Thursday, 3 April 2014

Kurkistus kameran rullaan

Jatta: Ja tällä kertaa puhelimen! Kuvat muutamien viikkojen sisältä ja suuri osa löytyy kyllä instagramistakin. Toivottavasti nämä puhelinpostaukset olis kivaa vaihtelua teillekkin?

Mulla on ollu aika rento viikko, mutta kokeita ja tekemistä on riittänyt ja riittää edelleen. Siksipä en jää nyt pitempiä höpöttelemään vaan jatkan historian kirjan kimpussa. Pieni muistutus vain että blogikirppiksen tuotteiden huutoaika päättyy huomenna! Blogikirppikselle pääset blogin sivusta -->

Ribbet collage1
Tämän päivän herkku ruoan päälle ja kaunis koneen taustakuva ! // Naama kuvatus auringonpaisteessa

Ribbet collage2
Pusuhuulet // Herkkuhetkiä… Söin kananugetteja vaikka vannoin etten syö niitä enää ikinä katsottua sen kamalan elokuvan, mikähän sen nimi nyt oli. Tais olla dokumentti…

Ribbet collage
Hahaaa asukuvia sovituskopeissa! Oon huomannut et monetkin tytöt käy nappasemassa vaateostoksilla ja kierroksillaan kuvan itsestään sovituskopissa ja saman huomasin itsenikin kohdalla selaillessa puhelimen kuvia :_D

Ribbet collage5
Yks lemppariasuistani!! // Uusia ihania jo blogissa esitetyjä ostoksia..

Ribbet collage4
Mitäpä tähän kuvaan sanomaan… Syön kyllä terveellisestikkin! Mutta kukapa sitä uskoo näiden kuvien jälkeen. Huomaa vaan että "roskaruoasta" tulee useimmin otettua kuvia kun mamman tekemistä lihapullista :D

Ribbet collage6
Ja sit kamalia alastonkuvia… Itse näen pieniä tuloksia jossain kohissa kroppaani sitten sen jälkeen kun aloitin salilla käymisen, mutta on monia kohtia jotka kaipaavat vielä treenaamista. Olkoon tämä nyt pieni "progress-kuva" ja uusia parempia kuvia sitten joskus kun koen olevani valmis siihen :D

Ribbet collage3
Ihana auringonpaiste ja pitkästä aikaa mun punaiset conssit käytössä! Viimeaikoina oon tykännyt kovinkin erilaisista värikkäistä tennareista !

8
Punahuulet ja tupsuhapsuripset! En jaksa enään meikata ripsiä joten oon siirtynyt kokeilemaan noita yksitellen kiinnitettäviä tupsuja, jotka sain ihan hyvin itselleni laitettua ja katotaan kauan pysyvät. Kesällä haluaisin ehkä harkita ripsienpidennyksiä.. ehkä… // Ja viimeisenä kaunis sisaruskuva


Täytyy vielä mainita tuosta Jennan aikaisemmin kirjoittamasta postauksesta se, että asia kyllä mua harmittaa ihan suunnattomasti. Toivottavasti pieni tauko auttaa löytämään motivaation uudestaan niin tämä blogi pysyy vielä pitkään In our mindinä :)


37 comments:

  1. Anonymous3/4/14 20:09

    Oon niin kateellinen sulla on iha sairas kroppa! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei ei ei älä ole :D tai ainaki iha turhia olet sul o varmasti parempi! tai oon kyl sujut kroppani kaa mut viel o treenattavaa ennenku se o sairas :'D

      Delete
  2. puhut varmaan siitä super size me dokumentista? :) no mut jos et puhu siitä nii seki o kyllä iha kamala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo just se! hyi hitto XD

      Delete
  3. Anonymous3/4/14 22:32

    sun pitäs käyttää useemmin huulipunaa sopiii tosi hyvin!! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous4/4/14 14:59

    Ihana toi kuviollinen hame! Laita sit asukuvaa miten yhdistelet sitä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varmasti laitan kun tyulee tilaisuus pukea se :)

