Tuesday, 29 April 2014

Sekamelskapostaus

IMG_8047
Jatta: Musta tuntuu että tää on täys sekamelskapostaus. Mutta mä oon niin väsynyt, että saisin tästä yhtään tämän järkevämpää… Mun viimepäivät on yllätysyllätys ollut aika tekemisen täyteläisiä, enkä ole oikeastaan kerennyt istahtaa koneen ääreen kertaakaan. Tänään oli tarkoitus ottaa asukuvia ulkona, mutta ei se sitten onnistunutkaan ja niin, oon vaan säheltäny nää päivät. Ainoat järkevät asiat mitä oon saanu tehtyä on , kesätyöpaikan vahvistaminen !!! sekä passin uusiminen. Huomenna ois vappukin enkä mä tiedä yhtään mitä mä teen.

Mun ajatukset heittelee maasta taivaisiin, enkä mä tiedä mistä alottaisin kertomaan. Tuntuu että kerrottavaa asiaa ois enemmän kun koskaan ennen, mutta ajatus on mahdoton, että alkaisin tähän nyt tarinoimaan, mä olen väsy. poikki. pääkipeä. kaik.

Tässä nyt ois kuitenkin kuvia uusista jutuista joita kaupungilta on mukaan tarttunut sekä yhteistyöpaketeista ja niiden sisältämistä kivoista jutuista!

IMG_8050
Choies niminen kauppa otti meihin yhteyttä jokunen viikko sitten ja yhteistyö pistettiin käyntiin. Samantapaistia juttuja paljon kuin Sheinsidellä ja muissa vastaavissa nettikaupoissa. Laatu ei noissa ehkä mikään parhain ole ja muutenkin koot ovat erilaisia kuin mitä täällä kotosalla on vaatekokoihin tottunut, mutta muuten tykkään Sheinsiden ja Choiesin vaatevalikoimasta, erilaisia ja rohkeita.
Tämä laukku on siis yhteistyön merkeissä saatu! Oletin laukun olevan hieman isompi, ei paljoa koulukirjoja mahtunut, mutta oikein kiva ja simppeli kesälaukku!

product link 

IMG_8044IMG_8062
Samaisesta paikasta mukaan lähti simppelit korvakorut! Joita ei koskaan voi olla liikaa… Mä oon ihan superyper huono pitää mitään koruja tallessa, ellei kyseessä ole joku maailman isoin kaulahelistinketjutsydemi… Näitä ei siis voi koskaan olla liikaa!

product link

IMG_8066
Pari viikko sitten (oon hieman myöhässä heh) kävin hakemassa kaupungilta uudistusta mun treenivaatteisiin ja löysin h&m:ltä yllättävän hyvät ja tukevat urheilurintsikat! Ehdottomat lempparit tällä hetkella ja oikein kivan värisetkin ;) Mukaan tarttui myös tuo aivan ihana kesäpaita jolla hintaa ei ollut kuin 14,95e

IMG_8080
ja lisää yhteistyöjuttuja…. Älkää nyt kuitenkaan luulko että tämä pelkkää yhteistyötä on. Nämä nyt tälläkertaa vaan sattuu tulemaan yhtäaikaa tänne kun en ole aikasemmin päässyt esittelemään. Sheinsiden aikaisemmasta tilauksesta paljastui ihana pitsitoppi joka mun mielestä on kätsy ihan arjessa kuin nukkuessa, nimittäin aluksi vähän luulinkin että kyseessä on vähän tuollainen söpö iltapitsitoppinen mutta mun mielestä toi menee ihan mitenkä vain!

product link

IMG_8055IMG_8073IMG_8083IMG_8087

Ihanin uusi ryysy on kyllä tämä hame, mutta jälleenkerran liian pieni… Tätä se on kun XS-S kokoisena tilailen S-koon vaatteita ihan siinä luulossa että melkein isoja ovat ja sitten tuota sovitettua totean että koon olisi pitänyt olla melkein L… Ei voi mittään! Pistän varmaankin eteenpäin jollekkin pikkuruisemmalle typylle, mutta ihana on

product link


Huhhuh olipahan siinä esiteltävää… Pyydän anteeksi jos joku ei näistä tykkää, mutta sitten on niitäkin monia ketkä tykkää nähdä uusista jutuista kuvia. Mulla ei nyt oo muuta asiaa, joten siirryn toisen postauksen pariin joka on enempi kesäfiiliksissä oleva höpöttelypostaus (ehkä). Kivat vappenit kaikile jo näin etukäteen.



7 comments:

  1. Anonymous29/4/14 20:24

    aaa oot niin kaunis tyttö! ja musta yhteistyöpostaukset ei todellakaan oo mitenkään tyhmiä, tykkään lukee niitä ja mun mielestä ansaitsetkin nää kaikki jutut tällä ihanalla blogilla :)!

    ReplyDelete
  2. kaikki nää vaatteet on niin ihania ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitod! mäki tykkään :3

      Delete
  3. Anonymous29/4/14 21:53

    ihanaihanaihana toi hapsulaukku !! ♥

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/5/14 10:17

    mistä sait kesätöitä? :)

    ReplyDelete