Thursday, 10 July 2014

Viime päivien kuulumisia

Jatta: Päivät menee ohi että hujahtaen... En oo mitään ihmeellistä tehnyt edes, mutta silti mennään jo torstaissa. Koska työt on ollu jo pitempäänkin ohi ja mitään suurempaa tekemistä ei ole ollut, niin oon ottanut kaiken irti ihanasta kelistä ja siitä ettei ole kiire minnekkään. Päivät oon viettänyt rannalla ja aika kivan rusketuksenkin jo oon saanut hankittua, illat on menny Lanen ja poikien kanssa joko fresbeegolfia pelaten tai palloa potkien haha. Mutta ihan kivaa puuhaa tuokin! Iltaisinkin on ollut niin hyvä sää, että helposti tarkenee kesähepeneissä.

Eilen vietin päivän rannalla Riikan kanssa ja käytiin myös pyörähtämässä kaupungilla. Mulla oli tarkoitus ostaa yhdet kauan harkinnassa olleet kengät, mutta niitä ei enää h&m:llä ollut. Tai ainakin niin luulin, kun kiikutin kassalle pari parin euron pikkujuttua niiden sijasta ja ulos kävellessä huomasin kyseiset kengät vain eri paikassa, missä muut. Siinä vaiheessa en enää jaksanu mennä niiden kanssa kassalle, ehkä ensiviikolla tai sitten ei koskaan.

Täytyy myös sanoa, että Jyväskylään avattu burgerking oli mun mielestä pettymys. Kävästiin siellä yks yö, koska silloin siellä ei ollut jonoa mutta silti sai odottaa ruokaa ja se ei edes ollut niin hyvää mitä esim Ruotsin Bk:ssa syötiin reilu vuosi sitten... Noh, ehkä alku ei oo aina niin lupaava, pitänee poiketa siellä joskus myöhemmin uudelleen.

IMG_9467Ribbet collage1IMG_9468IMG_9474Ribbet collage2

Rannalle lähtiessä mä pyrin pukeutumaan mahdollisimman rennosti ja "helposti". Jalkaan laitoin ikivanhat varvastossut, jotka tappoi mun jalat ihan totaalisesti. Kassina mulla oli pari vuotta sitten glitteristä ostettu rantakassi, joka on aivan loistava. Tuonne mahtuu tavaraa lähes tulkoon niin paljoin kun sinne sitä huvittaa laittaa. Sheinsideltä tuli myös pakettia jokunen aika sitten ja sieltä löytyi tuo ihana mekko/paita, joka tosin sen verran lyhyt, että alla pitää pitää shortseja. Tykkään tuosta kuitenkin ihan älyttömästi ja lähtee varmasti mukaan Rodokselle, jonne meillä on suunta tasan viikon päästä!! Aloitan varmaan viikonloppuna vaatekaappien siivouksen, että voin sitten aloitella pakkailun. Oon nimittäin niin huono pakkaaja, että pitää aloittaa päiviä aikasemmin niin voin ainakin sata kertaa harjoitella....

Product link

IMG_9469

Muistuttaisin vielä, että blogikirppikselle oon laittanut parit jutut myyntiin, mutta huutoja ei ole vielä tullut paljoakaan. Käykää ihmeessä kurkaamassa sieltä jos jotain mieleistä löytyy ja jos joku haluaa kuvaa vaatteistä päällä niin minun kikkiin vaan viestiä niin laitan sitten kuvaa tulemaan!! Blogin sivussa -->
linkki suoraan kirppikselle!


5 comments:

  1. Anonymous13/7/14 03:26

    määäkin olin todella pettyny burger kingiin . hampparit on kuulemma hyviä , ite oon syöny vaan ranuja .
    isot ranut oli suurinpiirtei saman kokoset on mäkkärin pienet ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeep... noh,ehkä se siitö vielä paranee :)

      Delete
  2. Anonymous13/7/14 10:07

    tuli muute tästä blogikirppis mainostuksesta mielee et olitko joskus tarkotuksel ite huutanu omaa tuotettas siel nostaakses hintaa? :D paha vaa et unohit laitttaa anona

    ReplyDelete
    Replies
    1. en..:D vaan kaverini koulusta halusi huutaa tuotetta muttei jaksanut kirjautua sisään koska ano kommentit ei toimi. joten huusin hänen puolestaan sen siihen ja laitoinkin siihen että t.( ja tämän huutajan nimi)

      en mä ikinä tekis tollasta :D

      Delete
    2. Anonymous15/7/14 15:55

      nii mä mietinki et mitä ihmettä xd

      Delete