Tuesday, 29 April 2014

My bandeau bikinis

IMG_8100IMG_8099IMG_8097
Uutukaiset h&m:ltä hintaan 4,95e

IMG_8101IMG_8098
Jatta: Äsken mä vasta tajusin, kuinka mulla ei ole kuin muutamat hyvin istuvat bikinit. Yläosia nämäkin, alaosat mulla on melkein kaikki ihan kamalia! Mä en osaa käyttää muunlaisia bikiniyläosia kuin bandeaumallisia. Mulle nuo vain istuu ja sopii parhaiten ja ovat myöskin ihanteellisimmat aurinkoa ottaessa. Tänään löysin h&m:tlä sattumoisin nuo ihanat pitsiset bikiniyläosan joka lähti kyllä heti pikkuhiluilla matkaani. Tänä kesänä oon kuitenkin ajatellelut säästä rahaa vähän kivempiin biksuihin ja tilata ne jostain netistä. Oon nimittäin aika kyllästynyt siihen, kun menee rannalle ja jokatoisella vastaantulijalla on samanlaiset bikinit…

Mutta mitä mieltä te olette? Tykkäättekö bandeaumallisista ja mitä värejä suositte bikineissä? Mä oon nyt rakastunut tummansiniseen, valkoiseen ja pinkkiin hehee

IMG_8096

Täytyy vielä mainita se, ettei tuolla 50mm objektiivil oo kovin helppo sisätiloissa kuvailla. Vaikkei tästä kuvasta nää, niin ties missä asennoissa ja rakennelmissa mä aina joudun juttuja kuvailemaan. Äsken seisoin tuolin päällä ja on sitä paristi kiivetty pöydälle tai roikuttu sängyn reunalta… hups

10 comments:

  1. oon kitunu saman ongelman kanssa 50mm:llä kuvatessa ! tosi raivostuttavaa ..

    ReplyDelete
  2. Anonymous29/4/14 21:22

    Joo, arskanpalvojana suosin kans bandeauyläosia! :) (haha, et varmaan tykkää ollenkaan jos sanon että mulla on tollanen samanlainen pitsiyläosa XD)
    Tosin sitte ku tykkään pomppia laitureilta ja toisten harteilta ja ties mitä, siinä vaiheessa kyllä kaduttaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahaha no en mä nyt oleta et oon ainut kellä on tollaset tai muit XD sanoin vaa et se on ärsyttävää et tosi monella on varsinki ki tulee kauppoihin tyylii kahet tosi kivat bikinit ja sit ne on just ne mitkä on kaikkie mielestä tosi kivat :D ja jep smaa homma! joskus ku haluu pelleillä vedessä ni en kyl suosi bandeu mallisia mut muuten kyl iha parhaat :)

      Delete
  3. Anonymous29/4/14 21:41

    mistä toi tähtipäiväpeitto on? aivan ihana.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nyt en kyl oo iha varma ku äiti tilas mulle mut veikkaisin et Ellos :o

      Delete
  4. Mistä noi vihreet bikinit on peräisin? :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous30/4/14 12:40

    bandeut on kyllä ihan parhaita jos löytää sellaset missä on semmmonen kohottava efekti, mulla meinaan näyttää muuten tissit koolta aaaaaaaa :D siks aattelin just säästää ja tilata victorias secretiltä kun siellä on kaikki semmosii hyvän mallisii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinpä, mulla on ihan sama :D

      Delete