Friday, 29 August 2014

Uusien juttujen esittelyä

Jatta: Moi te ja moi ihana perjantai! Viime postauksessa itkin loppuvaa viikonloppua, nyt on viikosta lähes selvitty ja nyt voin taas vaihtaa surunaaman hymynaamaan. Eivaan, ei se arki niin kamalaa ole, väsyttävää vaan. Eipä mua olekkaan täällä nyt moneen päivään näkynyt, ei vaan ole ollut aikaa taikka energiaa. Harmittaa kyllä, koska niinkin moni kiva asu ja päivä on jäänyt kuvaamatta ja kertomatta teille. Asukuvien parissa kuitenkin palaan ihan pian kun jaan teille tän viikon puhelinkuvat, mutta se tosiaan sitten vasta kun tämä viikko on ohi.

Nytten tulin esittelemään teille kuitenkin uusia ostoksia ja uusia(vanhoja) yhteistyönkautta saatuja juttuja. Mä oon saanut nää Sheinside tuotteet jo aikojaaikoja sitten, mutta oon aina siirtäny näitten esittelemistä kun hetki ei oo tuntunu hyvältä. Nytki harmittaa se etten saanu yhtään kuvia näistä päälläni, kun yksin näitä kuvailin takapihalla mun naulahengari asetelmien kanssa ja hyppelin sukkasilteni märällä teranssillla... Kaikkea sitä säheltää vaan kuvien takia. Nää tuotteet oli ihan kivoja, ei ehkä ihan sellasia mitä luulin, mutta niinhän se aina vähän menee nettituotteiden kanssa. Mut mun täytyy kyl kuitenkin mainita että tän jo vuoden kestäneen yhteistyön aikana oon ollut tosi positiivisesti yllättynyt miten kivoja vaatteita heillä on. Oon kuullu tosi paljon huonoo Sheinsiden valikoimasta muilta bloggaajilta ja vloggaajilta, mutta itse en kyllä osaa sanoa suuria enkä pieniäkään miinuksia :o Ehkä se nyt vaan on hyvä!

Mutta ehkä nyt niihin vaatteisiin. Ajattelin tehdä vielä jonkinlaista syysvaate wanties kollaasia, vaikka suurin osa syksyn hankinnoista onkin jo tehty, mutta mun mielestä niitä on kiva kattoa ja ne antaa inspistä! Vai mitä ?

IMG_0597IMG_0591

Hameshortsit, vai miksi noita kutsutaan! Omistan myös mustina ja noi on musta tosi kivat ja rennot päällä! Ja mukavaa vaihtelua ainasille "shortseille ja hameille"
product link

IMG_0568

Syystakki. Mulla on pari nahkatakkia mutta halusin jotain pidempää mikä menee jo pikku talvenkin puolella. Tää ei näytä tässä kuvassa läheskään niin kivalta mitä se päällä on, joten toivon että pääsen esittelee ton teille pian ihan mun päällä kuvattuna! Tosin instagramista taitaa löytyä yksi kuva tuo mun päällä.  Only 69,90e


IMG_0582Ribbet collage

Tää on ehdoton lemppari! Satuin vaan poikkeamaan Cubuksessa ja tsekkailee alerekkiä kun tää tuli vastaan aivan naurettavaan hintaan 10e., niin mukava ja lämmin päällä aivan ihana mun mielestä. Alkuperänen hinta tais olla yli 50e jos oikein katoin? Joten aivan huippu löytö kyllä

IMG_0587

Sheinsideltä myöskin tuli perus valkoinen t-paita ja kultasia sormuksia jotka on tosi kiva piriste asuun! Tosin tuntuu ihan hassulta haha, en oo kovin sormus ihminen

T-Shirt  &  Rings

IMG_0581

Toppi jossa on napit selkäpuolella, tosi kiva väriltään vähän persikan sävyä. Voisin tykätä tosta eri väreissäkin jos olis!

Product link

IMG_0575

Lämpösiä ja ei niin lämpösiä juttuja... Mun lemppari värit tänä syksynä on kyllä harmaa, viininpunanen, tummansininen ja ehkä punainen? Koruissa sormuksista huolimatta suosin enemmän hopean väriä. Mistä väreistä te tykkäätte vaatteissa tällä hetkellä? 

6 comments:

  1. Tuo Onlyn takki näyttää todella kivalta, siitä ehdottomasti kuvaa päällä! (:

    ReplyDelete
  2. ihania ostoksia :-) ja joo kollaasi ois kiva!

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/8/14 13:29

    Ihania! Ps mistä tilasit sun vanhojentanssimekon? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! joku kissdress tai kissydress :)

      Delete