Friday, 8 August 2014

Alelöytö ja ilmoitusasiaa!


IMG_05211

Jatta: Äää loma on ihan lopussa, enää tää viikonloppu ja sit on paluu takasin koulunpenkille. Harmittaa hirveesti, ku tuntuu että kesä meni liian nopeesti ja mitään ei tullu tehtyä mutta todellisuudessahan tehtyä tuli vaikka ja mitä! Tänään kuitenkin perinteisesti ja perinteisesti... kävästiin kaupungilla tekemässä vikat löydöt ennen koulujen alkamista. Mähän tosin oon tehnyt ihan tarvittavat ostokset kesän reissujen aikana, mutta silti löysin jotain pientä ja suurta, mutta älyttömän halvalla! Ostin ensinäkin maailman hienoimman vihon, hampurilaisvihon h&m:ltä mutta siitä ette saa kuvaa vielä, ja toiseksi tai miten tätä lausettta nyt voi jatkaa, niin ostin ginatricotista kenkulit. Musta on outoo et siel myydään kenkiä mut iha hyvä vaan että nää maailman cooleimmat yksilöt nappas mun silmään. Hintaa naurettavat 5euroa?

Kattokaa nyt noita, äly siiistit. Lane tosin meinas melkee oksentaa. Kuulemma kamalat.
Mitä mieltä te ootte? Fakta kuitenki on se, että jos alkuperäiset 40euroa noista oisin joutunu maksaa, niin ostamatta olis jääny.

IMG_0529aaaIMG_0507IMG_0525

Sitten siihen ilmoitusaisaan. 

Jenna on päättänyt jättää blogimaailman. Pitkä tauko alkoi muistaakseni motivaation puutteesta ja ajanpuutteesta myös ja nyt Jennan viimeisen amiksen kouluvuoden startattue, hän totesi ettei aikaa löydy tähän hommaan ja hän haluaa keskittyä muihin juttuihin. Harmi juttu, mutta jossain vaiheessa jokainen bloggaaja lopettaa...

Täähän nyt sit tarkottaa sitä, ettei tää blogi enää voi olla In our mind , koska ei se tuntuis hyvältä. Uutta blogia en ala tekemään, siihen mulla ei riittäis moti ja tää oli ilmeisesti Jennalle ihan fine, että tän blogin "päälle" alkaa pikkuhlijaa rakentua mun oma blogi. Muutan siis ulkoasua ja nimeä, en poista postuaksia.
Ja eihän sitä koskaan tiedä jos Jenna vaikka palaakin, niin tähänhän on helppo palata.


Oon kirjottanut blogia yksin ennenkin, ja nimihän blogilla silloin oli Jatta Pauliina . Mä en halua keksiä mitään uutta nimeä, koska sillä pitäis olla joku tarkotus ja tällä hetkellä mulla ei ole mitään mulle tärkeetä sanomaa tai tekstiä tai jotain, mistä vois syntyä mun näkönen juttu. Joten ajattelin ainkin näin aluksi (mielellään lopullisesti) vaihtaa tämän blogin Jatta Pauliinaksi, jota kirjoitan Jatta Pauliinana yksin. Miltä se teistä kuulostaa? 

Toki nää on ehkä enempi semmosia juttuja, mistä bloggaaja itse päättää, mutta haluun kysyä oisko se teistä outoa (varsinkin vanhemmat lukijat) jos palaisiin siihen missä mentiin monia monia, varmaan kolme vuotta sitten. Voisin silti sanoa, että eri Jatta Pauliina mä olen.


