Thursday, 24 April 2014

MAXI SKIRT

Ribbet collagew10170809_790286427648093_3048281296409437605_n

Jatta: Tällä kertaa kuvasaldo on aika pieni… Kameran asetukset oli ulkona kuvia ottaessa päin sanonko mitä ja huomasin sen vasta sisällä. Ehkä näistä kuitenkin selkiää teille tarpeeksi hyvin tämän päivän asua! Ensimäistä kertaa päälle pääsi mun maxihame, jonka oon jo jokunen tovi sitten itselleni hommannut. Täytyy sanoa kyl suoraa nettä olen rakastunut. Mielessä pyörii kymmeniä asuyhdistelmiä tuon hameen kanssa ja voi että kun onkaan myös niin ihana päällä. Voisin haluta kaappiini tuommoisen vaalean harmaan myös. Ihania hamosia

Mitähän muuta mun pitikään sanoa… Äsken olin ihan varma siitä mitä tänään kirjoitan mutta nyt pää lyö tyhjää. Ei mulla varmaan mitään ihmeellistä sitten ollut. Viikonloppuna toivottavasti parempaa postausta. Poistun tästä änkyttämästä.

Mitäs mieltä te olette? Maxihameet hot or not?


13 comments:

  1. Anonymous24/4/14 19:47

    Mun mielest noi maxihameet on ihanii vaikk ei mulle sovikkaa :)

    ReplyDelete
  2. mistä toi hame on? :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous24/4/14 20:43

    HOT ehdottomasti mun mielestä!! Mä haluisin kans kesäks semmosen vaaleen harmaan ja mulla on jo pari asuyhdistelmää sen kanssa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeij! jep harmaa ois kyl tosi kiva :)

      Delete
  4. Aivan ihana hame! Ite oon kans kelannut maxihameen hommaamista, oon nyt viime aikoina lämmennyt niille kovasti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin kyl on ! kiitos :) Suosittelen, on oikein ihana ja varsinkin mukava ja rento päällä! Saa luotua niin juhlallista kuin rentoa lookkia! Kätsy mun mielest

      Delete
  5. voi että näytit tänää niiin hyvältä toi päällä! en kerenny koulussa sanoo ku en kehdannu aamulla alkaa huutaa sulle siellä salissa.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah voi rebeee kiitos <3

      Delete
  6. Anonymous25/4/14 14:25

    HOT! Sopii sulle täydellisesti! :)

    ReplyDelete
  7. iihan 5/5!!

    yritin ettii tommosta mustaa jyväskylän ja tampereen hm:stä mutta kaikki pienet koot on aina menny D: Ehkä ostan sitten jonkun L koon ja kavennan sen tms, toi on nimittäin niin helppo yhdistää kaikenlaisiin vaatteisiin, että jopa mä joka oon aina ollu sitä mieltä että maxit ei sovi tämmöselle 160 senttiselle vaahtosammuttimelle niin aattelin ton kotiuttaa!

    ReplyDelete
  8. Anonymous20/5/14 13:17

    hienoi on mut ei TODELLAKAAN tennareiden kanssa!!? oikeesti ughh.

    ReplyDelete