Thursday, 10 April 2014

Kolmet housut, kivat kengät ja hassu teksti

Ribbet collagem
Jatta: Hahaa mua hassuttaa, tässä postauksessa esiintyy kolmet eri farkut, vahingossa… Farkut ei kyl tosiaan oo nyt mikään idea tässä, en oikeastaan tiedä mikä idea on, kuhan tulin kertomaan kuulumisia!
Mulla loppu koeviikko tänään, onneks. Tää oli toisaalta kyllä yks rennoimmista koeviikoista mitä mulla koskaan on ollut. Kaks vapaapäivää ja päivät enintään koetunnin mittaisia. Tykkään!! Huomenna siis vietän vapaapäivää taas vaihteeks, tylsistyessäni varmaan,  kun en ihan tuolla Jyväskylän keskustassa ja kavereiden tuntumassa asu niin en oikeastaan tiedä mitä tekisin. Kulkuneuvoakaan mulla ei enään ole, joten ajatus bussilla salille lähtemisestäkin vaan ärsyttää… Olin suunnitellu päivä kuvina postausta, mut ihan rehellisesti en näe siinä kyllä mitään järkeä jos en mitään tee :_D Ääh…

Mut ylipäätänsä nyt et mitä mulle kuuluu! Oon kovinkin piristynyt auringosta ja kesäfiilis on noussu kylmästä tuulesta ja pienestä pakkasasteista lukuunottamatta ihan tajuttomasti! Jotenkin ärsyttää kamalasti että mulla alkaa kohta kamala jakso vielä ennen kesää, mutta toisaalta se on vaan lähempänä ja lähempänä. Kesä tuo tullessaan niin paljon, koska nyt oon oikeesti tosi tylsistyny. Oon iloinen ja onnellinen, mut tekemisen puutteessa! Tänne blogiin kirjottaminen on ihanaa tekemistä ja tätä teenkin mielelläni, mut välilä ideatkin loppuu. Todennäköisesti huomenna kuitenkin päädyn tänne jonkun inspiraatio weheartit- postauksen parissa, katsotaan vaan…

Mut sekin syy tylsistymisiin useinkin on se, ettei täällä missä asun ole yhtään mitään. Jos en Jennan kanssa ole, niin istun vaan kotona tv:tä tai nettiä selaillen. Kun oikeastaan ajattelee, perhettä ja kotia lukuunottamatta lähes koko muu elämä on Jyväskylässä. Kotia tuun vaan nukkumaan ja seuraavana aamuna suuntaan Jyväskylään. Sielä on mun koulu, mun harrastus, poikaystävä, monet kaverit. Tosin samanlaista se on monella muullakin Laukaalaisella :-D Sori Laukaalaiset, mut noh mä en tykkää tästä paikasta.
       Joskus kuitenkin on kivaa asua eristyksestä kaikesta, mikää hälinä ja hulina ei oo lähellä ja tuntuu ku ois jossain kaukana poissa, reissussa! Voiko niin sanoa jos on omassa kodissa :-D Kuitenkin mä haluaisin ihan älyttömästi asua muualla kuin täällä. Yläasteen jälkeen melkein koko elämä kun siirtyi Jyväskylään. Mä en tiedä onks kenenkään ulkopaikkakuntalaisen kiva lukea tällästä, mut näköjään mä päädyin tästä nyt avautumaan niin menkööt. Loppujenlopuks oon kuitenkin varma et lähivuosina muutto täältä pois on edessä, kun lähtee muualle opiskelemaan tai muuta vastaavaa. Ehkäpä tästä Laukaan big citystä nyt pitää vaan nauttia nämä tulevat hassut vuodet ;) Onhan tuohon pävittäiseen yli 30km eestakas matkan taittamiseen tottunut, helppoa se on kun sitä haluaa. Mä jaksan ajatella sen positiivisesti, kun kaikki mukava on siellä minne menen.


Onpas outo teksti näin vaihteeksi, toivottavasti Laukaalaisilta ei tuu nyt jotain paskamyrskyä taikka mitään vastaavaa. Oon kuitenkin onnellinen, mun elämässä on lähes kaikki asiat hyvin:)

Ribbet collage
Eilen kävinkin kuin kävinkin kuvailemassa parit kuvat tuolla tiellä (missä muuallakaan…).
Päälleni puin pörröistä ja valkoista, kivat kengät ja vähän ruutua. Blogin puolella en oo tainnu näissä farkuissa vielä edes esiintyäkkään! Tykkään noista kovasti, kangas on pehmeetä ja valkonen on muutenkin kiva väri. Lahkeet on vaan kovin lyhyet niin ei ole talvella hirveästi tullut käytettyä, kesällä tulee useinkin vedettyä jalkaan ja lahkeet käärittyä vieläkin korkeammalle ! Ihanaa ku puhun kokoajan tosta kesästä, eikö ookkin...

IMG_7791Ribbet collage2IMG_7768IMG_7785
Housuista nyt kuitenkin lisää sen verran että reilu viikko sitten kaupunkikierroksen jälkeen mulla mukaan tarttui Seppälästä uudet mustat farkut. Aina ennen mustat oon ostanu carlingsista dr.denimeinä mutta pikkuhiljaa on alkanu mennä hermo niiden huonoon laatun, aina repeämässä jokapaikasta ja väri haalistuu viikoissa. Katotaan nyt mihin nämä farkut pystyy! Tykkään kuitenkin noista tosi paljon sillä kangas on tosi joustavaa, melkein kun ois legginsit jalassa, sekä lahkeiden mitta on just nappi, niin ei tartte kääriä mitään. Kultaset yksityiskohdatkin on mun makuuun.

