Friday, 11 April 2014

MY FRIDAY

Jatta:  Jeeee perjantai! Joka ei tuntunut perjantailta laisinkaan… Mä tein tämän sittenkin, eipä mun päivä täynnä ihmeellistä tekemistä ollut, mutta älkää antako sen häiritä :D Nää on kyllä ihan täysin mun perus perjantaita, tänään tosin ilman koulua. Kuvat kertookin päivän kulun, nyt hyvät viikonloput ja pian hyvät yöt!

1

Mä heräilin aamulla kympin maissa ja olin jo heti melko virkeä. Uni mulla pätki koko aamun sillä unirytmi koulun takia aiheuttaa viikonlopuissakin sen, ettei unta kovin pitkälle riitä. Paitsi no niin, tänäänhän oli perjantai. Puhelimella instagram, aski, facebook, weheartti, blogger  läpi selattua ja pari peliä candy crush sagaa pelattua nappasin vielä sänkyyn hetkeksi koneen ja tein muutamat sähköpostijutut. Ja täytyy kyl sanoa et lähes joka aamu tuo puhelin käy kädessä ja somet tulee selattua, kouluaamuina tosin tsiljoonamiljoona kertaa nopeammin. Tänään ei ollut kiire mihinkään :-)

2

Koneen syrjään siirrettyäni päätin avata verhot ja ei sieltä kyllä mikään kaunis näky valaissu. Viime päivien aurinko oli muuttunut lumi/vesisateeksi?!?! Totaalinen masennushan siinä iski ja huomasin päivän mittaa sen, että oli kokoajan jotenkin vähän jumissa ja tokkurassa kun aurinko ei ollu piristämässä ja tuomassa päivään kunnon herätystä. Vaikka sanoin herääväni virkeänä, ei se virkeys kovin pitkää jatkunu...

3

Mun sängystä nouseminen veny sen verran, että päätin suoraan siirtyä aamupalalle joka oli mulle kylläkin ruoka. Aikomus oli suunnata salille aika piankin, joten en kerennyt mitään ihmeellistä itselleni valmistaa. (ihan kun olisin osannutkaan)

4

Samalla kun mun ihanat leipäset uunissa grillaantu, laittelin salikamppeet valmiiks. Pari kertaa oon salitreenin jälkeen nuita iskän proteini mömmöjä litkiny, mutta eipä nuo pahemmin muhun iske. Tai ehkä en oo vielä tajunnu/ huomannu niiden tehoa. Voi tosin olla etten mä tommosia tartte, tai ehkä mä vaan en osaa ja ymmärrä noista :-D En jaksa stressaaaa, en mä kuites ihan niin #fitnes #fitness #gymtime #gymselfie #saliruokaa #legday #dietti …

heh

56

Kamppeet kasassa ja eikun herkuttelemaan! Tein ruisleivistä lämppäreitä/lämpimiä leipiä/uunileipiä miksi ikinä noita kutsutaan. Yllättävän täyttäviä olivat ja hyvin jaksoin reippailla salilla! Noihinhan voi oikeastaan laittaa mitä vaan, pitsan tapaan.

7

Varpaat esillä säärystimet jalassa kruttupolvet mitä vielä… Tässä vaihees olin vielä hymyä luultuani sateen loppuneen. Sillä edessä oli reipas talsiminen pysäkille. Bussi mulla lähti yhden maissa. Onneks päälle puin kahet housut ja monta paitaa, oli kylmä :-(

8

Hirveesti ei hymyilyttäny ku oli ihan märät vaatteet… Tunnin kestävän bussimatkan aikana tosin hyvin kerkes kuivaa, hyviä puolia landella asumisessa ja pitkissä matkoissa :-D 14.00 aikoihin olin Jyväskylän ytimessä jeee

9

Jennin kanssa suunnattiin salille ja mentiin tänään rääkki poweriin. Poweri kestää tunnin ja siinä käydään läpi koko kroppa. Liikkeet tehdään painojen ja steppilaudan kanssa ja painoja saa ite lisäillä taankoon sen verran kun hyvältä tuntuu. Pitkästä aikaa tuolla käytyä tuli ja oli ihan mukava tunti vaikka mulla mm. hartiat tulee tosi kipeiks kun tuota tankoa pitää esimerkiksi kyykyissä niskan päällä… Mut ei kipuu ei hyötyy eiku häh

11

Rankan treenailun jälkeen unohdin ottaa kuvia, mutta kotia tultua ja syötyä lähdettiin Iskän kanssa "ajotunnille" ja kruisailtiin ympäriinsä. Ajelut sujuu jo oikein hyvin, oikeastaan mikään ei tunnu enää vaikealta :-D Mautolla ajamisesta on ollut hyötyä… Vielä on kuitenkin monta kuukautta täysikäisyyteen, kerkeän jo varmaan kyllästyä ajelemiseen…

Käytiin myös kaupassa ja vuokraamassa leffa. Herkuteltua taas tuli, mutta kuten esimerkiksi askissa olen selostanut, en mä itseltäni herkkuja kiellä :) Tästä lisää mahdollisesti treenipostauksessa.