      Delete
  5. Anonymous4/4/14 15:42

    haha meki katottii just koulus vähä aikaa sitte se Super size me dokkari XD hyyyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo hyi se oli iha sairas XD silti sitä edelleen saattaa ittensä mäkkäristä löytää vaikka vannoin etten ikinä enää mene.. hups

      Delete
  6. Anonymous4/4/14 17:17

    apuaa en kyllä kehtaa enää lähtee kotoa mihinkää jos sulla ei oo omasta mielestäs hyvää kroppaa .oon ite luullu et mulla on hyvä kroppa vaik oon oikeesti 1.5krt sun kokonen ,näköjää ihmiset on vaa valehellu mulle :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei.. must tuntuu et vaikka ois kuinnka hyvässä kunnossa ei monikaan ole tyytyväinen kroppaansa.. En ole minäkään!! Mulla on tavotteita mun kropan suhteen,siksi en siihen vielä tyytyväinen ole , mutta olen kuitenkin aina ollut sujut itteni kanssa :) Ihmiset ei oo valehellu sulle, oot varmasti hyvä kroppainen älä yhtään vähättele itseäsi!!

      Delete
  7. Anonymous4/4/14 19:32

    ääääääää miks tuolla blogikirppiksellä pitää olla sulkeutumisaika 15.00 kun en oo päässy sillon viel ees koulusta ja sitten on ihmiset käyny huutamassa päälle :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei oon pahoillani :/ yleensä laitan noi ajat niin että ne käy MUÖLE ja voin heti ton kellonajan jälkee ottaa huutajiln yhteyden .. voin kyllä jatkossa pyrkiä laittamaan ajan myöhemmäksi .. pahoittelut :(

      Delete
  8. Anonymous4/4/14 21:58

    ompas ihana huomata mite ihanasti ja hyvää sävyy vastailet kaikkii kommentteihin :-) Oot tosi upee typy, jatka vaa samaa rataa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tottakai pyrin vastaamaan hyvään sävyyn, joskus saatan olla vähän töksy vaikken sitä tarkoita.. siitäkin kun on tullut joskus mainintaa. Mutta kiitos paljon jatkan samaa rataa :)

      Delete
  9. Anonymous4/4/14 23:08

    Nii mustakin treenauspostaus olis tosi kiva!! Et miten treenaat salil jne ja mitä syöt ja sellasta :)) ! Sul on upee kroppa oon kateellinen !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei pitää yrittää toteuttaa sellainen mahdollisuuksien mukaan! Kiitos sulle oot ihana mutta turhaan kadehdit :)

      Delete
  10. Anonymous5/4/14 11:23

    Omistan itsekkin noita tupsuripsiä, mutta kiinnityksen kanssa on ollut ongelmia. Laitoitko sinä ne kiinni omiin ripsiin vai ihoon? Ihania kuvia, ja upea kroppa! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon laittanu ihan sekäettä, missä kohti vaa pysyy parhaiten :) Ulkokulmasta yleensä yön aikana aina irtoaa niin aamula liimaan takaisin. Mut mul on suurin osa tossa ripsen tyvessä ja siinä ihan pienesti iholla kiinni!

      Delete
  11. Anonymous5/4/14 12:40

    Moikka! :---) Voisitko tehä "linkkaa blogisi, jos sinulla on alle 170 lukijaa" eli siis pienille blogeille tarkoitetun linkkaa blogisi postauksen? On harmi, et pienet blogit saa niin vähän tunnettavuutta ja ois kiva, jos voisit edesauttaa tätä! Jos pelkäät oman urakkas tulevan liian suureks, niin laita aikaraja blogien linkkaamiselle vaikka yheks tai kaheks päiväks. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näillä näkymin en ol tekemässä linkkaa blogisi postaust se kun se on täällä blogiss jo paristi toteutettu ! Mitta pistän asian korvan taakse :)

      Delete
  12. Anonymous5/4/14 13:24

    ostatko mistä noita ripsuja ?:) oon ite miettiny irtoripsien kokeilua mut en oikein tiiä mistä löytäis hyvii ripsiä ja liimaa ! ja oi vitsi kun ootkin kaunis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noita löytyy melkee mistä vaa! hyvä liima kannattaa ostaa jostai sokokselta tai vastaavalta myydään avustiksella! ripsiä löytyy ihan marketeissakin , Seppälä , Sokos , yms monet muut:) mun nuo on sokokselta !

