Monday, 14 July 2014

Ray-Ban

IMG_9484

Jatta: Heipsan pitkästä aikaa, muisti vähän pätkii enkä edes muista millon viimeks kävin teitä moikkaamassa? Viimepäivät on ollut aika "kiireisiä" ja oon aikalailla menny aamusta iltaan ulkona ja ties missä, laittautumattomana ja kamerattomana. On kuitenkin ollu mukavia kesäiltoja ja rentoa meininkiä ja rentoilu pian jatkuukin. Meidän matkaan on jäljellä vain muutama päivä ja jäiks ku alkaa jo jännittämään. Oon käyny tekemässä pieniä ostoksia matkaa varten, mm varvastossut ja rentsit shortsit säälittävällä kuudella eurolla sekä muita juttuja. Tänään myös löytyi alennuksesta uudet aurinkolasit, jotka on lähes must have kun lähtee kunnon paahteeseen. Mulla ei oo ennen näitä ollut yksiäkään kunnon aurinkolaseja. Toivottavasti kestävät pitkään! Mä ainakin tykkään noista tosi paljon :)


Mulla ei oo mitään järkevää kerrottavaa, eikä kauheesti taaskaan aikaa... Saunan jälkeen syöksyn psykan kirjan kimppuun ja alotan yo-kirjoituksiin valmistautumisen kirja kirjalta... Viikkojen urakka mulla alkaa vasta nyt, koska koin että kerkeän opiskelle tarpeeksi vaikka vähän myöhempää aloitankin. Tein suunnitelman ja huomasin kyllä, että aikaa on. Nyt vaan tsemppi päälle ja mukavia lukuhetkiä mulle. Toki pari kirjaa lähtee reissuunkin matkaan, vaikka rentoilua sen pääosin pitää ja tulee olla.

IMG_9504IMG_9478IMG_9496IMG_9490


Mutta tosiaan kuten viimepostauksessa kerroin, olen huono pakkaaja. Ja sen totean jälleen kerran. Vaatteet ja muut jutut on aikalailla läpi katottu, tosin kaikesta tosta kamasta pitäis varmaan ainakin puolet jättää kaappiin kaiken järjen mukaan. On kuitenkin tosi vaikee valita mitä ottaa ja mitä jättää, koska kohteessa ei oo kiva harmitella ja jossitella jonkun vaatteen puuttumista... Onneks mulla on kuitenkin iso matkalaukku ja elämäni varrella oon saanu loistavia vinkkejä järkevämpään pakkaamiseen. Ennen viikkasin vaaatteet, mutta onneksi kuulin että vaatteiden rullaaminen on paljon järkevämpää ja vähemmän tilaa viemää. Kokeiltu, ja hyväksi todettu. Saattaa siis olla, että tungen ylimääräisetkin tavarat mukaan vain sen takia, että rullaamalla saan ne mahtumaan... Vai jätänkö sittenkin kotia?


Torstaina on siis lähdön aika joten postailulle aikaa ei välttämättä suuremmin ole. Yritän kuitenkin tulla kerran ennen lähtöä kirjottelemaan jotakin tai ajastamaan yhden postauksen. En kuitenkaan ole suunnitellut että ajastettuja postauksia tulisi blogissa näkymään reissun aikana, sillä aikaa mulla ei ole niitä toteuttaa. Tuolta reissusta käsin postaaminenkaan ei onnistu ja ihan hyvä vaan, sillä kaikki kuvat ja jutut haluan kyllä mielelläni käydä sitten kotona rauhassa läpi. Eli jos en kerkeä (luulen kyllä kerkeäväni) kirjotella teille ennen lähtöä, niin palailen blogin pariin sitten reilun viikon kuluttua!


IMG_9476

8 comments:

  1. Anonymous14/7/14 21:25

    Paljonko noi makso? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi oli -50% et jäi jtn 70e kai? en oo ihan varma!

      Delete
  2. Oi että miten ihanat noi arskat !! Sopii sulle tosi hyvin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon!! mäki tykkään :)

      Delete
  3. Anonymous15/7/14 19:10

    kenen kans lähet reissuun ja minne päi :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lanen kanssa rodokselle :)

      Delete
  4. Anonymous16/7/14 11:59

    Mistä löysit nuo lasit noin halvalla?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jostain silmälasiliikkeestä en muista nimeä :ddd keljon prisman yhteudessä :) kaikki aurinkolasit oli siellä puoleen hintaan!

      Delete