12

Leffa oli joku This is the end niminen ja ihan paska suoraansanottuna. Mutta nähty mikä nähty. Ainakin tuli vieteltyä kiva leffailta perheen kanssa huonosta leffasta huolimatta :D Nyt mä istuskelen yksin pimeässä olohuoneessa ja kirjoittelen tätä postausta. Ei mulla kummonen päivä ollu, mutta tarviiko ollakkaan?


Huomenna piti olla tyttöjen kanssa leffailua ja herkuttelua(heh), mutta se peruuntui joten pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä.  Saa nähä oonko tän viikonlopun salihirmu vaiko herkkupeppu, vaiko molemmat. Huomenna vois melkeen leipoo…No nyt mä kuitenkin siirryn miettimään ihmeitä lämpösen peiton alle! Kellohan on jo ihan kamalasti


27 comments:

  1. ää jatta oot niin ihana ! ois kiva jos tekisit enemmän postauksia sun treenaamiseen liittyen ja sellai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia!! joo pitää kattoo vois olla iha kiva tehdä :)

      Delete
  2. Anonymous12/4/14 01:37

    mistä noi sun harmaat kollarit on? ihanat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on velour housut cubuksesta :)

      Delete
  3. Anonymous12/4/14 08:34

    oi ihana postaus :) oot kunnon #beauty! Ja treenipostaus ois kiva!

    ReplyDelete
  4. kyllästynyt12/4/14 10:42

    Kiva postaus muuten, mutta pliis vähennä noita pusuhuuli kuvia, ne on niin nähty xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah hei kyllästynyt XD lupaan vähentää , mut se tulee välillä automaattisesti en kyllä tosiaa TOEDÄ miksi :D

      Delete
  5. Tälläset postaukset on hirmu kivoja, ihanaa että päätit tehä tän! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12/4/14 14:15

    siiis mitä miten sä sit salil normaalisti kyykkäät jos et käytä tankoo?::D

    ReplyDelete
    Replies
    1. käytän mä tankoa kyykätessä:D sanoin vaa et se sattuu mul hartioihi ja YÖEENSÄ teen enempi kyykkyjä Smithis ja laitan siihen sellasen pehmusteen :)

      Delete
  7. Anonymous12/4/14 14:21

    Kiva kun oot postannu nyt lähiaikoina usein! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lähiaikoina on ollu kyllä joo enempi aikaa :) ensviololla sit ei niinkään ..

      Delete
  8. tosi kiva postaus vaikket mitään erityistä tehnykkään, ei ollu silti tylsä ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mukava kuulla !! kiitoksia :)

      Delete
  9. Anonymous12/4/14 15:51

    Tosi kiva postaus ja muutenkin tämä blogi on tosi ihana! Ja oot tosi nätti :'D

    ReplyDelete
  10. katoin ton kuukauden suosikit videon mut en jaksanu sit ruveta kommentoimaan ku puhelimella sen katoin nii kommentoin ny tähä uusimpaan postaukseen.. :D mutta siis noi säärystimet, mulla aina juostes ja jos käveleeki vähä tavallista nopeemmin 6km/h vaikka nii rupee särkemään sääriin ja pohkeisiin.. mulla taitaa olla penikkatautiki, mut en millää halua luopua juoksusta nii aattelin et jos ostaisin tollaset säärystimet nii auttaako ne tosiaan?? tästä tais tulla iha sekava selitys haha mut toivottasti sait selvää :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sun kannattaa kysyä ammattilaiselta apua varsinki jos Sulla penikkatauti on :/ mut oon aika satavarma et nuo säärystimet auttaa ees vähän asiaan!! kannattaa ees kokeilla jos parkkymppiä lompakosta pois ei oo hirveen paha :) mut suosittelen kyl jotai ammattilaista tai googlaa enemmän asiasta!

      Delete
  11. Anonymous12/4/14 22:07

    mikä sun ask on? :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous13/4/14 20:32

    eiks mun kommentti tullu :( mut nii kysyin vaa et dippaaksä juustonaksui dippii?? XD oon jossai muuski blogis nähny dipin juustonaksujen kaa ja oon miettiny et mitä ihmettä!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dippaaaan!!! ennen en mut sit ku kokeilin ni Ah ! taivaallista XD

      Delete
  13. Anonymous14/4/14 20:21

    täää oli jeees postaus! pidätkö salilla pitempää löysempää paitaa vai ihan lyhyttä tiukkaa :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos !riippuu, ihan monenlaisia :)

      Delete
  14. Anonymous15/4/14 00:28

    ihana blogi !! millä ohjelmalla olit tehny sen teijän entisen blogin otsikon :)?

    ReplyDelete