Wednesday, 9 April 2014

GOOD MORNING

Jatta: Huomenta lukijat ! Mites teidän aamu on lähteny käyntiin? Oonko ihan kamala jos keskellä viikkoa höpöttelen mun ihanan rennosta aamusta ja puuhista.. heh. Mä heräsin ihanan virkeänä, vaikka eilisen yön itkin Pako sarjan lopun katottuani. (ihan kamala loppu) Herkkää Jatta. Nyt kuitenkin olen siitä selvinnyt vaikken tosiaan tiedä mitä mä enään tylsien hetkien tullen Netflixistä kattelen.
Herättyäni kuitenkin aloin heti valmistaa itelleni vitamiinipommia smoothieta jota nautiskellen samalla luin varmaan kymmeniä lukemattomia blogipostauksia. Sain taas kamalasti inspiraatiota (onks keväällä aina tällästä?) ja päätinkin, että voisin kiskasta päivemmällä päälleni jotain järkevää ja käydä kuvailemassa aurinkoisia kuvia pitkästä aikaa. Ei tota aurinkoa voi koskaan hehkuttaa liikaa…

Mä rakastan löllö aamuja yli kaiken. Tuliko jo selväks? Tais tulla, mutta niin se vaan kesä lähestyy ja sitten niitä löllö aamuja onkin mielinmäärin. Riippuen tietysti siitä saanko niitä kesätöitä, se selviää. Nyt mä kuitenkin laitan parit aamun puuhiini liittyvät kuvat ja suuntaan pukemään päälle jotain esiteltävämmän arvoista kuin mun kulahtanut pinkki aamutakki. Sit voisin alkaa höpötellä tuolle kameralle, katotaan mitä tulee! Palaillaan…

IMG_7677IMG_7670IMG_7688IMG_7681

10 comments:

  1. Anonymous9/4/14 13:08

    mistä toi muki on ostettu? :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/4/14 13:27

    Se paon loppu oli iha kamala!! Vieläkin surettaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no äläpä ! ihan hirvee :(

      Delete
  3. Anonymous10/4/14 15:36

    apua hui, mäki katon just pakoa! kolmoskauden alotan justiinsa tänää.. hirveetä tää :'D oon kattonu kolmessa viikossa jo kaks tuottaria ja päivittäin menee helposti kolme jaksoo.. mitähän sen jälkeen sit tekis! olikse loppu sit ihan erilainen ku mitä kuvittelit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo samoin se mulla oli :D päivässä meni helposti monta jaksoa!! Mäkään en oikein tiedä mitä nyt tekisin…
      Ja oon kattonu pakoa joskus sillon ku se tuli tv ni satunnaisesti ja muistinkin tota sarjaa katellessa tietyt jaksot ja hämärästi kun vikan jakson katoin muistin et olin nähny se enennkin ja tavallaan osasin aavistaa sen lopun.. Kaikissa ei oo aina happy end, mut jooo, surullinen silti vaikka tavallaan "tiesin mitä käy"..

      Delete
  4. paon loppu on kyllä ihan kauhee! oon kattonu kahesti koko sarjan ja itkin kaks viimistä jaksoa ku vesiputous. :D
    mut hei jos et oo koskaan kattonu how i met your mother nii siinä ois ihan superhauskaa katottavaa! netflixistä löytyy muistaakseni kutoskauteen asti ja hdfinistä loput ilmestyneet :)

    inarinn.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa okei kiitti vinkistä :)!

      Delete
  5. Anonymous14/4/14 14:02

    paljon toi muki makso?

    ReplyDelete
    Replies
    1. iha jotain pari e vaa :D

      Delete