Thursday, 17 April 2014

Spending time with my bestie

IMG_7850IMG_7824IMG_7826IMG_7863IMG_7832IMG_7828IMG_7861IMG_7838IMG_7835IMG_7849IMG_7843IMG_7840

Jatta:  Eilen olisin joutunut yöpymään yksin kotona mutta onneks sain Jennan seurakseni! Meillä oli oikein hauskaa, kuten mm. eilisestä videosta voi nähdä :-D Herkuteltiin myös oikein ihanilla herkuilla kuten kuvista näkee ja katottiin leffaa. Oli oikein kivaa pitkästä aikaa viettää kunnolla aikaa yhdessä.
Aamulla kuitenkin odotti kouluaamu, minulla mutta Jenna se vaa paineli kotia jatkamaan unta. Mä oon iha äly väsyny jotenkin, ja ajattelinkin ottaa unelle kohta. Illalla Lanea nään pitkästä aikaa ja hänenkin kanssa varmasti herkutellaan ja vietetään oikein kiva pääsiäisloma! Lauantaina ois tarkotus kaveriporukalla grillailla meillä, ja suunnitelmissa olisi saada aikaan sieltä pientä videomateriaalia. Saa nähdä kuinka onnistuu :-)

Minä untalo myös päätin puraista maanantaina poskestani palaisen ja kärsin nyt pahemmanlaatuisesta särystä kun puraisukohta ärtyy kokoajan puhuessa sekä syödessä. Onneks olen yksin kotona eikä tarvitse puhua, ruokaa tosin tekis mieli syödä mutta voi että kun sattuu :-( Puraisin niin huonosta kohdasta että piti apteekista asti hakea pientä hoitoa, että voisin elellä näitä päiviä ilman ärsyttävää kipua joka saa silmätkin vuotamaan. Oon mä kyl aika tunari…

Palailen myös pian toisella postauksella jossa esittelen aivan täydellisen mekon sheinsideltä! Oon ihan rakastunu siihe


2 comments:

  1. Anonymous17/4/14 22:47

    mullaki kävi joskus noin :D mut se paranee nopeemmin jos sekotat lasiin vettä vähäsen suolaa, purskuttelet sitä suussa aina hetken aikaa siihe kipukohtaa ja sylkäset pois. se desinfioi sen ja nopeuttaa paranemist :)

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia, ootte kummatki kyllä niin upeita :)

    ReplyDelete