      Delete
  13. Anonymous5/4/14 21:54

    mä en tajua mitä sä itket tost sun kropasta koko ajan "paljon on viel tehtävää" yms, myöntäsit joskus ees että kyllä sä varmaan ihan mielellään totakin mahaa kattelet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ensinnäkin. en itke, olen sujut kroppani kanssa , Mutta mulla on tavoiteta JA HALUAN SAAVUTTAA NE, eli en ole vielä täysin tyytyväinen , jos olisin , en treenasi ja tavoittelisi mitään. en ymmärrä niksi esim sinä kenen kroppaa en oo nöhny saat olla vaikka epätyytyväinen mutta minä en saa Olla? Oli ilmeisesti virhe laittaa tänne itsestään toölasia kuvia saatikaa tulla ikinä tekee mtn treenipostqjsta ku valitetaan siitä kuinka mä en olisi tyytyväinen? Olen tyytyväinen mutta jos ajattelen tavoitettani niin en ole koska rn ole kiitä saavuttanut. Jos mä haluan treenata masuni kovempaan kuntoon niin mä voin ihan hyvin sanoa etten ole tyytyväinen . thats it. lopettakaa jo

      Delete
  14. Vitsit tuli nälkä ku katoin noita ruokakuvia :---p

    ReplyDelete
  15. Anonymous6/4/14 09:37

    Miten treenaat sun jalkoja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No aika laaja kysymys sinänsä no salilla käyn ja siel treenaan monenlaisia jalkaliikkeiä.. pohkeita etureisiä takareisiä millo mitäki Mitenki .. sit juoksen yms :D?

      Delete
    2. Anonymous6/4/14 21:45

      varmaan tää meinas että mitä liikkeitä teet? Siis esim kyykkyy, mavee, prässii jne :D munkin piti kysyy sult tätä kerran kun pitäs vaihtaa ohjelmaa ja jos tekisit jotain mitä en oo tehny ni voisin lisää sen nyt sit uuteen ohjelmaan :p

      Delete
    3. siis teen monia erilaisia en tosiaa jaksa selitää tähä kaikelaista nut esim just erilaiset kyykyt ja vastaavat mutku mä sovellan iha hirbeesti hypin sellasen korkee laatiko päälle teen outoja askelkyykkyjä etu ja takareidet välistä vähä omalla tyylillä en mä osaa selittää tähä nitä joten en ees yritä :D

      Delete
    4. Anonymous8/4/14 10:37

      Eli et tiiä mitä teet! Treenipostaukseen sun kantsii selvittää vähä noiden laitteiden ja liikkeiden nimiä.

      Delete
    5. voi jummi kyllä tiedän mitä teen ja miss teen.. sittenpähän näät treenipostquksesta jos sen joskus teen :D

      Delete
  16. Anonymous6/4/14 19:54

    heii tää ei liity mitenkään tähän postaukseen, mutta muistelin että sulla tais olla sellaset mustat korkkarit jossa oli puinen kanta? mistähän ne mahtaa olla ja mitä hintaluokkaa? ne on aivan ihanat ja oon miettiny itelleni saman tyyppisiä korkkareita ku nyt tarvisin uudet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on biancosta mut hintaa nyt en satu muistaa :(

      Delete
  17. Anonymous6/4/14 21:47

    Heii! millaset ne sun palladium kengät on tarkalleen ku oon sellaseet aatellu tilata mut niitä näyttäs olevan kahtia erilaisia pitkävartisena :o nii onko niissä sun se merkki ulko- vai sisäsyrjässä ja onko niissä viis vai kuus sellasta nauhan reikää? :D siks tää kysely kun ne sun näyttää just hyviltä enkä oo kokeillu sellasii ni et oisais tilata oikeenlaiset :)

    ReplyDelete