Muutokset ei näy heti blogissa, ulkoasu siis on se mikä muuttuu, ja siihen menee ehkä hetki ennenkuin se on lopullinen. Nyt alan väsäämään tuohon jotain väliaikaista... Toivottavasti jatkatte in our mindin lukijat mun puuhien lukemista täällä edelleen :)


19 comments:

  1. Anonymous8/8/14 20:12

    Jatta Pauliina on hyvä nimi. harmi että jenna lopettaa, mutta ois kiva jos Jenna näkyis kumminki edelleen joskus blogin kuvissa. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep... eiköhän hän näy:)

      Delete
  2. Anonymous8/8/14 20:15

    Vähän tylsä nimi ehkä :( Ymmärrän että haluat sisällyttää oman nimesi blogin nimeen, mutta tuo instagram-tyyppinen nimi on vaan aika tylsä :( Olisiko muita mahdollisia nimiä, joihin sisältyisi oma nimesi myös?

    ReplyDelete
    Replies
    1. se voi olla, mutten halua väkisin alkaa keksimään jotain. Jos ajan kanssa mielen tulee jokin muu, niin voihan sen sitten muuttaa

      Delete
  3. Anonymous8/8/14 20:29

    mun mielestä voit säilyttää ton nimen vaikkei jenna kirjotakaan, oothan sä jo aika kauan kirjottanu tolla nimellä itekses :) porukka on jo tottunut tähän blogin nimeen, niin voi olla outoa jos nyt vaihat!

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/8/14 20:30

    tai sitten vaihat ton tekstin sillai et se kuvastaa sua eli in my mind.. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei in our mind toimi jos jennaa ei oo ja ei in my mind kuulosta yhtää kivalta... jos porukka ei totu uuteen niin sitten ei voi mtiään mut en mä tuota enää pidä :/

      Delete
  5. Anonymous8/8/14 21:26

    vaihtuuko osoite ollenkaan?

    ReplyDelete
  6. Anonymous8/8/14 22:34

    Mun mielestä sun kannattais tyhjentää se Jatta Pauliina vanhoista postauksista, sulkee tää blogi sillee et kukaa ei nää tätä ja sit vaa bloggailet siellä Jatta Pauliina blogissa :) sit jos Jenna haluaakin palata niin sit kirjottelette tänne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jatta pauliina on poistettu, ei sinne voi enää kirjotella eikä sitä oo niinku olemassa you know

      Delete
  7. Omaan makuun Jatta Pauliina kuulostaa tönköltä, mutta sehän on täysin mielipideasia. En sillä että lopettaisin lukemisen nimen takia, kunhan sanoin :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous9/8/14 00:14

    Mä oon aina miettiny ton blogin nimen silleen, että lukijat ajattelee että "meidän mielestä", eikä että te tarkottaisitte sitä. En osaa selittää täysin mitä tarkotan, mut että bloggaaja on vähä niinku lukijoiden mieleen :D tiiän et kuulostaa oudolta ja sekavalta :D jatta pauliina kuulostaa vaan niin massalta, mieluummin vaikka pelkkä jatta...

    ReplyDelete
  9. Anonymous9/8/14 01:21

    Ei mitään väliä mikä on nimi tai osote mun mielestä sisältö ratkasee :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous9/8/14 12:44

      Oon täysin samaa mieltä! :)

      Delete
  10. Anonymous9/8/14 13:01

    sähä voisit ottaa lanen tähän toiseks kirjottelijaks :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous9/8/14 13:22

    laita se jatta ruoka.mo :DDDDDD hajosin ihan sikana ku näin instas just hyvä:DD eei mut mun mielestä noi blogien nimet omalla nimillä on ehkä vähän tönkköjä ja kun jokasella on oma nimi nii jotenkin vähän silleen ei mitenkään erottuva, mut toisaalta kaikki laulun sanoista veetyt lauseet on vielä tyhmpempii tai jotkut kliseiset quotesit, et sinällää ihan hyvä kyllä!

    ReplyDelete
  12. Anonymous9/8/14 15:19

    Jatta pauliina on kiva blogin nimi! ja kuullostaa jotenki kivasti aikuisemmalta tavallaa, mut ei sillee tylsästi:) anna vaa olla sillä nimellä:)

    ReplyDelete
  13. Anonymous10/8/14 22:01

    mä tykkään tästä blogista iha sikana oli nimi mikä tahansa!:)

    ReplyDelete