Sunday, 22 June 2014

Juhannusta



Jatta: Mun juhannus meni tänävuonna mökkeilymeiningeissä. Syötiin hyvää ruokaa, saunottiin, koitettiin vähän kalastaa (sade pilas kaiken), poltettiin kokkoa, paistettiin makkaraa ja otettiin vaan rennosti. Vaikka keli oli aika kylmä, oli silti mukavaa ja ulkona tarkeni kun osasi vähän pukeutua... Tämmönen rauhallinen viikonloppu on mulle ihan hyvä, sillä huomenna jatkuu taas arki ja työ.

Enää tosiaan 5päivää töitä, haha meneepäs pari viikkoa nopeasti. Oon siis Lidlissä töissä, en tiedä oonko maininnu siitä vielä täällä? Mutta päivät siellä menee nopeasti, ajankulkua ei huomaa edes. Välillä on enempi tekemistä välillä ei, ei oo kuitenkaan tylsiä hetkiä ollu, ja oon tykännyt kyllä olla siellä! Tällä viikolla ois töitten ohella tarkoitus nähdä kavereita, juhlia Elisan paluuta Suomeen, treenailla ja ihan vain olla. Nyt kun Lanenkin sai pois tuolta armeijasta, niin voi nauttia hänenkin seurasta entistä enemmän.

Mutta tosiaan, juhannus tuli ja meni ja kameraa en mukaan ottanut. Pari kuvaa illan aikana puhelimeen nappasin ja tässä yksi. En jaksanut stressata mistään hienoista grillikuvista ja tunnelmaisista tilannekuvista. Näillä mennään...
Loppuillan palloilen varmaan netissä vain, kattelen sarjoja ja löhöilen vaan. Voisin myös ottaa itseäni niskasta kiinni ja kattoa ne uudet kirppiskamat kasaan ja kuvata niitäkin vähän. Oon ollu laiska.
Mut hei, postausideoita heittäkää myös jos tähän jotain hassua päätätte kommentoida. Haluaisin ehkä toteuttaa jonkin haasteen? Idiksiiiiiiii

4 comments:

  1. Anonymous22/6/14 21:06

    Boyfriend tag tai smoothiehaaste :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous22/6/14 22:24

    Oon poikaystävän armeijan suhteen kohta ite samassa tilanteessa ku sä olit, joten ois tosi mukava kuulla sun ajatuksia! Ihan mitä vaan mieleen juolahtaa, mua nimittäin tietysti kauhistuttaa vähän :-D

    ReplyDelete
  3. Anonymous23/6/14 13:57

    Ei nyt ihan liity aiheeseen mut oon tulossa kesällä jyväskylään ja aattelin kysyy ku sä tulit ekana siellä päin asuvana mieleen et olisko sulla näin "paikallisena" suositella jotai hyvii ruokapaikkoi tms sieltä missä kannattais käydä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous23/6/14 21:04

      En oo jatta mutta täällä parhaat ruokapaikat on ehottomasti hintavasta päästä pöllövaari ja figaro ja sit vähä halvemmalla banthai tai diner !

      Delete