Ribbet collage3IMG_7751

Tää sekava selostus on nyt varmaan ihan hyvä lopettaa tähän. Mul on viel pari hommaa tehtävänä joten siirryn niiden kimppuun. Otan postaustoiveita vastaan vinkvink!!

22 comments:

  1. Anonymous10/4/14 17:48

    Paljon noi Seppälän farkut maksoi? Mä aattelin kans pikkuhiljaa yrittää vieroittua Dr.Denimeistä pois, koska ne on kuitenkin huonolaatuisia verrattuna hintaan, inhoan kun ne on niin haalistuvaisia..

    Huonepostaus, joku videopostaus (esim tee joku challenge sun poikaystävän kans tai jennan kans tms) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne tais olla 39e!
      Kuulostaa kivalta! Noita challengeja en vaan huomenissa kyllä pysty toteuttamaan mut joskus ois kyl kiva! Millasia ehottaisit :)?

      Delete
    2. Anonymous11/4/14 16:09

      noi seppälän housut on surkeet... Ne nukkaantuu ja langat katkeilee et näyttää et kasvais valkosii karvoi pyllystä :DDDD ihan tosi huono laatuset.

      Delete
    3. Anonymous11/4/14 17:02

      ei mulla ainakaan nukkaannu tai mitään ku mulla on seppälän housut ollu :D riippuu kyllä ihan myös siitä miten niitä ''hoitaa''..

      Delete
  2. mulla on ihan sama ton asunpaikan kans.. vähän alle 40kilsaa kouluun ja sinne missä tuntuu nykyään ainut mun elämä olevan jee...!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo hahah oivoi toi on välillä kyl niin ärsyttävää XD

      Delete
  3. Anonymous10/4/14 18:52

    millä/miten muokkaat noita kuviis ? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. esim pixrilillä tein ton yhen kuhan laitoin kuvia toisten päälle tasoina ja niin:D vähä vaikee selittää

      Delete
  4. Huonepostaus ois munkin mielestä tosi kiva! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei pitääää kattoa sit ku tää huone on siisti xp

      Delete
  5. ihania kuvia!♥ Rakastan sun vaatteita ja oot ihan sikasika kaunis muutenkin :)
    Mulla on vähän sama juttu etten ikinä jaksa ottaa asukuvia blogiin kun en mä varsinaisesti mitään vapaa-ajalla tee. Me asutaan kuitenkin n. 6km päässä mun kavereista ja kunnon kaupunkiin on matkaa päälle 15km joten... Kuitenkaan bloggaamista en halua jättää koska tykkään siintä hommasta niin paljon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii kiitoksia paljon <3 ja niin, sellasta se vähä on tääl "syrjemmässä" kun asuu:D

      Delete
  6. Anonymous11/4/14 08:24

    Rakastan tätä blogia, luen joka päivä tätä anona ! :) Mutta siis oon 15- vuotias tyttö Jyväskylän lähelt ja tartteisin ysin loppumiseen päättäri mekon, aattelin et sä saattaisit tietää mistä kannattaa käydä tsekkaa eli kauppoja ja sit nettikauppoja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitoksia paljon!
      On kyl iha sikana kaikkia kauppoja mistä löytyy ihania mut ehottomasti vila gina ja nettikaupoista ekana tulee mielee nelly.com! siel on nii laaja valikoima et ite oon ainaki melkee kaikkii juhlii sielt Tilannu :) ja jos mä oisin sun ikänen ja mul ois pääättärit tai jotku juhlat kesän alussa (oliskin niin saisin pukea jotai kivaa) niin laittaisin ehottomasti maximekon !!' iha älyttömän ihania kannattaa käydä kokeilee jossai jotai :) myt esim nää nellyltä on aika kivoja , en tiedä yhtää kuka oot onko sun maku mut mul nyt oli aikaa ni linkkasin nää tähä

      http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/rutcircle-540/must-nina-asymmetric-dress-541611-399/

      http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/rutcircle-540/price-annie-long-dress-541615-427/

      http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/oneness-1115/drapy-embellished-dress-115025-54/


      http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/oneness-1115/skater-belt-dress-230361-646/


      Tos ny pari on siel paljo enemmänki !'

      Delete
  7. olipa ihana tämmönen postaus! vaikutat hirvee elämän iloselta ja positiiviselta ja tuli itellekki sairaan hyvä mieli lukiessa tätä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihana kuulla! Kiitos paljon :)

      Delete
  8. Anonymous11/4/14 17:11

    muistaakseni sä tai jenna ootte tehny joskus sellasen lemppariblogit postauksen? yritin ettii sitä ku oon ettiny jotai hyviä blogeja luettavaksi niin aattelin et siitä vois olla apuu :) voisitko linkata sen tähän ku en itse löytäny tuolta ku etin :(

    ReplyDelete
  9. Anonymous11/4/14 18:36

    Huonepostaus ois iha huippu! Ja sit lempparivaatteet:)

    ReplyDelete
  10. Anonymous12/4/14 13:11

    Miksei sul oo enää mautoa?:o

    ReplyDelete
  11. Anonymous14/4/14 20:24

    hahaha voin niiin paljon samaistua suhun, kaikki, lukuunottamatta perhettä on Jyväskylässä :D ootko harkinnu muutoa jkl? minkäikäsenä sä oisit omasta mielestä valmis muuuuttamaan omilles?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nonii !:D oonhan mä miettiny mut ei se oo mahollista vielä ja joskus kun tulevaisuudessa muutan en halua muuttaa yksin :) et täs tapaukses lanen kanssa ois aika täydellistä päästä muuttamaan smaankato alle! Uskon et oisin vaikka heti valmis mut mieluusti asun vielä kotona perheen kanssa, onhan se paljon helpompaa

      Delete