsillä, pari vanhaa kulahtanutta kaapista löytyy, mutta uudelle olisi kyllä enemän kuin mielellään paikka mun kaaperoisessa  click     

9/  Oon ihastellu kavereila heidän vartalonmyötäsiä mekkoja ja itse kun harvasen omistan niin lisäsin tuonkin mun syksyn hankintojen listalle, vaikkei kyllä mikään syksysäinen vaate ole haha  click   

10/  Ihana eikö?! Ei oo tämä kyllä mikään must have juttu mutta törmäsin tuohon Sheinsiden tuotteita selatessa ja olis kyllä aivan ihana enskesälle, tai syksyllä neuletakin kanssa  click   

11/  Ja viimeisenä muttei vähäisempänä nämä ns terveyskengät, jotka näin alkusyksystä vielä voisi jalkaan vetäistä. Kultanen on myös väri joka on viimeaikoina noussu mun suosioon vaatteita metsästellessä!  click



2 comments:

  1. Anonymous8/9/14 02:57

    Ei liity mitenkään postaukseen, mutta mitä kautta varasitte lanen kanssa teijän matkan ja paljonko teillä suurinpiirtein tuli maksamaan lennot+hotelli per henkilö?:) suunitellaan ens kevääks poikaystävän kanssa ulkomaanmatkaa niin ois vähä kiva kuulla mistä löytäis halvalla hyviä matkoja! Kiitos jo etukäteen:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aurinkomatkoilta meillä makso lennot plus hotelli (merinäköala ja aamupala nosti hintaa) niin yhteensä per henkilö jonkun reilu 500e. Se on joillekki halpa joillekkin ei mutta ainakin semmonen hinta mitä me kehdattiin maksaa siitä ja niistä mukavuuksista! Siihe sisälty sit aurinkomatkoje kautta viel se lentokenttäkuljetus ja matkaoppaan avut että mun mielestä ei olleskaa paha (:

      Delete